Herczig Norbi
Valahol ez az a vonal, amit követni szeretnénk, de megmondom õszintén, nem számítottam erre, hogy itt sikerüljön egy ilyen helyezést elérni.
Ehhez azt hiszem kellett, hogy a többieknek problémáik legyenek.
Összeségében egy nagyon kiegyensúlyozott tempót tudtunk autózni mind a két napon.
Azt hiszem gond nélkül tudtuk teljesíteni a gyorsaságikat, bár ma Királyszentistvánon átkeltünk egy gumilassítón harmadik sebességi fokozatban, az kicsit visszavetett.
Nagyon örülünk és még mindig nem tudom felfogni, hogy nyertünk.
Tóth Imi
Egyszer volt egy kis koncentrációhiány, de hát ez benne van.
Megpróbáltunk kiegyensúlyozottan menni, voltak kisebb nagyobb hibáink, kicsúszások, de sikerült nyugodt idõkkel megnyerni ezt a versenyt.
Az aszfalt elõtt kell, hogy teszteljünk, mivel még nem mentünk ott ezzel az autóval.
Benik Balázs
Ma nem volt annyi problémánk, mint tegnap, de nem tudtuk felvenni a tempót az elejével, aminek talán a pénteki technikai probléma is lehet a magyarázata. Az utolsó körre összeállt az autó, a futómûvével már nem volt probléma, úton lehetett tartani, elõtte ez nagyon nehéz volt.
Nem szeretnék magyarázkodni, de azt gondolom ezen a versenyen minden olyan hiba kijött az autón, amire nem gondoltam volna.
Örülünk, hogy a bajnokságban az élre álltunk. Gratulálok Herczigéknek, nagyon gyorsak voltak, le a kalappal elõttük. Az utolsó körbe bepróbáltuk, hogy behozzunk a hátrányt, de megint majdnem felborultunk, sikerült egy ellenkormányzással berántani az autót a mezõre, ott sokat otthagytunk. Utána arra kellett figyelnünk, hogy Szabó Gergõék ne érjenek be.
Volt rizikó…
Rácz Bence
Nagyon jól éreztem magam. Még a borulás is jó volt J, meg kellett tapasztalni ezt is.
Ma is volt rá lehetõség, de igazából nem szerettem volna újra, Balázs nagyon gyorsan korrigált.
A légkör nagyon jó, ha mi Balázzsal ketten vagyunk, akkor sosem szokott rossz lenni. Természetesen most is így volt. Az utolsó gyorsig támadtunk, hiszen bárkinek, nekünk is lehet problémánk, menni kellett.
Turán Frici
Az elsõ körben Sólyon megütöttük az autó futómûvét, az egy kicsit hátráltatott minket, lengõkart kellett cserélni, három percet kikéstünk.
Még így is percen belül lettünk az Asihoz, úgy, hogy a kocsi nem volt száz százalékos.
Maximálisan gratulálok neki és azt hiszem, a csapat bebizonyította, hogy mint Csapat is nagyon jó, hiszen egymást segítettük. Asi segített a futómûvet beállítani a baleset után.
Eddig ez a legjobb eredmény, amit a rallyban elértem, az abszolút 5. hely.
Nagyon sokat számított, hogy a verseny elõtt egy komolyat tudtunk tesztelni Nyírádon.
Sokat javultak a féktávok és ez látszik az eredményekbõl is, abszolút második idõt is mentünk.
Asi
Célbaértünk, már lényegesen jobban vagyok.
Tegnap annyira gyengén, rosszul mentünk, olyan szerencsétlenül éreztük magunkat, hogy ma csak jobban mentünk.
Nem voltam százszázalékos és ahhoz képest csak huszonmásodperccel maradtunk le az elsõ helyrõl, ez nem rossz.
A bajnokságban nem állunk olyan rosszul. Még nem tudom ebben a pillanatban, hogy mikor vannak nevezési zárlatok, feltételesen mindenképp nevezünk, hiszen nagyon szeretnénk a VB-n is menni egyet.
Ha a bajnokságban jól állunk, akkor viszont úgy gondolom, hogy nem lenne okos dolog, ha elengednénk a bajnokság kezét. Meglátjuk.
Szabó Gergõ
Nagyon jól éreztük magunkat! Nem csak ma, hanem a két nap alatt végig. Jól mûködött az autó, semmi gondunk nem volt vele.
Szombathelyen meg volt szorulva a turbónk, 50-60 lóerõvel gyengébb volt az autó, mint most.
Végre nem az autóval kellett koncentrálnunk, hanem az ellenfelekre, és nagyon szoros verseny volt. Igazi csata volt végig, osztottuk egymást, öltük egymást. Boldogok vagyunk, hogy itt vagyunk, jó ez a harmadik hely.
Budapestre próbáljuk kicsit finoman beállítani a futómûvet, kicsit jobban rámegyünk az autó beállítására. Tesztelni is fogunk. Kemény lesz.
Spici
Köszönöm jól vagyok. A verseny várakozáson felül sikerült. A legfõbb dolog, hogy nem tört újra el a kulcs-csontom, ez azt jelenti, hogy Budapesten ott lehetünk teljes harci díszben.
Nem reklámoztuk, de benne volt a pakliban, hogy egy esetleges nagyobb ugratónál újta eltörhet a csont, volt itt egy orvos, aki folyamatosan nézte, ugyan röntgenszeme nincs, de végig ellenõrzött. Sólyon megkapta az ütést, de szerencsére nem tört el, csak lehanyatlott a kezem, amit pár percig nem tudtam használni, akkor azt hittem, hogy ott a vége.
Budapesten támadunk, még nem számoltam, de ha ott nyerünk, akkor a bajnoki cím talán már a zsákban.
Ha nem is külföldön, de talán megpróbálunk egy kicsit nagyobb autóval menni az év végén…
Bútor Robi
Köszönöm, minden rendben van.
Ma egy kis hiba becsúszott a sólyi erdõben. Egy fõben lévõ fatuskónak nekiugrottunk és megütötte a bal elsõ futómûvet, az autó nagyon felállt két kerékre, a kormányösszekötõ is kellõképpen elhajlott. A gyors végén nagyjából a helyére tudtuk nyomatni az emelõvel, a szervizben cserélték, onnantól kezdve gond nélkül mentünk tovább.
Egy kicsit közelebb került a külföldi futam, remélem Budapest jól fog sikerülni és akkor meg tudjuk méretni magunkat kint is.
Keller Péter
Ma nem indult a legjobban, egybõl a másodikról a negyedik helyre kerültünk.
Sólyon kicsit megijedtünk, elszakadt a jobb hátsó fékcsõ és kaptunk egy lassúdefektet is. Azt hittem vége van mindennek, viszont a többieknek több gondjuk volt. Ilyen az autósport, most nekünk állt jobban a dolog.
Dornai Tibor
Nagyon jó volt. Az autó olyan amilyen, majd meglátjuk mit csinálunk vele. Veszünk talán egy másikat.
Kakuszi Zsolt
Kaptunk egy defektet a második gyorson.
A harmadik gyorson megütöttük a bal elejét, kettétört a kormánymûvünk, bent maradtunk egy jó 10 percet a gyorson, spaniferrel fogtuk valahogy össze, hogy ki tudjunk jönni.
A tési pálya amilyen szép volt tréningen, annyira tönkrement a verseny alatt. Próbáltuk jó magasra felemelni az autót, a szerviz már mondta is, hogy szerintük túl magas, mégis kartervédõnk kapott rendesen. Különben nagyon tetszett a verseny.
Megyünk Budapesten és utána a Barumon is!
Pálinkás Zsolt
A kocsi hibátlan volt, a pályák nagyon tetszettek. Nem szeretem az ugratókat, de azért átnyomjuk… J Féltem az autót.
Budapesten felkészülünk a Barumra
Zsolt Dani
Nyertünk. Jó sokkal. 5 perccel.
Siettünk végig. Jól esett, tényleg tetszett ez a verseny, nem szoktam ezt mondani, de tényleg.
Hanzély Péter
Marha jó volt! Az autó kicsit darabos, ahhoz képest, hogy elsõ versenyem volt és még életemben utcán sem ültem négykerekes autóban elõtte… Szerintem ahhoz képest egész jó.
Murván jobban érzem, mint a kétkerekest, az biztos. Óvatosan próbálkoztam, néha nem jött minden össze.
A horvát bajnokságban mindenképp marad az N3. Nagyon szeretnék ilyen autóval menni itthon, ha nem is idén, de talán jövõre.
Szíjj Csaba
Kategória másodiknak sikerült bejutnunk, kicsit csalódott vagyok, szerettem volna nyerni.
Többet hibáztam. A legnagyobb az volt, hogy kopott gumival mentünk ki a 15 kilométeres gyorsra és a végén már slick gumival kellett közlekednünk, ha ez nincs akkor talán sikerül, de ugye tudjuk a HA nem számít…
Itt vagyunk, megyünk végig ahogy lehet.
Veszprémi Roland
Sikerült megcsípnünk a harmadik helyet. Volt egy defektünk, aztán ma elhagytuk a kipufogórendszerünket, a navigátorhangból szinte semmit nem hallottam, szinte fejbõl kellett közlekednem és volt egy gyors, ahol csak három hengerrel tudtunk menni.
Balázs Öcsi
Krupp Zoli kiesésével átvettük a bajnokságban a Vmax kupában a vezetést. Itt csak másodikok lettünk Varga dokit nem bírtuk megelõzni.
Az autónak semmi baja, még mehetnénk egy pár gyorsot.
Dudás Gy. Kokó
Egy fárasztó két és fél nap után örömmel látja az ember, hogy több kategóriában is kiélezett küzdelemben izgalmas verseny alakult ki. Volt olyan gyors, ahol a 10 kilométeren, 6-8 tized volt a különbség az élen állók között. Azt mondom, ez mind a nézõnek és mind a sportnak egy nagyon jó dolog.
Balesetmentes verseny, ahol minden helyére van téve. Egy rutinos rendezõ az elõkészületeivel meg tudta tenni azt, minden stimmeljen.
Kicsit úgy érzem a feszültségek is csökkentek, elvannak egymással a srácok.
Itt a dobogón mindenki mosolygott.
Ezúton szeretnék elnézést kérni a fotósoktól és a sajtósoktól. Egy véletlen folyamán nem engedték be õket az Õket megilletõ helyekre, másfél kilométert kellett a motyójukat cipelve dolgozniuk, holott volt olyan ember, aki luxuskörülmények között a vip sátor mellett tudott parkolni és nézni a versenyt. A rendezõ nevében is elnézést kérünk.