A legújabb Ferrarinak még fényszórója sincs, de így is gyönyörű

Ferrari P80/C
Vágólapra másolva!
Egy újabb egydarabos modellt mutatott be a maranellói gyártó.
Vágólapra másolva!
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C

Lassan ott tartunk, hogy minden hónapra jut egy egyedi Ferrari. Ezúttal egy, a 60-as évek típusai által ihletett modern sportautó prototípust készítettek, amelyet közúton nem is lehet használni.

Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C

Általában valamelyik utcai modellt alakítják át egyedi megjelenésűvé egy-egy milliárdos megrendelésére, ezúttal azonban egy versenyautó,

a 488 GT3 volt a P80/C-hez a kiindulási alap.

Ez kívülről viszont nem látszik, a fényszórók nélküli karosszéria egyáltalán nem hasonlít a 488-éra, inkább a LaFerrari-alapokra épült FXX-K modellre emlékeztet.

A Ferrari azt állítja, egyetlen egydarabos modellt sem fejlesztettek annyi ideig, mint a P80/C-t, amelyen

a munka már 2015-ben elkezdődött.

Még a tengelytávot sem hagyták változatlanul, 5 centit toldottak bele, és az új aerodinamikai csomag is rendkívül hatásos, rengeteg leszorítóerőt termel. A motorról semmit nem árultak el, de gyanítható, hogy ugyanaz a 3,9 literes, 600 lóerős ikerturbós V8-as dolgozik a kocsiban, mint a donorban.

Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C
Ferrari P80/C

A Ferrari nem árulta el a P80/C árát, de mivel egy egyetlen példányban létező, rendkívül hosszú ideig és gondosan fejlesztett, komoly tudású pályaautóról van szó, biztosan nem olcsó.