METAL-SHEET Nagy Húsvéti Autósport Fesztivál - Rabócsiring 2025.04.19-21
enduro
Zsembery Barnabás
2012-01-13 15:27:32
utolsó bejelentkezése
enduro

41 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
761984063
Napi oldal:
129483
Jelenleg:
930
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
enduro hozzászólásai
oldalanként | csökkenő
 
összesen: 41 hozzászólás • 3 oldal
2011-03-17 23:09:28
Nna, végre, bejutottam a rendszerbe!!! vigyorgok Szóval az a bizonyos visegrádi gyors a hegyipálya első hajtűjénél indult, most is erdőgazdasági út. Már nem emlékszem pontosan, de azt hiszem Pilisszentlászlóra, vagy talán egészen Szentendrére vitt le az út. Akkoriban ez a rész katonai terület volt. Ennek az edzésére pont magukkal vittek a nyolcasban, ahol még kötelező jelleggel volt hátsó ülés is. Pont ennél a gyorsnál szándékozott nálam a kis vuk kiugrani, úgyhogy én ott, a hajtűben sétálgattam és vettem a mélylevegőket 12 évesen, amíg ők írták a pályát.

A vérteskozmai gyors a régi egyes főútról, még Tatabánya előtt indult és Vérteskozma után volt valahol a cél. Ez az egyik legkomolyabb gyors volt abban az időben, Farkasgyepü és Felsőtárkány mellett.
2011-03-17 23:24:40
Hogy erre is válaszoljak: Az első évben, amikor Visegrádon hegyit rendeztek, (Hm, 69-70-71???) akkor a futam még nem volt önálló hegyiverseny, hanem a rallyebajnokság egyik futamaként volt értékelve. Így hát volt a visegrádi hegyi pálya rallye gyorsasági.Hajnalban, egészen pirkadatkor kezdtek gyülekezni a versenyzők, és arra emlékszem, hogy egy BMW-s srác, akit csak dagadtnak hívtak, egy vödörnyi fokhagymás körözöttel jelent meg. A BMW csomagtartó teteje volt az alkalmi asztal és ott tömte magátt degeszre mindenki, persze rövidnadrágosként én is. Aztán akinek kedve volt, döfött egyet a pályán. Aztán nyolc óra felé megérkeztek a rendezők két stopperrel, egy jegyzettömbbel meg egy kempingasztallal és indult a verseny. Hát így nézett ki annak idején egy hegyifutam...
2011-03-17 23:24:40
Hogy erre is válaszoljak: Az első évben, amikor Visegrádon hegyit rendeztek, (Hm, 69-70-71???) akkor a futam még nem volt önálló hegyiverseny, hanem a rallyebajnokság egyik futamaként volt értékelve. Így hát volt a visegrádi hegyi pálya rallye gyorsasági.Hajnalban, egészen pirkadatkor kezdtek gyülekezni a versenyzők, és arra emlékszem, hogy egy BMW-s srác, akit csak dagadtnak hívtak, egy vödörnyi fokhagymás körözöttel jelent meg. A BMW csomagtartó teteje volt az alkalmi asztal és ott tömte magátt degeszre mindenki, persze rövidnadrágosként én is. Aztán akinek kedve volt, döfött egyet a pályán. Aztán nyolc óra felé megérkeztek a rendezők két stopperrel, egy jegyzettömbbel meg egy kempingasztallal és indult a verseny. Hát így nézett ki annak idején egy hegyifutam...
2011-03-18 22:44:03
De itt tudod mi van? Elromlott a zár és csak kívülről lehetett kinyitni. Apám 192 centi magas volt és sehogy sem fért el az alpine-ba. Elbán elromlott az önindító és akkor még lehetett betolással indítani. Szegény apám, nem elég hogy sisakban tolnia kellett, Attila már a másodikat húzta, amikor az öreg végre begyömöszölte a jobb lábát a helyére. Közben a Ferdi meg a szava járásának megfelelően kiabált, hogy mi van, nyaralsz odakinn???
2011-03-18 22:49:59
Innen ered a Léhi Sanyi dumája is, hogy 15 perc alatt váltót cseréltünk, miközben természetesen nyaralni voltunk! vigyorgok
2011-03-18 23:01:20
Fogalmam sincs, hogy volt az értékelés. Azért akkor még nem volt annyi autó, hogy a navigátorok csak úgy elindulgassanak egy versenyen. Volt egy családi autó, hét végén startszámmal versenyautó volt, hét közben pedig fuvaroztak vele, a jobbakkal csajoztak. Minket látogatott meg a Hollós Pista a Gordinival a Balatonnál úgy, hogy feleség, gyerek is vele volt. A Rusznyák Pista bá pedig egy Wartburg Touristtal indult Visegrádon, de bent felejtett a csomagtartóban két mázsa krumplit. Amikor az első futamon s*** időt ment, a következő rajtnál kitette, és a rajtbírót kérte meg, hogy vigyázzon rá amíg le nem jön. Áááááá, ne a mai fejjel gondolkodjatok azokról az időkről...!
2011-03-27 21:24:43
Amindenit!
Itt a válság és az ínség kellős közepén ilyen kedves szavakat talál az ember, meg is könnyeztem ezt a pár sort! Kedves Zsolt, jólesett!! Még Anyukámat is ide ültettem és elolvastattam vele a szöveget, hogy utólag is lássa, igazoltan kóválygott az öreg a hatvanas években éjt nappá téve a Ferdivel! Egyébként még őrzöm a kezdeti itenereket, a próbálkozásokat, érdekesek. Emlékeztek még a 70-es években a navigátor sulira a Volánban? Többen voltak mint ma egy rallye versenyen a nézők!
2011-03-27 21:24:43
Amindenit!
Itt a válság és az ínség kellős közepén ilyen kedves szavakat talál az ember, meg is könnyeztem ezt a pár sort! Kedves Zsolt, jólesett!! Még Anyukámat is ide ültettem és elolvastattam vele a szöveget, hogy utólag is lássa, igazoltan kóválygott az öreg a hatvanas években éjt nappá téve a Ferdivel! Egyébként még őrzöm a kezdeti itenereket, a próbálkozásokat, érdekesek. Emlékeztek még a 70-es években a navigátor sulira a Volánban? Többen voltak mint ma egy rallye versenyen a nézők!
2011-03-31 06:43:42
Kizárásos alapon csak az lehet, ott nincs más gyorsasági-

Emlegettétek a Zsila Gyurit, nem tudjátok mi van vele? Még együtt úsztam vele a KSI-ben vagy negyven évvel ezelőtt.
2011-04-22 09:21:14
Zsigulipi!

Köszönöm, látod nem voltam a jeles nap óta errefelé, nem értelsültem a kedves üzenetedről!!!
2011-04-22 09:23:30
Ja, hogy Te meg 12.? Akkor neked is, így utólag!!! kacsintok
2011-08-04 21:56:53
...pedig igazad volt! A három 8-as Gordiniban volt először bukócső, három pontos, B oszlopnál egy kapu, és hátul középen a kalaptartóba bekötve a harmadik pont. (Szorongattam eleget a hátsó ülésen ülve.) Utána még évekig nem volt kötelező itthon a cső. A képen látható az is, hogy a harmadik ponthoz bekötött cső bilinccsel kapcsolódott a kapuhoz.
2011-08-04 22:08:47
...erről meg annyit, hogy még a kilencvenes évek elején is ment a varesz, igaz, nem versenyen, hanem a Jánoshegyi úton, többször is. Abban az időben együtt jártunk az OSC-be tornázni és edzés után még meglőttük a bringát. Tényleg megvan, csak le kellene OT-zni, egyébként hibátlan a gép!
2011-08-04 23:08:24
Még a Hollós tényleg gyári és Eb-futamot nyer Puchjában sem volt cső. Az öreg Kesónak pedig nem volt semmilyen gyári autója, de valóban volt egy utcai Cooperje. Még a Népligetben sem mentek csöves kasztnis autók, Békeffy, Hollós, Rusznyák, mind mezítlábas autók voltak.
2011-08-04 23:08:24
Még a Hollós tényleg gyári és Eb-futamot nyer Puchjában sem volt cső. Az öreg Kesónak pedig nem volt semmilyen gyári autója, de valóban volt egy utcai Cooperje. Még a Népligetben sem mentek csöves kasztnis autók, Békeffy, Hollós, Rusznyák, mind mezítlábas autók voltak.
2011-08-04 23:27:40
Nézd, az, hogy a magyar ob-n nem voltak csöves autók, az 100%! Hogy a Touron kellett-e cső, vagy volt-e, azt nem tudom, de legjobb tudomásom szerint egyedül a Hollós tudott gyári autóhoz jutni, más senki, de lehet hogy tévedek. Valami archívum csak van a Kesóéknál, nem?
2011-08-04 23:27:40
Nézd, az, hogy a magyar ob-n nem voltak csöves autók, az 100%! Hogy a Touron kellett-e cső, vagy volt-e, azt nem tudom, de legjobb tudomásom szerint egyedül a Hollós tudott gyári autóhoz jutni, más senki, de lehet hogy tévedek. Valami archívum csak van a Kesóéknál, nem?
2011-08-04 23:30:14
Igen, a gyári Alfák meg az Abarthok csövesek voltak, de a magyarok akik indultak azokban nem volt, hidd már el, ültem bennük! Az öreg Békeffy az Opel Rekorjával vitt ki a Népligetbe, nem volt benne cső
2011-08-04 23:30:14
Igen, a gyári Alfák meg az Abarthok csövesek voltak, de a magyarok akik indultak azokban nem volt, hidd már el, ültem bennük! Az öreg Békeffy az Opel Rekorjával vitt ki a Népligetbe, nem volt benne cső
2011-08-05 00:03:08
A Hollósé gyári autó volt, de ő főleg csak pályázott. Akkoriban azért eléggé összemosódtak a sportágak határai, de ő utálta a rallyet (sic!), főleg pályán ment. Ott is játszották el neki az osztrák himnuszt, mert nem volt magyar! Az is kérdés, mit nevezünk gyári autónak. A Pista (bá) Puchja egy gyári tuningos autó volt, amit ő maga szerelt össze az alkalmanként becsempészett holmikból. (Amíg el nem lopták tőle, de ez egy másik és nem túl nyilvános történet bizonytalan) És nem mellékesen olyan autót konkrétan nem lehetett kapni, csak összeépíteni. A Gordinik pedig a production racer ősanyjaként a világon először gyártottak szériában egy olyan versenyautót, amit bárki megvehetett, persze Gr.I-es kivitelben, de pl. már bukócsővel, dupla weberekkel, stb.
enduro hozzászólásai
oldalanként | csökkenő
 
összesen: 41 hozzászólás • 3 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
07 08 09 10 111213
141516 17 181920
212223 24252627
282930 01 020304
05 06 07 08 091011
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k