{\rtf1\ansi\ansicpg1250\deff0\deflang1038{\fonttbl{\f0\fswiss\fcharset238{\*\fname Arial;}Arial CE;}} {\*\generator Msftedit 5.41.15.1507;}\viewkind4\uc1\pard\b\f0\fs20 G\'e1ll Csaba\endash Ferj\'e1ncz Andr\'e1s, Opel Ascona B Gr2\par Holczer Racing\par 41. Allianz Mecsek Rally, 2008. november 7-9. P\'e9cs\par Iharos & Goller Orsz\'e1gos Historic Rally Bajnoks\'e1g \b0\par \par \b Ilyen a rali!\b0\par \par A sikeres Eb-szerepl\'e9sek ut\'e1n az idei szezon els\'f5 hazai verseny\'e9t teljes\'edtette az Iharos & Goller Historic Rali bajnoks\'e1gban G\'e1ll Csaba \'e9s Ferj\'e1ncz Andr\'e1s. A tizenegy elrajtolt p\'e1rosb\'f3l a harmadik helyen z\'e1rt\'e1k az Allianz Mecsek Rali szombati versenynapj\'e1t. Vas\'e1rnap a v\'e1lt\'f3juk meghib\'e1sod\'e1sa miatt nem rajtoltak el.\par \par \b G\'e1ll Csaba:\b0 \endash Szeretem a p\'e9csi p\'e1ly\'e1kat, v\'e1ltozatosak gyorsak. A novemberi id\'f5pont miatt sejtett\'fck, hogy egy j\'f3 kis locs-poccsos verseny lesz. Minden lehet\'f5s\'e9get kez\'fcnkbe adott a sors, hogy j\'f3 eredm\'e9nyt \'e9rj\'fcnk el, hiszen esett az es\'f5, ami nek\'fcnk fekszik. \par \par \endash J\'f3l indult a verseny a prol\'f3gon megpr\'f3b\'e1ltunk sz\'e9pen menni, nem k\'edm\'e9ltem a B\'fcszk\'e9t! Ilyen \'84risz\'e1lom \endash\'fagy is, \'fagy is" st\'edlusban kapartattuk v\'e9gig. Csapatf\'f5n\'f6k\'f6m haj\'e1t az \'e9gnek \'e1ll\'edtva, hiszen meg\'edg\'e9rtem neki, hogy nem b\'e1ntom nagyon a B\'fcszk\'e9t. De bevallom, nekem fontosak a n\'e9z\'f5k! \'c9n sem szeretem, ha valaki id\'f5re megy a prol\'f3gon, annak a l\'e1tv\'e1nyr\'f3l kell sz\'f3lnia! \par \par \endash Az els\'f5 k\'f6rre es\'f5gumival ment\'fcnk ki. Az els\'f5 Bakonyai gyorsas\'e1gi szakaszon siker\'fclt 23, 5 m\'e1sodperces el\'f5nyre szert tenni. Az volt a terv\'fcnk, hogy az els\'f5 k\'f6rben nagyon siet\'fcnk, azt\'e1n beosszuk az el\'f5nyt. Ezt kereszt\'fclh\'fazta a cs\'fasz\'e1s, az \'d3rf\'fbi szakasz el\'f5tt majd egy \'f3r\'e1t v\'e1rakoztunk, el\'e1lt az es\'f5 \'e9s a p\'e1lya felsz\'e1radt. A vizes gumink nagyon hamar elmelegedett \'e9s cs\'faszott. Aut\'f3z\'e1sunk l\'e1tv\'e1nyos volt \'e9s ezt n\'e9ha t\'fal is sz\'edneztem, kicsit belefeledkeztem, hogy ez most id\'f5re megy! Andrissal egy\'fctt borzaszt\'f3an \'e9lvezt\'fck a kapartat\'e1st! Ennek eredm\'e9nye egy t\'falcs\'fasz\'e1s \'e9s egy megp\'f6rd\'fcl\'e9s volt, bent hagytunk legal\'e1bb 30 m\'e1sodpercet. \par \par \endash K\'f6vetkezett a fekedi p\'e1lya, ami el\'f5tt megbesz\'e9lt\'fck, hogy okosan, de temp\'f3san megy\'fcnk. Ez majdnem siker\'fclt is, a szakasz v\'e9ge fel\'e9 egy hossz\'fa jobbosban bev\'e1g\'f3dtunk egy \'e1rokba orral. Szerencs\'e9nk volt, mert sok n\'e9z\'f5 volt \'e9s ki tudtak minket szedni, amit ez\'faton szeretn\'e9k megk\'f6sz\'f6nni nekik! Itt kb. 40 m\'e1sodpercet, vesztett\'fcnk el. \par \par \endash A k\'f6vetkez\'f5 k\'f6rre interm\'e9di\'e1kat tett\'fcnk fel, amik bev\'e1ltak nyert\'fck a bakonyai szakaszt ism\'e9t. Az orf\'fbi gyors el\'f5tt ism\'e9t \'e1lltunk egy \'f3r\'e1t \'e9s r\'e1nk esteledett. L\'e1mp\'e1val nem k\'e9sz\'fclt\'fcnk, \'edgy \'e9rdekes volt a s\'f6t\'e9tben kanyarodni n\'e9ha a semmibe. Az esti k\'f6dp\'e1r\'e1t\'f3l cs\'fasz\'f3ss\'e1, szappanoss\'e1 v\'e1lt aszfalton, nagyon nehezen tudtam az \'faton tartani a B\'fcszk\'e9t. \par \par \endash A fekedi gyors a v\'e9g\'e9re m\'e9g sarasabb, m\'e9g cs\'fasz\'f3sabb lett, mint els\'f5re. R\'e1ad\'e1sul a v\'e1lt\'f3nk is kezdte megadni mag\'e1t, mint ut\'f3bb kider\'fclt a harmadik fokozat szinkrongy\'fbr\'fbje kett\'e9t\'f6rt, de hiba n\'e9lk\'fcl siker\'fclt teljes\'edteni \'edgy ism\'e9t csak a harmadik helyre volt el\'e9g az id\'f5nk.\par \par \endash Mivel mindk\'e9t napot egy-egy k\'fcl\'f6n versenynek \'e9rt\'e9kelt\'e9k a historicban, \'edgy a harmadik helyen, v\'e9gezt\'fcnk a szombati napon. 24 m\'e1sodperces h\'e1tr\'e1nnyal, ami \'edgy ut\'f3lag az elvesztegetett t\'f6bb mint egy percet figyelembe v\'e9ve bosszant\'f3. \par \par \endash Az esti szervizben \'fagy d\'f6nt\'f6tt\'fcnk, hogy vas\'e1rnap m\'e1r nem rajtolunk el, a v\'e1lt\'f3 miatt. Tartal\'e9kv\'e1lt\'f3nk nem volt, \'e9s ha a szinkron bepottyan a fogaskerekek k\'f6z\'e9, akkor ott el\'e9g j\'f3l lerendezi a dolgokat. \par \par \b Ferj\'e1ncz Andr\'e1s\b0 : \endash Az id\'f5j\'e1r\'e1s hasonl\'f3 volt, mint az Elba Rali, es\'f5s-saras. Nagyon j\'f3l tudtunk kezdeni, Csab\'e1nak az er\'f5ss\'e9ge, hogy a verseny elej\'e9t j\'f3l meg tudja h\'fazni. Az orf\'fbi k\'f6rgyors el\'f5tt sokat kellett v\'e1rni, hogy elrajtolhassunk, az es\'f5 is el\'e1llt a p\'e1lya is felsz\'e1radt. \'cdgy a v\'edzre val\'f3 gumikon kellett menni. Ezek el\'e9g hamar elmelegedtek \'e9s nagyokat cs\'faszk\'e1ltunk.\par \par \endash K\'e9tszer hib\'e1ztunk, de m\'e9gsem ez miatt vesztett\'fck el a versenyt, hanem a fekedi gyorson becs\'fasztunk az \'e1rokba \'e9s t\'fal sok id\'f5t vesz\'edtett\'fcnk. Harmadikok lett\'fcnk szombaton, de nem vagyok elkeseredve, iszonyatosan, \'e9lveztem a versenyt! Nagyon sok j\'f3 verseny \'e9lm\'e9nnyel lettem gazdagabb. Sajnos a vas\'e1rnapot a v\'e1lt\'f3gond miatt nem teljes\'edtett\'fck, de ilyen a rali.\par \par \endash Id\'e9n nagyon megszerettem a \'84B\'fcszk\'e9t"! Egy \'edzig-v\'e9rig versenyaut\'f3, \'fcv\'f6lt, csattog, z\'f6r\'f6g. A mostani gondot lesz\'e1m\'edtva nagyon megb\'edzhat\'f3, h\'e1l\'e1s versenyaut\'f3. Nagyon \'e9lvezem a h\'e1ts\'f3ker\'e9k hajt\'e1st, amellett, hogy l\'e1tv\'e1nyos nagyon gyorsan is lehet vele menni. Mindenf\'e9lek\'e9ppen nagy k\'f6sz\'f6net a b\'edztat\'e1s\'e9rt \'e9s a seg\'edts\'e9g\'e9rt a n\'e9z\'f5knek!\par \par \b Ha m\'e9g t\'f6bbet szeretn\'e9l tudni r\'f3lunk, kattints ide: www.ascona400.hu \par Ha az Allianz Rali \'e9rdekel ezt a linket aj\'e1nljuk: www.mecsekrally.hu\par \b0 \par \b\fs24 Nagy k\'f6sz\'f6net, hogy az Allianz Mecsek Ralin is vel\'fcnk voltak t\'e1mogat\'f3ink: \par WATT22 Kft, IP Park Kft, Gyuszi-Gumi, Planumcomp Kft, Motorex Kft, Rally&Racing \par \par }