Sebesség Fesztivál 2024 Rallycross Országos Bajnokság II. futama a Kárai Trans kupáért
Spici húsvét után pünkösdkor is Máriapócson!
Kölcsönautóval, de ott lesz Spitzmüller Csaba a Rabócsiringen!
2017-06-02
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
684387151
Napi oldal:
47150
Jelenleg:
922
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Rally Sweden után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
48
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
45
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
29
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
24
5. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
21
6. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
19
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
12
8. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
11
9. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
8
teljes táblázat
European Rally Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
163
2. Martin Seks
Škoda Fabia RS Rally2
134
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
115
4. Efrén Llarena
Škoda Fabia RS Rally2
88
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
84
6. M. Franceschi
Škoda Fabia RS Rally2
81
7. Filip Mares
Hyundai i20 N Rally2
71
8. Simon Wagner
Škoda Fabia RS Rally2
64
9. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
49
teljes táblázat
Országos Rally Bajnokság 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5 Evo
130
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
89
3. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
65
4.
Ranga Péter
Skoda Fabia R5
62
5. Német Gábor
Hyundai i20 N R5
60
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5
56
7.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5
45
8. László Martin
Skoda Fabia R5
44
9. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
44
teljes táblázat
Országos Rally Challenge 2023
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bacsa Tamás
Toyota Yaris GR
74,5
2.
Szilágyi Patrik
BMW
62
3. Kovács Zoltán
Citroen C2R2
58
4. Bodogán Ferenc
Lada VFTS
48,5
5. Helembai Zsolt
Lada VFTS
45
6. Galgóczi Norbert
Mitsubishi Lancer Evo VI
41
7. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
35
8. Matics Mihály
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
9. Hevesi István
Mitsubishi Lancer Evo VI
34
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Bertalan Márton
Peugeot 208 Rally4
45
2.
Berta László
Peugeot 208 Rally4
40
3. Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
23
4. Vogel Adrienn
Peugeot 208 Rally4
19
5.
Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19
6.
Németh 8V Péter
Peugeot 208 Rally4
19
7. Ifj.Kanyik Antal
Peugeot 208 Rally4
10
8.
Trencsényi Vince
Peugeot 208 Rally4
9
9.
Tóth-Gili Tamás
Peugeot 208 Rally4
5
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Czékmány Norbert
Peugeot 208 R2
125
2. Kocsis Imre
Citroën C2R2 max
104
3. Lakatos Tamás
Peugeot 208 R2
102
4. Zoltán Kevin
Citroën C2R2 max
100
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
98
6. Strider Zoltán
Peugeot 208 R2
91
7. Szetei Norbert
Citroën C2R2 max
80
8. Baksai László
Lada VFTS
55
9. Jóna Gábor
Lada 2107
47
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

spici_husvet_utan_punkosdon_is_mariapocson_1

Soitzmüller Csaba idén sportágat váltott. A rallycrossban egy top autóval szállt be a küzdelmekbe. A top autó idén eddig elég sok galibát okozott a pilótának, de jobb, ha ezt Ő maga meséli el...

Kezdjük a húsvéti verseny összefoglalójával!
Azt hittük, hogy sok hibát megtaláltunk és hogy problémamentes versenynek nézünk elébe. Sajnos nem így történt, hiszen már az első szabadedzésen érezhető volt, h valami nincs rendben az autóval. Rángatott, szaggatott, nem működött tökéletesen. A második edzésen már felforralta a vizet. Hengerfejes lett.
Az látszott, hogy az első időmérőre nem is tudunk kiállni, azt dobtuk, inkább próbáltuk megjavítani. Mondjuk innentől kezdve vert helyzetből, teljesen hátulról lehetett csak megkezdenünk a felzárkózást. Felvállaltuk. Mindenkitől nagyon nagy segítséget kaptunk, amit ezúton is szeretnék megköszönni! Nagyon jól esett!

Ez manapság már nem nagyon van a raliban…
Igen, én is így látom! Hála Istennek a rallycrossban ez még működik! Nem csak kategóriatársak, hanem tényleg mindenki jött, kérdezte, hogy miben tudna segíteni. És tényleg segített is, aki tudott!

spici_husvet_utan_punkosdon_is_mariapocson_5
Végül kész lett a motor, nagyon ügyesek voltak a srácok! Reggel vártuk a második időmérőt. Úgy gondoltam, ha melegedni nem fog, akkor most már jó lesz a kocsi. Sajnos nem ez volt a fő baj, továbbra is rángatott. Önállósította magát. Féktávokon ment tovább padlógázzal… Ilyet még korábban nem produkált… Érdekes volt így menni… És még így is sikerült a második helyen zárnom a futamot.

Még ennek ellenére is élveztem, hogy küzdeni kellett az autóval. Mint egy betöretlen lóval, olyan volt vele menni.
Később rájöttünk, hogy a hiba oka a nem megfelelő töltés lehet. Cseréltünk generátort, de ez sem segített. Ugyan a harmadik időmérőt is a második helyen fejeztem be, de a köridők messze voltak attól, amiket kellene mennem. Szenvedtünk, de azt gondoltuk, hogy majd a középdöntőben bizonyítunk. Sajnos két kör után nyilvánvalóvá vált, hogy csak vergődünk. Összeomlott a rendszer. Ki kellett állnunk, fel kellett adnunk a küzdelmet.

spici_husvet_utan_punkosdon_is_mariapocson_2

Akkor el ment a kedved?
Dehogy! Tudtam, hogy nem lesz fáklyásmenet!
Új szakág, új technika. Mindig meg vannak a buktatók.
Most egy kis spirálba kerültünk, ahonnan elég nehéz kimászni, de van kiút.
Alapjaiban jó autó ez. Csak az első lökhárítótól a hátsóig kell kicserélni ami benne van és be fogja váltani a hozzá fűzött reményeket! :D

És hogy álltok most? Kész a kocsi?
Mint kiderült, nagyobb a baj és egy szemmel messziről is jól látható összegű megrendelést kellett elküldenünk a svédeknek, hogy talpra tudjuk állítani a lovacskát. És ami még nagyobb baj: a megrendelt alkatrészeknek csak egy része érkezett meg csütörtökön, tehát tegnap :(
Nem leszünk kész! Biztos járóképessé tudnák tenni a srácok, de nem akarnék így indulni vele újra, hogy már a rajtban sem száz százalékos.

spici_husvet_utan_punkosdon_is_mariapocson_3

Van más alternatíva, vagy kimarad a pünkösdi futam?
Egy B terv lépett elő. Mózer Attilának most készült el egy fiatal, serdülőkorú EVO VI-os Mitsubishije és azzal állunk rajthoz. Azt tudjuk jól: a Mitsubishi örök, mint egy sanzon… :)
Most lett felújítva, vadonatúj szekvencionális váltó van benne. A motorja is új. Nem olyan kakas, mint a többieké, a múlt héten padon 498 lóerőt mutatott.
Szerényen, de odaállunk! Majd meglátjuk mit hoz a gép.

spici_husvet_utan_punkosdon_is_mariapocson_6

Nevetve mondod, de nem hiszem, hogy végignevettétek a máriapócsi két verseny közötti időszakot…
Egy dráma volt! Mindig azt gondoltam, hogy pénz szab határt mindennek. De nem csak az szab határt!!
Mondok egy példát: az látszott, hogy a svédektől nem tudunk időre egy hiányzó dugattyút beszerezni. Megtaláltuk a dugattyú amerikai gyártóját. De tőlük nem lehet vásárolni, mert le van védve és ők nem adhatják el nekünk.

Mi a megoldás?
Elegem lett ebből! Egy rahedli pénzért még hülyének is néznek.
Soha többet nem dolgozunk külföldiekkel! Itt készítünk mindent, Magyarországon!
Itt okosabb emberek vannak, mint bárhol a világon! Az élet már bebizonyította párszor…

Akkor most hétvégén Mitsu Evo VI.
Igen. A nagy remények még várnak magukra, de megyünk és még így sem feltartott kézzel. A rallycrossban bármi lehet, sosincs biztos dolog. Oda kell állni, csinálni kell!
 
Ez a hír most jelenik meg 2045. alkalommal
címkék: Spici, S-motorsport
Share |
rallycross
TOTAL Rallycross OB III.futam
Máriapócs, Rabócsiring
hivatalos honlap
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
15 16 17 18192021
22232425 26 27 28
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
2024.04.19-24.

részletes infóink

2024.04.18-21.

részletes infóink

2024.04.19-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k