Sebesség Fesztivál 2024 Rallycross Országos Bajnokság II. futama a Kárai Trans kupáért
OSJECKO Rallye Sprint Bajnokság
Évadnyitó és tesztverseny, egyben
2010-03-10
ajánló riport • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
684307374
Napi oldal:
70163
Jelenleg:
894
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

OSJECKO Rallye Sprint Bajnokság
Évadnyitó és Tesztverseny egyben

Március, Orfű, Grepton Kupa. A rali sorozatok közül idén is - a már OSJECKO névvel fémjelzett - Rallye Sprint Bajnokság indul elsőként. Az egyik főszervezővel, Markó Tiborral beszélgettünk az idei évről, újdonságokról, és az idénynyitó a GREPTON Kupáról.


Nem lehet nem észrevenni, hogy kibővült a sorozat neve.
Az idei esztendő első, és rendkívül meghatározó változása, hogy kiemelt partnerre lelt a sorozat, így a neve hivatalosan: OSJECKO Rallye Sprint Bajnokság. Remélem, hogy a kapcsolat partnerünk és a sorozat számára is meghatározó és sikeres lesz. Amennyiben így alakul, a későbbiekben már nem kell majd "súgnom", hogy az OSJECKO Horvátország legtradicionálisabb söre, azaz az "első horvát sör", hiszen ez már mindenki számára egyértelmű lesz.

Milyen további újdonságokat tartogat az OSJECKO Rallye Sprint Bajnokság : az idei évben?
Továbbra is kiemelt szempont, hogy fejlődjünk, és hogy előrukkoljunk újdonságokkal. Az elmúlt tíz év alatt kialakított háttér már megfelelő alapot képez a bajnokság színvonalas lebonyolításához, így az idei évben nem az alapokat, hanem a Versenyzőinknek nyújtott "szolgáltatás" minőségét szeretnénk több ponton is finomabbra csiszolni. Ez további finomhangolást, meghatározó részletet érint, amelytől azt várjuk, hogy a Versenyző valóban "Versenyzőnek" érezze magát. Törekvésünk már az első versenyen tapasztalható lesz, megmutatkozik majd többek között a grandiózus, több ezer embert vonzó komlói prológon, vagy a színvonalas, "nagy versenyeket" idéző műsorfüzet megjelenésében. Az is fontos, hogy a tervezett fejlesztések ellenére, a sokat emlegetett gazdasági hanyatlás okán sem változtak a nevezési díjak, és a sorozat továbbra is az első igazi lépcső maradhat a rallye világában. Talán nem szemérmes a kijelentés, de nem alaptalan: az OSJECKO Rallye Sprint Bajnokság továbbra sem kínál mást, mint egy eredeti ötletekre épített, profi színvonalon szervezett, és kitűnő, valódi múlttal rendelkező pályákon bonyolított bajnokságot az ország legerősebb sprint mezőnyével.

A versenynaptárban szerepel a Baranya Kupa is…
Nyitunk a Sprintesek felé, és az idei évben az Országos Bajnoki mezőnyök mellett belekóstolhatnak azok is a hamisítatlan "nagy ralis feeling"-be, akik szűkös költségvetésük okán egyéb esetben nem engedhetik meg maguknak az ilyen típusú versenyeket.

Ez azt jelenti, hogy bárki nevezhet a Baranya Kupára?
Talán így kicsit túlzó, de tulajdonképpen igen. A cél az, hogy kis hazánk amatőr sorozatainak vitézei az alapvető és vonatkozó sprintes szabályok betartásával részt tudjanak venni egy olyan versenyen, ahol Prológ és három különböző gyorsasági szakasz várja Őket, persze a sprintes pénztárcához igazítva. Két olyan versenynapot kínálunk, ahol nem lesz ideje unatkozni senkinek, hiszen reggeltől - estig a versenyautóban ülve, minden percet pontosan beosztva élvezheti szeretett sportját a Versenyző.

Már csak párat kell aludni, és kezdődik a szezon!
Az évadnyitó GREPTON KUPA a Mecsek Rallye népszerű orfűi pályája, közel 8km hosszú, tökéletes minőségű aszfalt, gyönyörű környezetben, az idei évben komlói Prológgal. Fontos kiemelnem, hogy az időpontja okán (2010. március 13-14.) kitűnő teszt lehetőség a Rallye1, Rallye2, RTE és a Historic Bajnokság versenyzői számára az egri nyitány előtt. Ennek megfelelően a méltán elismert sprintes mezőny idén is jó néhány első osztályú versenyzővel egészül ki. Idén nálunk láthat először a publikum WRC-t, és talán S2000-t is, nem megfeledkezve a komolyan készülő "N"-es autókról és az R3-as méregzsákokról sem.

Végleges már a nevezési lista?
Nem! Az OSJECKO Rallye Sprint Bajnokság sajátosságaként még a helyszínen is lehet nevezni, így aki lemaradt az előnevezésről, de szeretne megmérkőzni a sprint mezőnyünkkel, vagy tesztelni szeretne valamely felsőbb osztályból, tárt karokkal várjuk, és a szombati átvételen is nevezhet. Érdekességként megjegyzem, hogy Cselényi Balázs MNASZ Alelnök Úr remek ötlete alapján működünk együtt az MNASZ ATB-vel, és a Grepton Kupa átvételén MNASZ gépkönyvezésre is adott a lehetőség, azaz, aki ide hozza autóját gépkönyvezni, ki is próbálhatja a versenyen, és ugyan ez fordítva is igaz.

előnevezői lista

Tehát mikor és hol?

2010. március 13. - szombat: adminisztratív és technikai átvételek Komlón, közben pályabejárás Orfűn, majd 15:00 órától Prológ Komló Fő utcáján, aztán gyors alvás.

2010. március 14. - vasárnap reggel 07:00 órakor rajt Orfűn, és öt gyorsasági szakasz vár a mezőnyre. Remek évkezdet lesz mindenkinek! … remélem, hogy hó nélkül…

Ez a hír most jelenik meg 6249. alkalommal
Share |
2010-03-14
Komló, Orfű • amatőr
2010.03.13-14.
Rallye Sprint Bajnokság 2010
Grepton Kupa
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
15 16 17 18192021
22232425 26 27 28
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
2024.04.19-24.

részletes infóink

2024.04.18-21.

részletes infóink

2024.04.19-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k