HÚSVÉTI NEMZETKÖZI RALLYCROSS PARÁDÉ 2024
Peugeot 208 R2 RALLY CUP HUNGARY
Kiírás tervezetet már olvashattunk, de most itt egy interjú Tagai Tamással!
2017-03-06
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
681212945
Napi oldal:
63058
Jelenleg:
1230
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Peugeot_208_R2_RALLY_CUP_HUNGARY_2
 

Már olvashattuk róla ezt a korábbi RSB tájékoztatót, ami tartalmazta a kiírás tervezetét, de a hivatalos írásnál talán többet és más részleteket tudunk meg ebből az interjúból: 


Tagai Tamással, a Peugeot Sport és Citroen Racing kelet-európai hivatalos képviselőjével és a TRT Europe vezetőjével beszélgettem az új kupasorozatról.
Picit későn jött az ötlet és a megvalósítás is akadozott… A Peugeot márka magyarországi importőrével közösen kitaláltuk, hogy mi lenne, ha lenne újra egy olyan kupa a Magyar Országos Rallye Bajnokságon belül, ami utánpótlás-nevelésre is alkalmas, és ami lehet egy olyan sziget a rally életében, ahol tisztán, azonos feltételek mellett és körülmények között tudnak versenyezni a pilóták úgy, hogy ne feltétlenül befolyásolják ezt más tényezők. Felvettük a kapcsolatot az MNASZ-el, akik örömmel vették a felvetésünket, és a kezdetektől az ügy mellé álltak.

Peugeot_208_R2_RALLY_CUP_HUNGARY_1
 
A tájékoztatót olvasva, ezek a futamok pénzdíjasak… A versenyen elért eredmény után is és a bajnokság végén is pénzjutalmakat kapnak a dobogósok…
Van ez egyszeri regisztrációs díja a kupának, amiért mi a benevezett versenyzőpárosok részére egységes overálokat, egységes ruházatot adunk, egységes megjelenést biztosítunk a szervizparkban, ezen felül pedig díjazzuk a versenyzőket – mind versenyenként, mind pedig év végén. Mivel viszonylag későn jutottunk el idáig, hogy akár ezt az interjút megcsináljuk, akár a végleges kiírása a kupának megtörténjen, ezért nem látjuk pontosan a részvevők számát. Minimum három versenyző esetén tudjuk elindítani a kupát. Ha csak hárman indulnak egy futamon, akkor az első, ha négyen, vagy annál többen, akkor az első három helyezett részesül pénzdíjban.

peugeot_208_r2_rally_cup_hungary_1
 
Mennyien érdeklődtek?
Érdeklődés van, de a konkrét jelentkezés az persze más.. Akikkel eddig beszéltem róla, azok mindannyian pozitívan álltak hozzá. A kezdeményezéshez önmagában és a részletekhez is. Ha eleinte alacsonyabb létszámmal is, de el tudjuk indítani a sorozatot, azt már mindenképp sikerként könyvelnénk el, és bízom benne, hogy ennek van jövője és sokan látnak benne jó lehetőséget.
 
Egyforma autók ellen versenyezni mindig nagyobb értéket ad egy-egy győzelemnek, vagy jó helyezésnek. Így lehet talán a legtöbbet tanulni…
Én is azt gondolom, hogy a versenyzők EGYMÁS ellen tudnak majd küzdeni, alapvetően azonos feltételek között. Pont emiatt szeretnénk olyan kitételeket tenni a kupában, amik ezt biztosítják. Emiatt van az, hogy egyféle motorvezérlő programot használhatnak a kupában indulók, meghatározzuk, hogy milyen áttétellel lehet menni és egységes gumikkal is fog indulni a kupa összes résztvevője. Támogatóként mellénk állt Mezey Tomi és az Autogumiplaza, aminek eredményeképpen kedvezményesen kapnak PIRELLI gumikat a kupa tagjai, és a versenyenként felhasználhat gumik száma is maximalizálva lesz, ami megint csak az egységességet szolgálja. És a PIRELLI is díjazza a versenyzőket futamonként és év végén is! És ez még nincs is benne a tájékoztatóban!

 
Egy olyan autótípusról és kategóriáról beszélünk, amiből relatíve sok autó van a hazai műhelyekben. Mivel tudjuk még a kupához csábítani azokat, akiknek lehetőségük lenne egy ilyen autóba beleülni?
Úgy hiszem, hogy ha a magyar ralisport történetét nézzük, akkor ez egy olyan kezdeményezés, ami régen nem volt és remélem, hogy egy kicsit fellendítheti a kétkerekes autók mezőnyét. Egyenlő feltételekkel versenyezve pénzdíjban részesülni versenyenként és a bajnokság végén is… Szerintem ez egy tök jó dolog! Nem beszélve arról, hogy egy márka áll az egész mögé, egy nagy múltú Peugeot áll az egész kupasorozat mögött. Mi az alkatrész-ellátásban fogunk tudni segíteni. Az adatok kiértékelésében próbálunk segítséget adni, akár a versenyeken, akár a versenyek után. Úgy érzem, hogy sok minden van e mögött, remélem, hogy mások is így látják!

A távolabbi lehetőségek pedig ennél is szélesebbek, sok ötletünk van, amit esetleg 2018-tól már szeretnénk megvalósítani – akár a versenyek alatti kiszolgálás fejlesztésében, akár médiában, akár pedig a díjazásokat tekintve.
 
Én őszintén remélem, hogy lesznek olyan tehetséges fiatalok, újrakezdők, vagy akár nagy autóból ’visszaülők’, akik szeretnek versenyezni, szeretik összemérni magukat.
Ha nem is most, de ennek hosszútávon biztosan van, lehet létjogosultsága. Biztos vagyok benne, hogy a sajtó is kiemelt figyelmet fog szentelni egy kupának, hiszen már önmagában érdekes az, amikor egyforma autókkal csatáznak a másodpercekért. Nyilván nem tudunk mindent az első évben megvalósítani a terveinkből, de igyekszünk a versenyzők, a párosok kedvébe járni.
 
Biztos, hogy vannak bérelhető autók szabadon és biztos van, aki még érdeklődne… Hol tud jelentkezni?
A kupával kapcsolatban nálunk tud mindenki érdeklődni, illetve jelentkezni.
nyirfas.juli@trt.hu vagy info@trt.hu e-mail címen.
 
 

 

Ez a hír most jelenik meg 5230. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
181920 21 222324
25 26 27 28293031
0102 03 04 05 06 07
08 09 10 11 121314
15 16 17 18192021
2024.03.30-04.01.

részletes infóink

2024.03.28-31.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.04.12-14.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k