LCH Tavaszi LADA találkozó
Subaru Impreza N2010
nagyobb szűkítővel, javított felfüggesztésekkel.
2010-01-18
információ • Móni István, duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
684943844
Napi oldal:
44508
Jelenleg:
1366
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

A Prodrive elkészítette a legutolsó N csoportos előírásoknak megfelelő Subaru Impreza N2010 autót.

Az N2010-ben már az új, nagyobb 33mm turbószűkítő található, mely része a FIA törekvésének, hogy kiegyensúlyozza a S2000-es és az N csoportos autók közötti különbségeket. A számítások szerint ez kb. 20 lóerővel növeli a teljesítményt, de ami talán fontosabb, a motor nyomatékosabb is lesz ettől a változtatástól.

Ezeken a változtatásokon túl különös gondot fordítottak a mérnökök az N2010 gátlóira is. Az új ÖHLINS gátlók még jobban végzik a dolgukat, mint korábban.

"A motorban és a felfüggesztéseken végzett változtatások még versenyképesebbé teszik az autónkat" - mondta Graham Prew, a Prodrive értékesítési igazgatója. "Murván már korábban is partyban voltunk a S2000-es autókkal, de az új motorfejlesztéseknek köszönhetően a továbbiakban már aszfalton is fel tudjuk venni a versenyt velük, nem beszélve arról, hogy az autó ára körülbelül fele egy Super2000-es autóénak és a fenntartási költsége is jelentősen kevesebb."

Az N2010 ára 120.000 £-nál kezdődik és most van először lehetőség arra, hogy a Prodrive-tól két év bérlés után meg lehessen vásárolni az autót.

   

N2010 specifikáció:

Motor:
4hengeres boxer:
Űrtartalom: 1994 ccm
Furat: 92.0 mm
Löket: 75.0 mm

Turbó feltöltő:
Új kialakítású IHI kettős csapágyazású turbó, 33 mm-es szűkítővel és golyós csapágyazással.

Electromosság:
Gyertyák: BRISK
Könnyített akkumulátor: Odyssey

Controllerek és display-ek:
Motor: Prodrive-Pectel programozható computer, kivehető adattároló kártyával.
Középső diffi: Prodrive-Pectel programozható, CAN kompatibilis, program választási lehetőséggel.
Képernyő: GEMS CD25 5.5” színes VGA kijelző több oldal választási lehetőséggel. Pl. motor, váltó és kormányzás információk. A navigátor műszer, és a motor computer kijelző integrációja.

Kipufogórendszer:
Magas átfolyású motorsport katalizátor zajcsökkentő (hátsó-) dobbal,  rozsdamentes acélból vagy titániumból (opció).

Üzemanyag tartály:
FIA momológ FT3-99 95literes biztongái tank padló alatti szereléssel.

Hajtás
Sebességváltó: Prodrive-Hewland öt sebességes egyenes fogazású váltó, áttervezett kapcsolási rendszerrel és 2 fázisú "shift light"-al.
Első diffi: Mechanikus sperr
Középső diffi: Electro mechanikusan záródó
Hátsó diffi: Mechanikus sperr

Kuplung
STI, 240 mm hat tárcsás verseny.

Bukócső
Prodrive gyártású FIA homológ, MSA kompatibilis bukócső.

Felfüggesztés
Felülvizsgált Öhlins gátlók
Elöl: Prodrive-Öhlins TPX 44 MacPherson rendszerű, három szabályzási lehetőséggel rendelkező lengéscsillapító, első - hydraulikus - felütésgátlóval.
Hátul: Prodrive-Öhlins TTX 44 három szabályzási lehetőséggel rendelkező lengéscsillapító.

Kormánymű
Gyorskormánymű (13:1-es áttétellel), szervóval, bal és jobb kormányos kivitelben is.
Olajhűtő (opció)

Kerekek:
Speedline vagy Work
Aszfalt: 18” x 8” vagy 17” x 8”
Murva: 15” x 7”
Hó: 16” x 5.5”

Fékek:
AP Racing
Aszfalt: elöl: 4dugattyús 355 mm hátul: 2dugattyús 285 mm
Murva: elöl: 4dugattyús 295 mm hátul: 2dugattyús 285 mm
Kézifék: WRC stílusú, függőlegesen elhelyezett kézifék, STI/AP homologizált dugattyúval.

Méretek:
Első nyomtáv: 1,550 mm
Hátsó nyomtáv: 1,540 mm
Hossz: 4,415 mm
Súly: 1,350 kg

Ez a hír most jelenik meg 13995. alkalommal
címkék: Subaru Impreza, N2010, N4
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k