Sebesség Fesztivál 2024 Rallycross Országos Bajnokság II. futama a Kárai Trans kupáért
Peugeot 208 R2 Kupa - 2020-ban is
Pénzdíjak, egységes megjelenés, komoly mérnöki háttér
2020-01-17
ajánló riport • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
684253254
Napi oldal:
16043
Jelenleg:
1146
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

peugeot_208_r2_kupa_-_2020-ban_is_1

Tagai Tamással, a TRT Europe vezetőjével beszélgettünk a tavalyi szezonról és az idei Peugeot Kupáról

Idén a tavaly is megszokott Peugeot 208 R2-es autókkal lehet a Peugeot Kupában versenyezni?
Igen, idén biztosan csak ez az 1.6-os, már megszokott tipust értékeljük a Kupasorozatban, függetlenül attól, hogy mikortól lesznek elérhetőek az új R2-es, turbós 208-asok. A Kupa kiírásában ez pontosan szerepel.

Nagyságrendileg hány ilyen autó található a magyar versenyautó műhelyekben?
Ez jó kérdés, nem számoltam még össze. Nagyságrendileg 10 körül lehet a számuk, de ez folyamatosan változik.

peugeot_208_r2_kupa_-_2020-ban_is_2

Mi az előnye annak, hogy valaki, aki ilyen autóval szeretne versenyezni, az be is nevez a kupasorozatba?
Inkább onnan közelíteném meg, hogy két okot látok, amikor nem érdemes a kupába nevezni: az egyik, ha csak egy-két versenyt szeretne valaki menni a bajnokságban. Ugye a kupa értékelésben öt verseny szerepel és minimum három versenyt ír elő a kiírás. A másik ok, ha olyan kizáró üzem – vagy kenőolaj, vagy gumis szponzorod van, ami nem engedi, hogy indulj a kupában. 

Minden más esetben szerintem csábító tud lenni a kupa!
Egyrészt a kupába való éves nevezésért cserébe minden versenyző kap tűzálló ruhát és utcai ruházatot is, aminek önmagában már magasabb az értéke a nevezési díjnál.

Másrészt biztosítunk sátrat, ponyvát, egységes megjelenést, komoly szakmai segítséget Janika részéről és a Pirelli oldaláról, mérnöki segítséget a TRT oldaláról. 

peugeot_208_r2_kupa_-_2020-ban_is_3

A kupasorozat előírja – és mi ellenőrizzük is – hogy az autók teljesen egyformák legyenek, tehát tényleg csak a vezetői képességeken múlnak az eredmények.

És nem utolsó sorban minden verseny végén, valamint év végén pénzdíjjal jutalmazzuk az első három helyezettet.

Jók voltak a visszajelzések, év végén én is beszéltem minden indulóval.
Mindenki elégedett volt az elmondások alapján, jól sikerült az előző szezonunk. Komoly csatákat vívtak a srácok, folyamatosan megtalálta mindenki az ’ellenfelét’. Nemcsak a bajnoki cím, hanem szinte minden helyezés többesélyes volt. Azt remélem, hogy a győztesnek járó jutalom verseny is csábító tud lenni a versenyenkénti pénzdíjakon felül.
És tud lépcsőfok is lenni, ha úgy van. Itt a bajnoki példa, hiszen Csomós Mixiék R5-el folytatják.

peugeot_208_r2_kupa_-_2020-ban_is_4

Lehet már arról beszélni, hogy kik fognak idén indulni?
Többen megerősítették a tavalyi mezőnyből az indulási szándékukat, több új érdeklődőnk is van, és azt remélem, hogy lesznek még olyanok, akiknek majd csak most körvonalazódik a szezon és egy jó lehetőségnek látják ezt a sorozatot. Bízom benne, hogy a tavalyihoz hasonló szintű lesz az idei szezon is.
 
Nyílt az ORB és már tavaly is volt külföldi páros...
Igen és talán a szlovák bajnokság felé is tudunk nyitni, hiszen lesz közös futamunk is és ott is van pár fiatal tehetség, akinek érdekes lehet összevetni a tudását a magyar Kupásokkal.

Ami biztos: ugyanúgy 5 aszfaltos futamról van szó és ugyanakkora ’felhajtásról’.
Igen. Idén is biztosan ott lesz a sátortábor Egerben, Miskolcon, Pécsen és Nyíregyházán. Az ötödik futam még a nem végleges naptár miatt nem tudott véglegessé válni, hogy a Székesfehérvár, vagy pedig az Ózd-Salgó Rallye lesz.

peugeot_208_r2_kupa_-_2020-ban_is_5

A nézők részéről is nagy volt az érdeklődés. Miskolcon itt volt egy francia mérnök, aki megállapította, hogy náluk sincs ekkora egységes megjelenés, mint amivel itt találkozott.

Az alkatrészellátásban továbbra is számíthatnak rátok a nevezők?
Nem csak tőlünk lehet beszerezni az alkatrészeket, de természetesen segítünk mindenkinek. Kedvezményes árakat tudunk adni, mint ahogy a kupasorozat indulóinak a gumikra is komoly kedvezményt biztosít a PIRELLI.

A P Automobil Import Kft. ügyvezetője, Balkányi György is pozitívan értékelte a 2019-es versenyévadot.
„Örülök, hogy az előző szezonban sikerült megvalósítanunk azt, amit elterveztünk ezzel a sorozattal: jöttek új, fiatal versenyzők, akik össze tudták mérni magukat a rutinosabbakkal és néha oda-oda szúrtak nekik. Jó volt látni azt a tiszteletet, ahogy Ifjabb Tóth János tanácsait hallgatják év közben az indulók.
Komoly csatákat vívtak egymással a párosok, a pénzdíjas dobogókra folyamatosan más-más szereplők álltak fel. A bajnoki címért is komoly küzdelem volt, emelve ezzel az egész sorozatnak az értékét.
Köszönjük mindenkinek a tavalyi évet és bízom benne, hogy idén is hasonló mezőnyt sikerül megnyerni arra, hogy a Peugeot, a TRT Europe és a PIRELLI támogatásával egy ilyen sorozatnak legyen a részese a hazai rally keretein belül.”
 

>> a 2020-as Peugeot Kupa ajánlója << 

>> Introduced to the Peugeot Cup Hungary 2020 <<

>> Rallye Versenyek Szabályai 2020 <<
(Peugeot 208 Rallye Cup Hungary a 19. oldaltól)

Ez a hír most jelenik meg 3092. alkalommal
címkék: Peugeot
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
15 16 17 18192021
22232425 26 27 28
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
2024.04.19-24.

részletes infóink

2024.04.18-21.

részletes infóink

2024.04.19-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k