LCH Tavaszi LADA találkozó
Sok a három év kihagyás
Legalábbis Janika szerint, akinek tetszett a miskolci verseny
2015-05-04
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
684999997
Napi oldal:
100661
Jelenleg:
790
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

sok_a_harom_ev_kihagyas_1

Janika az új szezon első futamán egy kis hiba miatt nem tudott a legjobbak közé kerülni. Miskolcon hatalmas csatában, az utolsó gyorson fordítva, 1.2 másodperc előnnyel sikerült a második helyet megszerezniük, de még úgy érzi, hiányoznak a másodpercek

Szezon előtt többször is beszélgettünk. Nem tudtad, hogy mi vár Rád, mennyire hamar tudsz belerázódni az új autóba. Azt mondtad, kell majd legalább három-négy verseny, hogy képben legyél. Nem kellett…
De kell! Nagyon sok a három év kihagyás.
Persze minden gyorsaságival közelebb kerülök az autóhoz, a verseny alatt is tudtunk gyorsulni, de természetesen helyén kell kezelni a dolgokat, van még hova gyorsulni.
Azért is mondom, hogy sok a három év kihagyás, mert pont az utolsó hiányzó másodperceket tart a legtovább, míg megtalálja az ember. Még sok feladatunk van, amihez kell még idő.
Nagyon optimista voltam, amikor a 3-4 futamot mondtam. Amikor a fénykorom volt, akkor is egy autót belakni minden körülmények között, az legalább egy szezon. Túl optimista voltam…
Dolgozunk és az a cél, hogy megtaláljuk azokat a másodperceket.

sok_a_harom_ev_kihagyas_2
Az eredmények szerintem jók, de ismerlek, tudom, hogy ennél maximalistább vagy… Komoly csaták voltak. Milyen volt ez belülről?
Volt egy nagyon jó tesztünk, ahol sikerült az autót átállítanunk az egri futam után. gyakorlatilag minden fontos elemét átállították Tagai Tomiék. Még a féket is kicserélték, de a hajtásláncot és a gátlókat is. Stabil, jó lett az autó. Sokszor nem is hittem el, hogy úton tudunk vele maradni a nagyobb tempóknál.
 
A verseny összességében tetszett.
Egy kérdés volt bennem a verseny előtt, hogy ezek a kis autógumik mennyire maradnak majd a helyükön. Sajnos sok elmozdult, eltűnt, vagy esetleg máshol került elő, olyan helyen, ahol egyáltalán nem számítottunk rá. Ez aggasztó volt kicsit, de amikor már elrajtolsz, nem ezzel foglalkozol, hanem az autóra figyelsz, a navigátorra és az útra.

sok_a_harom_ev_kihagyas_3
 
A vártnál tisztábbak maradtak az utak. Azt gondoltam, sokkal piszkosabb lesz a pálya, de aránylag elviselhetőek voltak, ami örömteli volt.
 
Az, hogy egy nap végigautóztuk a versenyt, ez önmagában fárasztó volt. Biztos, hogy lankad a figyelem a fáradtsággal. Néha elnézel egy féktávot, picit korábban fordítod be, rámész egy lassítógumira. Ilyen hibák egy ilyen hosszú verseny alatt előfordulnak. ERC futamon, vagy világbajnokságon ez normális, nem baj az, ha itthon, a magyar mezőny is megtapasztalja, hogy milyen is ez.

sok_a_harom_ev_kihagyas_5
 
Különben eléggé hullámzó volt a teljesítményünk, voltunk negyedikek is, ezt sem szabad elfelejteni. A végére azért össze tudtam szedni magam valamennyire.
 
Ezt mindenképp szerettem volna megemlíteni: a PowerStage-n egy nagyon komolyat autóztatok… Megnyertétek a szakaszt és megfordítottátok a helyezéseket a dobogón is, másodikak lettetek.
Azt mondhatjuk, ha volt olyan gyorsasági, ami sikerült ezen a versenyen, akkor az az utolsó volt. :)
Minden jól sikerült
 
Jön a murva…
Abban bízok, hogy egy kicsit könnyebb lesz majd menni, Aszfalton mindig nehezebb megtalálni a helyes sebességet és az optimális féktávot. Talán a murva egy kicsit könnyebb lesz, de nyugtával dicsérjük a napot, majd ha megcsináltuk, akkor elmondom :)
 
Gondolom lesz egy hosszabb tesztetek Szombathely előtt, hiszen ezzel az autóval nem mentél még murván.
Tervezzük, de nem tudom, hogy milyen hosszú lesz. Olyan hosszú nem, optimális esetben 50-70 kilométer között, ami nem rossz. Persze jó lenne 200 kilométert menni, de hát azt nem tudunk. Úgy tűnik, hogy a murva beállításokkal talán egyszerűbb a helyzet az autóval, de majd meglátjuk.

sok_a_harom_ev_kihagyas_4
 
Most raktam össze az ISEUM Rallye honlapját, ahol összegyűjtöttem a korábbi győzteseket. Már háromszor nyertél ott Peugeot-val.
Az első két évben volt egyfajta technikai előnyünk - még a 206 WRC idejében -, azt azért nem szabad elfelejteni. Nem mondhatjuk, hogy én nagyon kedvelném ezeket a szakaszokat, de ezt nyílván félre kell tenni és teljes erőbedobással azon kell dolgozni, hogy a lehető leggyorsabban tudjunk rajtuk menni.


Voltak jó élmények. Kétszer nyertünk Imivel és egyszer győztünk úgy Bahor Beával a 307 WRC-vel, hogy gyorsaságit sem nyertünk a verseny alatt, de olyan keresztbeverések voltak, hogy mégis mi nyertük a futamot.
Volt, amikor pár másodperccel elbuktam, Benik Balázs nyert 2003-ban.
Vegyesek az érzések, de nagyon várjuk a futamot.
 

sok_a_harom_ev_kihagyas_6
Ez a hír most jelenik meg 4296. alkalommal
címkék: Janika, Szőke Tamás, R5
Share |
Miskolc • rally ob
Országos Rallye Bajnokság 2015
21. Steelvent Miskolc Rally
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k