HÚSVÉTI NEMZETKÖZI RALLYCROSS PARÁDÉ 2024
Segítséggel a Bamako-ra
Sandlander Assistance csomagok
2009-11-06
információ • (x)
h i r d e t é s
Összes oldal:
681187293
Napi oldal:
37406
Jelenleg:
1038
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

A Sandlander és a Coimbra Kft, a Budapes-Bamako, a Nagy Afrikai Futam szervezője között létrejött hosszú távú megállapodás alapján a Sandlander a futam kizárólagos autós asszisztencia partnere. 

Idén először elérhető ez a szolgáltatás, a verseny kategória valamennyi résztvevője számára, tehát nem csak a Sandlander ügyfelei vehetik igénybe a négy assistance csomag egyikét, hanem bárki, aki a Budapest-Bamakon verseny kategóriában autóval elindul.

Mit tartalmaz ez a négy csomag?
Premium, Medium, Basic és Minimum Assistance csomagokat különböztetünk meg.

Kezdjük talán a teljeskörű PRÉMIUM Assistance csomaggal.

Az ügyfél autóját a verseny előtt teljeskörűen átvizsgáljuk. Javaslatokat teszünk esetleges javításokra, kiegészítőkre vonatkozóan. Ez egy teljesen díjmentes szolgáltatás.
Akik ezt a csomagot választják, az afrikai szakaszokon is teljeskörű kiszolgálást kapnak. Ebbe beletartozik, hogy az ügyfél által beszerzett tartalék-alkatrészeket - melyeknek a beszerzésében természetesen a segítségére tudunk lenni - tehát ezeket az alkatrészeket a részére a kamionunkban szállítjuk.

Esténként, mikor beérkezik az aznapi táborhelyre, szakképzett szerelőink és a komplett technikai háttér várja. Átvizsgáljuk, ellenőrizzük az autót, a szükségszerű javításokat elvégezzük. Természetesen nem csak alkatrészek cseréjére vagyunk felkészülve. Egyéb javításokat is el tudunk végezni, így például gumit szerelni és olyan szolgáltatásokat tudunk nyújtani, amit egyébként a sivatagi körülmények között elérhetetlen lenne. 
A technikai segítség mellett természetesen jelentősen segítjük az ügyfeleket azzal, hogy nem kell nekik az autóban cipelni a tartalék alkatrészeket és a nehezebb személyes felszereléseket (hálózsákokat, egyéb felszereléseket), hiszen ezeket tudjuk mi szállítani a kamionjainkkal.

Nagyon fontos eleme ennek a csomagnak, hogy tartalmaz egy gyorsbeavatkozó szolgáltatást is, mely - az előre meghatározott feltételek mellett - a versenypályán is az ügyfél szolgálatára áll, amennyiben arra szüksége van.

És nem mellesleg esténként tud pihenni, nem kell a technikával foglalkoznia.

A MÉDIUM csomag az előzőekben vázolt szolgáltatások mindegyikét tartalmazza, egyedül a gyorsbeavatkozás nem része a csomagnak.

Ezek szerint folyamatosan jelen lesztek a versenyen?
Igen, a szolgáltatások mellett már a gépátvételen is mi biztosítjuk a technikai és szakmai felügyeletet. Reményeink szerint erősen meg fog változni ez a gépátvétel a korábbi években tapasztaltakhoz képest, szeretnénk a Dakar Rallye-hoz hasonló adminisztratív és technikai gépátvételt lebonyolítani.

Az előzőekből adódik, hogy a Sandlander teljes stábja elkíséri a mezőnyt egészen Bamakóig, ahol, már csak a saját kapacitásunkból adódóan is és a felmerült igényekre reagálva biztosítjuk az ügyfeleinknek, hogy az autóikat hazaszállítjuk lábon.

Ez azt jelenti, hogy aki nem akarja eladni az autóját, viszont nem akarja hazafelé is "végigküzdeni" az utat, az odaadja az autóját, felül a repülőgépre és Ti pedig hazahozzátok a gépjárművet?
Pontosan! Természetesen a megfelelő biztosítások megléte esetén (de ezek a versenyen való induláshoz is szükségesek), tehát ezen biztosítások birtokában a házához visszük az ügyfélnek az autót.
Itt is két lehetőség van. Vagy a kinti stáb egy része hozza haza az autókat, vagy pedig megállapodások alapján a charter gép kifelé kiviszi a friss pilótákat és ők vezetnek haza.

Meddig tudnak erre jelentkezni a versenyzők?
A Bamako nevezési határideje 2009. november 15., és a Sandlander Assistance szolgáltatásaira is november közepéig tudnak jelentkezni az indulók.

Volt szó támogatott autótípusokról…
Igen, van néhány népszerű típus, amihez az előzetes alkatrészellátást úgy tudjuk biztosítani, hogy az ügyfélnek csak a felhasznált alkatrészeket kell kifizetni.

Beszéltünk a két fő Assistance csomagról.
Mit lehet tudni a másik kettőről?
A BASIC csomagunk semmi másról nem szól, mintsem szállítjuk az ügyfél csomagját, valamint kérhet még abroncs szállítást, ezzel megkönnyítve a saját terheit.
A kapacitás függvényében, természetesen nem a korábban már ismertetett csomagokat igénybevevők rovására, lehetőség van javítási segítségre is.

Jól értem, hogy ez a Bamako már nem az a Bamako, mint ami eddig volt?
A verseny továbbra sem veszíti el az alap filozófiáját, egy "low cost - no fear" sivatagi verseny, a versenykategóriában pedig professzionális, de legalábbis professzionálisabb versenyzők és autók állnak rajthoz.

Akik a versenykategóriában indulnak, azok nem csak életük kalandját szeretnék megélni, hanem versenyezni szeretnének.

Nagyon sok ügyfelünk nevezett erre a versenyre, akik az év során már megmérettettek a Tereprali bajnokság Challenge kupájában. Valójában bele tudtak kóstolni a versenysportba és az ott megszerzett tapasztalatokat, tudást ezen a versenyen is szeretnék kamatoztatni. Vélhetően nem titkolt céljuk, hogy dobogós helyezéssel tudjanak a Bamakon végigérni.

Szerinted min múlhat a győzelem a Bamakon?
Egyszerű a képlet, mint bármely más autósportban:
Felkészültség, vezetéstechnikai tapasztalat és tudás, megfelelő módon felkészített és megépített autón és persze kell egy kis adag szerencse is…
A technikai részben a Sandlander nagyon sok segítséget tud nyújtani…


Ez a hír most jelenik meg 4358. alkalommal
címkék: bamako, sandlander
Share |
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
181920 21 222324
25 26 27 28293031
0102 03 04 05 06 07
08 09 10 11 121314
15 16 17 18192021
2024.03.30-04.01.

részletes infóink

2024.03.28-31.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.04.12-14.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k