LCH Tavaszi LADA találkozó
Szabó Gergő kétlaki élete
Nem csak itthon, de már kint is nagyon népszerű
2012-11-23
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
684773730
Napi oldal:
5696
Jelenleg:
1830
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

Szabo_Gergo_ketlaki_elete_1

Ki ne emlékezne még arra, Szabó Gergő milyen mutatványokkal gyűjtötte idehaza a szurkolókat?! Az utóbbi években viszont új helyszínt talált magának, és most már teljes erővel a román bajnokságra koncentrál, ott gyűjtögetve az újabb szurkolókat. Megnyugtatott, végleg nem távozik Magyarországról, de egyre több minden köti Erdélyhez.

szabo_gergo_ketlaki_elete_1

Hogyan zártátok a 2012-es évet a román bajnokságban, és milyen volt?
Végül a negyedik helyen végeztünk, de elég nehéz évet tudhatunk magunk mögött. Voltunk fenn is, lenn is, és történtek velünk olyan dolgok is, melyek már régóta nem, például estünk egy jó nagyot! Az év elején váltottunk mi is egy Evo X-esre, és bár tavaly év végén már mentünk ezzel, az idei évben elég sok problémánk volt még vele, akadtak problémák az új típussal!

Az első versenyen rögtön ki kellett állnunk, ugyanis a második nap reggelén a parc fermében nem indult be az autónk… A dolgok jobb része az volt, hogy ki tudtam próbálni egy S2000-es Skodát is az idei évben, Puskádi Janiék autójával tudtunk menni két versenyt. A szebeni IRC futamon a saját hülyeségemnek köszönhetően álltunk ki, kaptunk egy defektet és azt hittem, ki tudunk vele menni 10 km-t, de borzalmasan rossz minőségű, sziklás gyorson versenyeztünk, ahol gyakorlatilag megsemmisült az autó hátsó futóműve. Újra nulláztunk, majd Aradon célba értünk, és ha együtt értékelnénk a két ország bajnokságát, akkor nyertünk volna (miután Kazárt kizárták), de mi a magyar bajnokságba nem neveztünk, nekünk a románon volt a hangsúly.
Az év végi negyedik hellyel nem vagyok annyira elégedett, de próbálunk úgy felkészülni a következő szezonra, hogy üzembiztosan működjünk mi is és az autók is, és szeretnénk jövőre a dobogón végezni, ez a minimum!

szabo_gergo_ketlaki_elete_2

A jövőt tekintve pedig továbbra is ezt az irányt tartjuk, már a 2013-as évet tervezgetjük, a Jack Daniel’s Rallye Team számít ránk, továbbra is tudunk együtt versenyezni, jól is érzem magam itt, lassacskán kész lesz kinn a ház is, egyre több minden köt Erdélyhez, Romániához…

szabo_gergo_ketlaki_elete_3

Jobb a román bajnokság?
Azt látom kinn, hogy nincs az a mélyrepülés, ahol most a magyar bajnokság tart. Elég konstans Romániában a helyzet, mert négy évvel ezelőtt, amikor kimentem oda versenyezni, akkor is nagyságrendileg 60 induló volt az első osztályban, és most is ennyi a létszám. A gazdasági válság talán nem érződik úgy, mint itthon, és egyéb más okai is vannak persze, hogy ennyire megfogyatkozott Magyarországon a versenyzők száma. Erősödik kinn a bajnokság, új autókkal jönnek, új pilóták kerülnek elő, de eddig is ott volt 5 ember, aki tud bajnokságot nyerni, idén ráadásul kaptunk egy elég kemény ellenfelet Delacour személyében, aki azért nyeregette sorra a versenyeket…ráadásul 50 évesen! :-) De legalább tudom, hogy van még nekem is időm, lehet ezt a sportot űzni még egy pár évig! Szeretném továbbra is a román bajnokságot erőltetni, mellette pedig úgy néz ki, hogy el tudunk menni a jövőben négy Európa Bajnoki futamra (ex-IRC-re) is.

szabo_gergo_ketlaki_elete_4

Milyen autóval tervezitek a jövőt?
Kipróbáltuk a Skodát is, de a Mitsubishik itt állnak a garázsban, maradunk ezek mellett, hiszen egy bérautóval nem tudnánk elmenni mondjuk négy ERC futamra, esetleg a költségvetésünkből arra futná, hogy a román bajnokságot végig tudjuk csinálni. Jelenleg bérlők sincsenek a kocsikra, de ha esetleg sikerülni kiadni, akkor gondolkoznánk egy R5-ös autóban... egy Peugeot-t ki fogok próbálni Korzikán, ahová meghívást kaptam egy tesztre. Csak a kíváncsiság hajt, úgy gondolom, nekünk marad a Micu!

Említetted a beszélgetésünk elején, hogy lassan elkészül kinn a ház. Ugye nem hagyod el végleg az országunkat?

Nem-nem, erről szó sincs, csak üzleti elfoglaltságok miatt kell egyre többet kinn lennem, ez pedig nem egy családi ház egyébként, hanem egy ún. rendezvényközpont, ahová különféle programokat szeretnénk szervezni cégeknek, partnereknek, társaságoknak, mint például off-road, motoros, quados, hószános túrákat. Nyilván ez azt jelenti, hogy még többet kell kinn legyek, de a család itt van Magyarországon, nem szeretném őket az iskolából kivenni, tudnak ők is kijönni, repülővel akár 2 óra alatt... és én is bármikor haza tudok jönni. Marad ez a kétlaki élet!

szabo_gergo_ketlaki_elete_5

Mivel töltöd a téli szünetet?
Még nem üzemel idén télen a ház, de elég rövid lesz így is a szünet, hiszen február 2-án már versenyzünk. Most még egy Mikulás Rallye-t tervezünk, ahol a navigátorom fog vezetni és én leszek a jobb oldalon a kocsikísérő, de ez csak egy buli! Majd 2 hónapom lesz decemberben, januárban, hogy a kocsikat rendbe tegyük, felkészítsük a szezonra, aztán kezdődik! Ami még be van tervezve, február közepén rendezünk egy Winter Show-t Hargitafürdőn, ami egy úgynevezett síparadicsom, 1300 méter magasan. Itt fogunk egy pályát építeni, ahol szombaton profi versenyzők mérettethetik meg magukat, vasárnap pedig az amatőröké lesz a terep, ahol akár utcai autóval is kocsikázhatnak. Szeretnénk meghívni magyar versenyzőket is, és a román bajnokságból is a versenytársakat. Szerintem jönni fog Delacour is, és akkor beleültetem az egyik Mitsubishimbe, és ő lesz az egyik meghívott sztárvendég. Remélem Magyarországról  is eljönnek páran, akinek van kedve egy kis téli kocsikázáshoz, kiránduláshoz... Lehet síelni,  hószánozni, autózni... mindegy, csak fogyjon a benzin!

Ez a hír most jelenik meg 6379. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k