Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

HAJBEÜLTETÉS

Hajbeültetés Tordai István "Sportverda" ajánlásával

HAJBEÜLTETÉS - HAIRHUNGARY KLINIKA

Magyarország első hegmentes, hajgraftonkénti hajbeültetést végző hajklinikája. Több, mint 25 éves sebészeti tapasztalatunk, modern eszközparkunk és kiváló eredményeink jelentik a garanciát az Ön számára. Budapesten, a XII. kerületben, az Istenhegyi Klinika területén, megújult környezetben várjuk Önt.

TERMÉSZETES EREDMÉNY

Az eredmény 100%-ban természetes hatást kelt. Minden egyes hajszál megfelelő szögben, mélységben és sűrűségben kerül beültetésre. Az általunk használt műtéti protokollok biztosítják a jelenleg elérhető legmagasabb esztétikai minőséget. A műtéti eredmények tovább javíthatók PRP (Platelet Reach Plasma) kezelésekkel, amit minden egyes páciensünknek javaslunk. Ne felejtse! A beültetett hajszálak egy életre szólnak!

MIÉRT ÉRDEMES A HAIRHUNGARY HAJKLINIKÁT VÁLASZTANI?

  • HAJBEÜLTETÉS A LEGMODERNEBB TECHNOLÓGIÁVAL

Hajklinikánk orvosai a legmodernebb eszközparkkal a leghatékonyabb SAFE System FUE hajbeültetési eljárást alkalmazzák az amerikai HSC-Colorado kizárólagos innovációs partnereként, garanciát vállalva minden egyes átültetett hajszálra.

  • MAGASAN KÉPZETT ORVOSI ASSZISZTENSI TEAM

A hajbeültetés eredményessége garantált, köszönhetően szakmailag jól képzett orvosainknak, asszisztenseinknek, valamint a precíz műtéti tervezésnek.

  • SZEMÉLYRE SZABOTT KEZELÉSI TERV ÉS FOLYAMATOS KAPCSOLATTARTÁS

Minden részletre kiterjedően, nagy körültekintéssel dolgozunk a műtétet megelőző tervezés, illetve a hajbeültetés során, a beavatkozást követő kontrollvizsgálat mindig szakértő orvosaink jelenlétében történik.

  • RUGALMAS FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK

Beavatkozásaink rugalmas, akár kamatmentes részletfizetéssel is igénybe vehetők.

  • KITERJEDT SZAKMAI KAPCSOLAT

Hazánkban egyedülálló módon szoros szakmai kapcsolatot ápolunk testvérklinikáinkkal Németországban, Szlovákiában és az Egyesült Államokban.

Információért hajbeültetéssel kapcsolatban látogasson el hozzánk! http://www.hairhungary.hu 

Tovább

Végső Összecsapás most hétvégén!

Végső Összecsapás most hétvégén!

A tököli reptéren kerül megrendezésre az ősz legnagyobb autós eseménye, ahol a szervezők több tucat programmal készülnek! Az évadzáró drift verseny mellett lesz gymkhana, gyorsulás, autós találkozók és megannyi finomság.

A mély depressziónak, unalomnak, rosszkedvnek, és a sok-sok negatív érzelemnek, amit manapság az időjárás okoz bennünk hamarosan vége, hiszen hétvégére az időjósok már kellemes őszi meleget és napsütést jósolnak. A Végső Összecsapás névre hallgató rendezvénynek az időzítése nem is lehetne ennél jobb, hiszen végre kimozdulhatunk egy remek szabadidős mókára. A szervezők rengeteg programmal várják a kilátogató nézőket, nehéz lenne felsorolni szinte mindent, de azért megpróbáljuk.

A szombati napon a tököli drift arénában melegítenek, majd kvalifikálnak a drift szakág versenyzői, ahol ezúttal is nemzetközi felhozatal várható, hiszen a magyar bajnoki záró futam mellett, hétvégén a női drift EB mezőnyében, valamint a King of Europe StreetLegal kategóriában is megtartják az utolsó fordulót. A reptéri kifutó a gyorsulás szerelmeseit várja majd, ahol rengeteg kategóriában, sőt akár márkákra lebontva is láthatunk versenyeket. V8-as izomautók, profik és amatőrök, motorosok, sőt a kamionok is összegyűlnek ezen a napon. A gyorsulási futamokat autós találkozókkal fűszerezik, a MiniFritzen, azaz a német autórajongók mellett Tökölön lesznek az amerikai vasak kedvelői, valamint a Suzuki, Ford és BMW fanok. Ha nemcsak ámulni, bámulni lenne kedvünk, egy kis adrenalin löket miatt szombaton beülhetünk kedvenc pilótánk mellé is, ahol akár keresztben élvezhetünk a drift taxi során, vagy akár 402 méteren át parázhatunk a dragtaxi közben.

Végső Összecsapás

Vasárnap a gymkhana pilóták is csatlakoznak, és akinek még mindig idegen lenne ez a kifejezés, javasoljuk keressen rá Ken Block nevére, aki a világ egyik, ha nem a legnagyobb mestere ennek a sportnak. A gyorsulás, drift, szlalom szakágak keveréke komoly koncentrációt és vezetéstechnikát igényel, hiszen a pálya nyomvonala és a kitűzött feladatok még egy versenyzőnek is komoly gordiuszi csomó, egy hétköznapi úrvezetőnek meg szimplán lehetetlen küldetés.

A drift arénában a profi, félprofi és amatőr kategóriákban ezen a napon döntik el a bajnoki cím sorsát. A keresztben sodródás művészei, mint tudjuk néha centikre megközelítve úgynevezett tsuiso páros csatákban harcolnak egymással, ahol a végén csak egy maradhat. A tempó szokás szerint bőven 100 felett várható, és minden bizonnyal látványos füstben gazdag összecsapásokat láthatunk majd.  És, hogy mi lesz még? RC modell autós driftelés, carstyling autó szépségverseny, kamionos szlalom, gymkhana bemutató és megannyi meglepetés.

Egy biztos, aki benzinvérű autó, motor vagy kamion rajongó, annak ott a helye az idei Végső Összecsapáson!

 

Bővebb infó, nyereményjáték és friss hírek a rendezvényről:
www.facebook.com/driftedhu
www.facebook.com/futamhu
www.facebook.com/gymkhanahu

Tovább

LakyBoy - Nem adjuk fel! Tele vagyunk tervekkel...

LakyBoy - Nem adjuk fel! Tele vagyunk tervekkel...

A hétvégén megtartott máriapócsi EEDC verseny nem úgy sikerült ahogy terveztük. Hiába estünk ki és szívtuk végig a napot, remekül éreztük magunkat! - Lakyboy

Márton Zoltán azaz LakyBoy is nevezett a RabócsiRing nyomvonalán megtartott nemzetközi versenyen. Sajnos a mezőny igen csonka volt, sok technikai hiba ütközött ki az autókon, de azért bőven akadt nagy menő. Laky autóját kicsit gatyába rázták a tököli Drift EB-t követően, apróbb futómű állítások hiányoztak csupán. A szombati edzés során az autó ráfutott egy olaj csíkra, ami után kissé kisodródva Laky ledózerolta a gumifalat és leszakította az autó bal hátsóját. A csapat nem aggódott, hiszen csak lakatolni kellett, ebben Balu, azaz Csonka Zsolt pedig nagymester. Kerek egy órát követően már folytatta is Zoli az edzést, amiről így vélekedett:

„Nem igazán éreztem egyik kört sem jónak, hol az eleje sikerült, hol volt egy remek terhelésváltás, vagy a végén füstöltük tele a depót. De egyszerre mindez soha nem teljesült. A közönség ettől függetlenül megkedvelt, és nekünk ez a lényeg valójában”

Másnap a gumik tesztelésével folyt a délelőtt. Az edzés vége felé ismét sok lett az egyik kanyar, mentés közben viszont lassú tempóban a fizikát meghazudtolva kacskult be az autó és bontotta le az első futóműt a gumifal. A nagyobbik baj viszont az volt, hogy Zoli kisujját is eltrafálta a visszapörgött kormány. Miközben a csapat megkezdte a szerelést és egy otthonfelejtett kormánymű miatt, beszerzési körútra indult, Zolit ellátták, majd röntgent és további kivizsgálásra küldték a legközelebbi szakrendelésre.

Pár óra múlva, az autó már készen várta Laky érkezését, ám annak tesztelésére már csak a kvalifikáción volt lehetőség. Egy kormánymű csere után az első futómű állítás mint kiderült nagyon hiányzott, Laky nem is vállalta el egyik körét sem, mert kezelhetetlen volt az autó. Kalydy Tamásnak hála nem sokkal később a futómű is beállításra került, de már nem volt lehetőség Zolinak felmenni a pályára, vagy folytatni a kvalifikációt. Az EEDC sajátos szabálya szerint pedig, hiába volt érvényes, - igaz nullás kvalifikációs köre, ezzel kiesett a versenyből. A Drifting.hu csapata sem értett nagyon ezzel együtt, hiszen így a közönség elvesztett egy értékes versenyzőt Laky személyében. A Top16 helyett végül a versenyben 14 pilóta küzdött, ami élvezetes és sajnos magyar sikerektől volt mentes.

„Nagyon hálás vagyok első sorban a csapatnak, hiszen maximálisan segítettek bármi baj volt. Régen éreztem magam ennyire jól, függetlenül a sok problémától és a balesettől. Egyszerűen nem érdekelt, hogy mi van a kisujjammal, versenyezni szerettem volna, de erre egy buta szabály nem adott lehetőséget.” - LakyBoy

Azt is elárulhatjuk, hogy a csapat tele van tervekkel, ezáltal megvalósítandó célokkal. A Ford Mustang elvileg már a tököli Véső Összecsapáson megmutatja magát és további két autó építése is folytatódik, mely révén a csapat két versenyzővel is bővül. A márkákat illetően csak annyi bizonyos, hogy egy brutális Mazda épül, valamint egy kuriózum Volvo coupe is várja, hogy végre versenyautó legyen.


Találkozunk a Végső Összecsapáson Tökölön!

Tovább

Rekordsebesség várható a tököli Drift EB-n

Rekordsebesség várható a tököli Drift EB-n

A King of Europe nemzetközi sorozat a bélkő hegyi felfutás után, most hétvégén a tököli reptéren tartja következő fordulóját, ahol a szervezők 150km/h-s tempót ígérnek kizárólag kilinccsel előre.

Calin Ciortan - Drifted

A múlt hétvégén megtartott hegyi versenyen bemutatkozott pilóták elképesztő látványban részesítették a közönséget. Ritkán látható versenyautók érkeztek szerte a világból, köztük 1000 lóerős fenevadra is akadhatott a közönség, de a Szaúd-Arábiából érkezett Mustang RTR-ek is okoztak bőven libabőrt. Az Európa Bajnokság mezőnye, kiegészülve néhány külföldi és magyar pilótával hétvégén a tököli Drift Arénába látogat, így a rajongók nagy örömére újra felbőgnek a motorok és hatalmas páros csatákban izgulhatunk a magyar sikerekért. Ráadásul nem akármilyen verseny vár a kilátogató nézőkre, hiszen a szakmai stáb brutális tempót ígér, mely Magyarországon egész biztosan rekordként vonul be a történelembe. Szükség lesz a közönség buzdítására, hiszen a hegyi versenyen megtapasztalhattuk, hogy komoly mezőny verbuválódott össze. Természetesen a hazai pilótáknak is van okuk a visszavágásra és szerencsére a magyar különítmény is sokkal erősebb lesz, mint múlt héten.

Szili Krisztián - King of Europe

Az EB jelenlegi éllovasa Kerényi Ádám mindenképpen bizonyítani szeretne hazai közönség előtt, ráadásul a magyar csapat tovább bővült két korábbi országos bajnokkal Grózinger Zsolt és György Szilveszter személyében. Mindketten óriási rutinnal rendelkeznek ahhoz, hogy a külföldi pilóták orra alá kellő mennyiségű füstöt okádjanak elképesztő versenyautójukkal. Márton Zoltán „LakyBoy” is fogadkozik, hogy nagy tempónál már nem igen van trükközési lehetősége a külföldieknek és a V8-as pickuppal bárkibe belerongyol, ha indokolatlanul húzogatják előtte a kéziféket. Az Országos Bajnokságban első helyen álló Szántó Nikolettnek is jobban fog feküdni a gyors nyomvonal és reményeink szerint Smidéliusz Bálintnak is megjavul a kompresszor E30-as agyonszélesített verdája. Sorolhatnánk tovább melyik magyar versenyző miért is favoritunk igazán, a lényeg azonban most annyi, hogy a versenyzők számára a legfontosabb, hogy minél nagyobb közönség bíztassa őket a tököli Drift EB futamon!

És persze ne felejtsük azt sem, hogy a Drifted Országos Bajnokság SemiPro és Street kategóriájában versenyző pilóták is összemérik tudásukat. A félprofik a „nagyokhoz” hasonlóan páros csatákkal döntik el a továbbjutások sorsát az EB helyszínén, míg a kezdő ám annál ígéretes tehetségekkel teletűzdelt versenyzők a reptéri kifutón külön pályán harcolnak majd egymással.

Most hétvégén tehát 100% drift, több mint 60 brutális versenyautó és nemzetközi mezőny!

> Részletes programterv a rendezvény Facebook oldalán található

Tovább

A tököli futamon vehetnek revánsot a magyar drift versenyzők

A tököli futamon vehetnek revánsot a magyar drift versenyzők

A hazai rendezésű drift Európa Bajnoki futam első állomását a gyönyörű környezetben lévő Bélkő hegyen rendezték. A magyar versenyzők közül mindössze két pilóta került a legjobb 8 közé, de számukra is ott ért véget a küzdelem, így hétvégén a tököli EB futamon van miért visszavágnunk.

Hegyi drift EB - King of Touge

Bízva reménykedtünk, hogy magyar sikerekről számolhatunk be a nemzetközi King of Europe sorozat első hazai állomásáról, hiszen a Bélapátfalván található hegy gyomrába vezető úton második alkalommal rendeztek drift versenyt. A tavalyi évben a legjobb magyar pilóták már megküzdöttek a trükkös és gyors nyomvonallal, mellyel volt bőven problémájuk a most érkezett külföldi versenyzőknek is. Jól látszott, hogy hazánk fiai már kellő tapasztalattal és bátorsággal vágtak neki a táv teljesítésének, így optimizmusunk nem is volt hiába való. Az EB futamra érkező külföldi versenyzők között ráadásul többen még soha életükben nem drifteltek hegyen felfelé, független attól, hogy a drift autósport gyökere annak idején így alakul ki.

Matt Campling - King of Europe

A Szaúd-Arábiából érkezett Ford Racing csapat pilótái is így voltak ezzel, akiknek hiába volt bődületesen erős Mustangjuk tökéletesen megépítve, a kellő rutin hiányzott. Természetesen ezt nem is rejtették véka alá, hiszen hazájukban sok hegyen nem igen tudnak gyakorolni. Mint megtudtuk átszámolva közel 8 millió forint volt a két versenyautó Magyarországra szállítása, és a járulékos költségekkel sem spóroltak semmilyen szinten. Ezek után azt is el tudjuk képzelni, hogy a szomszédos Arab Emírségekben versenyző pilótáknak akár olyan agymenésük is lehet egyszer, hogy hegyet építtessenek egy szép szerpentinnel mondjuk Dubai városhatárában. Egy biztos, borzasztóan bejött nekik a miliő és azt az ígéretet tették, hogy most hétvégén a tököli EB futamon sík terepen megmutatják mire képesek.

King of Europe Drift EB

A verseny látványvilága egyedülálló volt, a hangulatról pedig remekül gondoskodtak a műsorvezetők. A szombati edzésnap és kvalifikáció után másnap a Drifted Országos Bajnokság legjobb pilótái küzdöttek meg bemelegítésként. A tavalyi győztes Smidéliusz Bálint kénytelen volt átadni a Bélkő hegy királya címét, hiszen nem jutott döntőbe, azonban a bronz csatát megnyerte Zalabai Zsolt ellenében. A legfényesebb kupát Szili Krisztián simogathatta egy csodálatosan megépített Nissan 1JZ versenyautó volánja mögött. A döntőben nem volt könnyű dolga, hiszen az agresszív vezetéstechnikájáról híres Márton Zoltánt kellett legyűrnie. A bírák első futásra nem is tudtak dönteni, a visszahívásos csatában pedig Zoli, azaz „LakyBoy” elváltotta magát az első kanyar után, így egyértelművé vált, hogy be kell érnie a 2. hellyel.

Márton Zoltán LakyBoy vs. Szili Krisztián Drifted OB

Szili Krisztián lendülete szerencsére megmaradt az EB futamra is, hiszen a legjobb 16 között a mezőny legerősebb autójával rendelkező izraeli Adam Frankon is túljutott, hiába az 1000 lóerő. A folytatásban azonban a hegyi versenyezésben nagy rutinnal rendelkező lengyel Grzegorz Hypky már megállította, aki egészen a 4. helyig menetelt. A másik legjobb magyar talán nem meglepetésre a szombati nap kvalifikációjának nyertese és az Európa Bajnokság éllovasa Kerényi Ádám volt, aki bár kicsit vitatott küzdelemben, de csatát vesztett a legjobb 8 között. A Szlovákiából érkezett Norbert Kovacik sem mindennapi autóval rendelkezik, Ádámot egy M6 V10-es BMW-vel verte meg, és a hangos szlovák rajongótábor nagy örömére egészen a 3. helyig fűzte nagy csatákban kilinccsel előre. A döntő összecsapásban az olasz Francesco Conti és a román Calin Ciortan feszült egymásnak, mely bár kiélezett küzdelem volt, Contit azonban ezen a napon nem igen lehetett megverni. A román versenyző kicsit sem volt elégedetlen második helyezéséve, hiszen a versenyt megelőzően szalagkorlátnak csapódott és az is kérdéses volt, hogy egyáltalán folytatni tudja a versenyt.

Az EB következő állomása a tököli reptéren található Drift Aréna, ahol a szervezők komoly tempót ígérnek. Nem kevesebb mint 150km/h-s sebességgel kell elkezdeni a sodródás művészeinek a gyakorlatokat, ami ha megvalósul rekordként fog bevonulni a drift hazai történetébe. Az EB résztvevőinek fel lesz adva tehát a lecke és remélhetőleg a magyar pilóták móresre tanítják a külföldieket a hegyen elszenvedett keserűség miatt.

Rendezvényről készült képek, videók:
facebook.com/driftedhu
facebook.com/hegyidrift

A drift EB következő állomása augusztus 16-17 Tököli reptér
> Rendezvényinformációk

Tovább

Drifted.hu - Facebook

Eseménynaptár


Sebesség Fesztivál
Április


Lóerők Éjszakája
Június


Hegyi Drift
Augusztus


Végső Összecsapás
Szeptember

Hirdetés

Hegyi Drift - Facebook

Követők

HairHungary Zora242 MMarket Red Crab Films Hunkhana Bognár János

Címkefelhő

drifted (26),drift verseny (23),drift bajnokság (21),drift (20),tököl drift (12),lóerők éjszakája (10),gymkhana (10),sebesség fesztivál (8),gyorsulás (8),hegyi verseny (7),hegyi drift (7),drifting (4),drifted.hu (4),bélapátfalva (4),drift tököl (4),Lóerők Éjszakája (4),lakyboy (4),gymkhana grid (3),márton zoltán (3),drift eb (3),queen of europe (3),king of europe (3),drag (3),bélkő-hegy (3),parádsasvár (3),gyorsulási verseny (2),gyorsulási futam (2),Belapatfalva (2),zora (2),origo (2),kerényi ádám (2),koe (2),hegyi felfutás (2),női drift (2),ken block (2),bélkő (2),tököli reptér (2),drift allstars (1),driftsuli (1),autóépítés (1),autósport (1),drift autó (1),toyota mr2 (1),skyline (1),fényi anna (1),kovács evelin (1),mdsz (1),máriapócs (1),drift oktatás (1),drift iskola (1),mnasz (1),Amerigo Monteverde (1),programok egerben (1),egri program (1),ford majális (1),hetyési zsolt (1),Mustang (1),bélkő hegy (1),végső összecsapás (1),bmw pickup (1),eedc (1),egri programok (1),énekes árpád (1),kamionos gyorsulás (1),Nicolo Rosso (1),Énekes Árpi (1),Kerényi Ádám (1),King of Europe (1),Adam Frank (1),supra (1),Karolina Pilarczyk (1),autós fesztivál (1),Philippe Guillod (1),hungaroring (1),gymkhana eb (1),drift autósport (1),adam frank (1),galacs gábor (1),simon csaba (1),red crab (1),vernon zwaneveld (1),drift versenyző (1),zángó zoltán (1),biggy (1),rozovics tamás (1),autó találkozó (1),Magyar Drift Szövetség (1),Gymkhana (1),GyorsulásiFutam (1),drift edzés (1),tököli drift (1),tordai istván (1),sport1 (1),sportverda (1),dely domonkos (1),touge (1),ae86 (1),Toyota (1),blogger (1),corolla (1),hacsiroku (1),corolla ke70 (1),trueno (1),4age (1),drift blog (1),dragtor (1),lada (1),molnár feri (1),szántó nikolett (1),bmw (1),qoe (1),Ken Block (1),drift jamboree (1),tököl (1),cressida (1)