|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Fehérvári Csabával, a Historic Hobbycar komlói győztesével beszélgettünk a másfeles szorzója Baranya Kupa után: Jó az irány… Hogy tetszett a STEFANI Baranya Kupa?
Nekem a Mecsek és környéke a kedvencem. Amikor elkezdtünk versenyezni, akkor a pécsi Sprint Bajnokságban tettünk meg sok kilométert. Itt talán nagyobb tapasztalatunk is van. A pécsi miliőt és ezt a hangulatot nagyon szeretem.
Mivel az elmúlt két évben egyszer sem sikerült célba érnünk a Baranya Kupán, ezért is jelentett sokat az idei eredmény.
Markó Tibi versenyei mindig jók, a szervezésre nem volt panasz, nem volt csúszás, pedig volt nevező bőven.
Mennyire vagytok jó barátok az autóval?
Minél több kilométert megyünk, annál közelebb kerülünk egymáshoz. A fehérvári szakaszok nagy része új volt nekünk, a Miskolc Rallye pedig teljesen. A komlói pályákon versenyeztünk már és nagy könnyebbség volt, hogy az autóra tudtunk nagyobb fókuszt tenni.
A Főtaxi színeiben versenyeztek? Már csak azért is kérdezem, mert ott voltatok a Főtaxi családi napján, amiről fotóalbumot is készítettünk…
Csapatunk - a PROFORMANCE RALLYESPORT - egyik kiemelt támogatója a FŐTAXI Autóközlekedési Zrt. A tradíciók miatt nem kérdés, hogy mi is a FŐTAXI Autósport színeiben versenyzünk, remélem ez a következő években is így lesz.
Az autóval minden rendben volt?
A Legacy tökéletesen működött az eddigi versenyeken. Az első nyárásvölgyi gyorson eltört a kézifékkar rögzítő csavarja, Daninak kellett tartani, hogy a hajtás ne oldjon le, de egyébként semmi gondunk nem volt.
Baranya Kupa a harmadik sikeres versenyünk volt és ez mindenképpen egy jó visszajelzés a csapatnak, hogy jól építettük meg az autót. Büszke vagyok a srácokra! :)
A célban látszott az örömötök és a csapat is jól megünnepelt Benneteket. Hol lesz legközelebb ünneplés?
Szeptember 20-ára szervezünk egy családi napot, ahol lesz egy autóztatás, valamint ott viszem azokat is, akik a FŐTAXI családi napon nyertek lehetőséget a jobb1-es ülésben kipróbálni, milyen is a Subaru versenytempóban. Szeretnénk még egy nagyot ünnepelni októberben is, a Mecsek Rallye után. :)
Ahogy számoltuk, ott fog eldőlni a bajnoki cím sorsa. Sajnos Zoli (Varga C. Zoltán) nem tudott eljönni Komlóra, így két és fél pontra megközelítettük és az utolsó futamon fog eldőlni, hogy ki lesz a Historic HobbyCar hazai első bajnoka.
Nagyon jó lenne, ha jövőre még több autó indulna ebben a kategóriában!
A HobbyCar egyedi szabályrendszere miatt egy izgalmas színfoltja lehet csak úgy a hazai rallye bajnokságnak, mint a Historic Bajnokságnak. Remélem sok turbós, összkerekes autó épül majd év végén és jövőre még többen leszünk ebben a szerethető és nagyon jó hangulatú Historic bajnokságban.
Ez a hír most jelenik meg 1751. alkalommal
címkék: Fehérvári Csaba, PROFORMANCE
2015.08.01-02.
|
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2024.04.19-24.
részletes infóink 2024.04.28.
részletes infóink 2024.04.28.
részletes infóink 2024.05.01.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |