LCH Tavaszi LADA találkozó
R3, R2, Eredj már!
Klausz Kristóf idén is három bajnokságban autózik, két különböző kétkerekes autóval
2015-05-14
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
684969132
Napi oldal:
69796
Jelenleg:
1350
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

r3_r2_eredj_mar_4 r3_r2_eredj_mar_3


Klausz Kristóf mindig mosolyog. A fiatal, tehetséges srác rengeteget autóznak Kecskeméti Balázzsal. Vannak sikeres futamok, néha becsúszik egy kis hiba is. Kristóffal az elmúlt két hónapot próbáltuk összefoglalni.


Írország óta nem beszéltünk. Akkor azt az ERC futamot nem a céldobogón fejeztétek be a bérelt Peugeot 208 R2 autóval…
Hát nem… És nem is volt olyan jó, hogy nem ott… Nem is mentünk jól, nem volt igazán jó tempónk.
Nagyon speciális verseny, nagyon nehéz pályákkal. Sajnos az itinerben úgy szerepelt az egyik ugrató, hogy elfér tempón… Rossz helyre érkeztünk, a füvön megcsúsztunk, nem tudtunk fékezni. Átmentünk egy sövényen és kidöntöttünk egy villanyoszlopot.

Ez nem tett jót az autónak…
Nem, annak tényleg nem. Nekünk ugyan nem lett bajunk, de az autó nem nézett ki szépen.
Ez az esés sajnos bennünk volt még a következő versenyeken…

r3_r2_eredj_mar_2
 
Volt két osztrák futamotok is…
Két bajnoki verseny. Rebenland Rallye még az ír futam előtt. Nem sikerült olyan jól. Itt a Renault-val mentünk, vissza kellett szokni.
Miskolcon is mentünk. Azt gondolom ott már bátrabban. Jó időket mentünk, jót meccseltünk (Német) Lackóval. Volt, amikor ő ment gyorsan, volt amikor mi. Aztán mindkettőnkhöz beült a technika ördöge. Neki az AC pumpája, nekünk a szervónk ment tönkre. Nem tudtuk azzal a tempóval végigmenni, amivel szerettünk volna. A verseny felét szervó nélkül küzdöttük végig.

r3_r2_eredj_mar_1
 
Akkor kicsit megerősödött a karod…
Aztán volt újra egy osztrák bajnoki.
Igen, május elején a Wechselland Rallye-n indultunk, ami szintén osztrák bajnoki volt.
Itt sikerült jól mennünk és a szerencsének is köszönhetően az abszolút negyedik helyen végeztünk.
2WD-ben harmadikak, kategóriában második és az osztrák Junior bajnokságban pedig elsők lettünk ezen a futamon.
 
Pörög a kilométerórátok…
A Pego talpra áll?
Igen! Június végén kap újra szerepet, az Ypres Rallye-n. Kihagyjuk az ERC következő állomását, nem megyünk az Azori-szigetekre. És ugye most jön a Bükfürdő, ahol újra a Clioval indulunk és szeretnénk jó helyezést elérni, minél több pontot gyűjteni a magyar bajnokságban is.
 
Beszéltünk már róla, de még mindig vannak kérdéseim a témában: Két különböző autóval indulsz folyamatosan. Mi a különbség a két autó között, azon túl, hogy az egyik egy 1.6-os R2-es, a másik egy 2 literes R3-as.
Hasonló a két autó. A Clio természetesen erősebb, de az R2-es autónak annyira jó a futóműve, hogy ez a pár év fejlesztés nagyon sokat hoz rajta. Sokkal könnyebb az úton tartani, még ha ezt az ír futamról nem is tudom elmondani…
Az R2-esnek kintebb vannak a határai.
 
Bükfürdő után pihenés?
Igen… Sajnos egy hónap pihenés lesz a Bükfürdő és a Fehérvár között. De nem biztos, beszélgettünk már róla. Jó lenne a Peugeot-val tesztelni, talán a Bakonya Rally, talán a Saturnus. Majd meglátjuk.
 

r3_r2_eredj_mar_5
Ez a hír most jelenik meg 2761. alkalommal
Share |
2015.05.15-17.
Országos Rallye Bajnokság 2015
ISEUM Rallye 2015
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k