LCH Tavaszi LADA találkozó
Taktikusan, de gyorsan
Budavári Zoliék tempósan szeretnének célba érni
2014-06-13
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
685001061
Napi oldal:
101725
Jelenleg:
657
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

K&H SIM Liga powered by HUMDA
Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2023
a bajnokság végeredménye
1. Molnár Alex
1298
2. Kasza Kristóf
1284
3.
Fónagy Kristóf
1241
4. Martinák Balázs
1222
5. Martin Márkó
1215
6. Bíró-Ambrus Roland
1210
7. Budai Csaba
1188
8. Péntek Ádám
1093
9. Juhász Ferenc
1081
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Croatia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
86
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
80
3. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
59
4. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
53
5. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
45
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
45
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
31
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
9. A. Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
14
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
az 1.futam,
a Rally Hungary után
1. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
33
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
29
3. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
4. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
19
5. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
17
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
15
7. A.Mabellini
SKODA Fabia RS Rally2
15
8. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
12
9. Simon Wagner
Ford Fiesta MkII Rally2
9
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia R5 Evo
50
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
39
3. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
4. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
25,5
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
22,5
7. László Zoltán
Skoda Fabia RS Rally2
19,5
8.
Bertalan M.
Peugeot 208 Rally4
16,5
9. Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
13,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
50
2.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
39
3. Nagy Gábor M.
LADA 2107
30,5
4. Szlovák Ferenc
SEAT Ibiza
26,5
5. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
19,8
6. Tárkányi Sándor
LADA VFTS
11,3
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 1.futam,
a 30.Veszprém Rally után
1.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
18
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
14
3. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
12
4. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
4,75
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
15
2. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
12
3. Baksai László
Lada VFTS
11
4. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
10
5. Simon György
Lada 2105
9
6. Huhák Csaba
Citroen C2 R2
8
7. Tellér Antal
Peugeot 208 R2
7
8. Jóna Gábor
Lada 2107
6
9. Borza Balázs
Lada 2107
5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2023
a bajnokság végeredménye
1. Lenkey Ákos
Lada 2101-3
121
2. Péter Pál
Honda Civic
121
3. Tamás Gyula
Lada 2107
104
4. Békési Richárd
BMW 320
100
5. Rácz Gábor
Lada VFTS
73
6. Oberling Krisztián
Suzuki Swift
72
7. Borza Balázs
Lada 2107
64
8. Takács István
BMW E36
56
9. Mogyorósi Zoltán
Lada 2101
55
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2022
a bajnokság végeredménye
1. Kárai Tamás
Audi S1
159
2. Benyó Máté
Ford Focus
131
3. Koncseg Zoltán
Audi A1
117
4. Antal István
Mitsubishi Colt
101
5. Ales Fucik
Volkswagen Polo
58
6. Alois Höller
Ford Fiesta RX
40
7. Z. Staniszewski
Ford Fiesta RX
37
8. Roland Rohrer
Mitsubishi Evo
34
7. Marek Joura
Mirage EVO
25
teljes táblázat

taktikusan_de_gyorsan_1

Budavári Zoliék idén a 3-as kategóriában versenyeznek egy Mitsubish Lancer Evo IX-es versenyautóval. Miskolc után Bükfürdő következett és most a fehérvári teszten beszélgettünk a pilótával:

Bükfürdő Rallye-n versenyeztetek utoljára, nem ezzel az autótokkal.
Igen, a P csoportos autóval indultunk. Volt egy kis adminisztrációs gondunk, de összességében nagyon jó verseny volt.
Osváth Petivel nagyokat meccseltünk, több gyorson is másodpercekre voltunk egymástól.
Próbáltunk egy kicsit gyorsabban menni. Sokszor letiltott az autó ötödik sebességi fokozatban erősebb terheléseknél, de a végére sikerült kiküszöbölni ezt a problémát. Az utolsó szakaszon egy abszolút ötödik idővel zártuk a futamot. A végére összeállt a technika és minden. Nagyon jól éreztük magunkat.
Változatosak voltak a pályák, hiszen reggel még kicsit hűvösebb időben, nedves pályákon versenyeztünk, délutánra minden felszáradt. Okoztunk még egy kis izgalmat magunknak azzal, hogy nem mindig a megfelelő gumikkal mentünk. Nem a márkával volt a baj, végig Hankook gumikon száguldoztunk. Sajnos az első körben zártabb volt a minta, mintsem ami oda a legjobb lett volna, nem nyitottuk meg, így ott veszítettünk elég sok időt. Végig a gyári profillal mentünk, ami a második körre már hibátlan volt.
 
Szenzációs hangulata volt a versenynek, ahogy mondtam: tényleg nagyon jól éreztük magunkat, örülök, hogy úgy döntöttünk, hogy ott is indulunk. 
 
Mondhatnánk, hogy felkészülés volt a fehérvári futamra, de szerintem nem sok köze van a két versenynek egymáshoz.
Ezt jól látod. A pályák teljesen különbözőek. A fehérvári szakaszok mindig is a legautógyilkosabb gyorsaságik voltak és lesznek is, szerintem.
Nagy kihívás lesz a futam.
 
A mai teszten még újabb gumiabroncsokat próbálgattunk a Hankook palettájából.
 
Az autóval minden rendben volt?
A széria N csoportos autóval megyünk. A másik autó jól vizsgázott, remélem ez a 3-as kategóriában szereplő autó is ki fogja bírni a futamot. Vigyázni fogunk rá.

taktikusan_de_gyorsan_2
 
Milyen emlékeid vannak a várpalotai, csóri gyorsaságikról?
Meleg, defektek, kő kemény pályák. pár szóban ennyi jut hirtelen eszembe, ha ezekre a szakaszokra gondolok.
Én nagyon szeretem ezeket a gyorsokat, csak az autók nem szeretik... Nagyon jó ugratni az autóval, de érzem sokszor, hogy fáj neki, akkor az nekem is fáj.
Mi is kaptunk már itt defektet korábban.
 
Nagyon nehéz verseny lesz. Meg kell találni egy olyan tempót, ami ha nem is a leggyorsabb, de egy olyan erős tempó, amivel végig lehet menni a futamon. Egy olyan tempót, amit technikai gondok nélkül kibír az autó. Erre fogunk törekedni. Taktikusan, de gyorsan akarunk menni!
 

a csapat partnerei :

budavari_zoli_kategoriat_valtott_1

budavari_zoli_kategoriat_valtott_2

budavari_zoli_kategoriat_valtott_3

budavari_zoli_kategoriat_valtott_4

budavari_zoli_kategoriat_valtott_5

budavari_zoli_kategoriat_valtott_6

budavari_zoli_kategoriat_valtott_7
a_lanchid_utan_bukfurdo_5

a_lanchid_utan_bukfurdo_7


a_lanchid_utan_bukfurdo_8


a_lanchid_utan_bukfurdo_6


budavari_zoli_kategoriat_valtott_8

budavari_zoli_kategoriat_valtott_9

budavari_zoli_kategoriat_valtott_10

budavari_zoli_kategoriat_valtott_11

budavari_zoli_kategoriat_valtott_12

budavari_zoli_kategoriat_valtott_13
Ez a hír most jelenik meg 1816. alkalommal
Share |
Székesfehérvár • rally ob
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k