Sebesség Fesztivál 2024 Rallycross Országos Bajnokság II. futama a Kárai Trans kupáért
Örömautózás Pécsen
Herczig Norbi interjú a TAXI4 Budapest Rallye után
2013-10-09
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
684361398
Napi oldal:
21397
Jelenleg:
1230
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

oromautozas_pecsen_1

Herczig Norbiék 7 szakaszon autóztak második időt. Egy gyorsasági volt csak a Budapest Rallye-n, ahol nem a terveknek megfelelően tudtak szerepelni: egy defekt miatt bent hagytak a szakaszon 2 percet, és ez a magyar bajnokságban ezen a futamon két helyet is jelentett...

Nehéz lehetett úgy tesztelni a versenyre, hogy nem ismertétek a pályákat.
Valóban nem volt könnyű. Szerencsére a pályabejárós videó a teszt előtt érkezett. A három pályából az egyiket tudtuk fixen, a másik két pálya jellegéről is kaptunk információt a rendezőtől.
Ezekből az információkból kellett megoldanunk az autó beállítását, de szerencsére jól sikerült.

Aztán egy prológgal kezdődött a verseny, ahol nem volt időmérés…
Nagyon jó volt ez így!
Már beszélgettünk korábban erről: egy ilyen prológon az a fontos, hogy a látványra menjen mindenki. Ha csak úgy időre kocsizunk, akkor az még nem annyira vészes, de ha bele is számít az értékelésbe, akkor elveszti a látványát. Így szerintem igazán jó volt: itt aztán tényleg mindenki meghúzta a kéziféket és tényleg mindenki látványosan ment.

oromautozas_pecsen_2

Nagyon sok olyan emberrel futottam össze a prológon, akiket évek óta nem láttam raliversenyen, pedig tudom, hogy szereti ezt a sportot.
Én is ugyanezt tapasztaltam! Sok olyan arccal találkoztam, akik kimaradtak az utóbbi években. Biztos vagyok benne, hogy Budapest és a prológ hozta ki őket újra.
Ahogy a verseny előtt is mondtam, nagy szüksége van a hazai rallysportnak a Budapest Rallye-ra! Ebben a fővárosközpontú országban fontos, hogy legyen a központban és legyen központban egy ilyen rendezvény!
Nagyon bízom benne, hogy úgy tudtunk eljönni akár Szentendréről, akár a Műjégről, hogy ez tetszett és remélem, hogy jövőre újra mehetünk.

A prológ után másnap hosszú nap várt Rátok… Korán kellett kelni és majdnem este 8-kor volt a céldobogó és addig elég sok minden történt… Milyen volt?
Számítottunk egy nagyon kicsit arra, - és ezt most minden nagyképűség nélkül mondom - hogy az erdei pályákra jó lesz az autónk és mi is jók leszünk. Beigazolódott, amiben titkon reménykedtünk.
Hat gyorsasági szakasz után fél perc hátránnyal voltunk a második helyen, és ebből a hátrányból 20-22 másodpercet a lábatlani gyorsaságin szedtünk össze, ami szerintem jó eredmény a Szuper2000-es autóval.
Igorral pályafutásunk újabb szakaszához érkeztünk, ahol bebizonyosodott az, hogy jól összerázódtunk, hiszen teljesen ismeretlen pályákon tudtunk már az elején jó időket autózni. 
A csapat is újra jelesre vizsgázott, hiszen a BRR tökéletes taktikát talált ki nekünk a beállítások terén és ez teljesen sült! Újra bebizonyosodott, hogy mennyire jó ilyen profi csapattal dolgozni.

oromautozas_pecsen_3

Aztán jött egy defekt, ami nem jött jól.
Sosem jön jól!
Nagyon kritikus vagyok magammal szemben és őszintén gondolom, hogy defektet lehet kapni és szerezni. Általában az első kerekekre szerezni szokta az ember, a hátsóra kapja.
Miskolc Rally-n volt defektünk az első kerékre és azt tudtam is, hogy hol szereztem. Pontosan tudtam, hogy hol hibáztam.
Most nagyon sokszor végigmentem a pályán fejben, azon a részen, ahol összeszedtük ezt a defektet, de egyszerűen nincs meg, hogy hol kaptuk. Próbálom keresni a hibát, ahol esetleg nagyon lementem a tőre, de nem volt ilyen. Voltak kövek a pályán, de azokat általában megközöltük és az autó haspáncélján landoltak. Nem tudom hol szedtük össze. Egyszer csak azt éreztük, hogy egy balos kanyarban alig tudunk befordulni, a gyors rajtja után három kilométerrel. Onnantól még egy kilométert tudtunk a gumival együtt menni, de aztán az is lerepült, és onnan már csak a felni dolgozott. Hálás vagyok a Sorsnak és a Jó Istennek, hogy kibírta és le tudtunk jönni a felnin. Akár szét is robbanhatott volna, vagy széttörik, és akkor sokkal nagyobb bajban vagyunk. Az is igaz, hogy próbáltam nem forszírozni a tempót, próbáltunk vigyázni rá.

oromautozas_pecsen_4

Szerintem sokan elszomorodtak, mikor nem a második helyen értetek célba.
Annyira jó érzés úgy versenyezni, hogy érzed: drukkolnak Neked. Mindenkinek szeretném megköszönni az a támogatást, biztatást, amit az egész verseny alatt kaptunk a szurkolóktól, a sportbíróktól, a versenyzőtársaktól és az egész szakmától!

Hogy álltok most?
Azt számoltuk, ha azon a helyen tudunk bejönni, ahol autóztunk végig a versenyen, akkor egy pont hátránnyal állhatnánk a pécsi verseny rajtjához és ott tényleg rajtunk múlik, hogy ki a bajnok.
Jelen pillanatban már nem csak rajtunk múlik, számunkra nincs más, mint ahogy tavaly is tettük: felkészülünk tisztességgel, és egy örömautózást csinálunk a lehető legjobb eredménnyel és a többit a sorsra bízzuk.


magabiztos_gyozelem_1
 >> a páros eredményei a TAXI4 Budapest Rallye-n <<

 

oromautozas_pecsen_5

Ez a hír most jelenik meg 3712. alkalommal
Share |
Budapest • rally ob
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2013
TAXI4 Budapest Rallye 2013
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
15 16 17 18192021
22232425 26 27 28
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
2024.04.19-24.

részletes infóink

2024.04.18-21.

részletes infóink

2024.04.19-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k