Sebesség Fesztivál 2024 Rallycross Országos Bajnokság II. futama a Kárai Trans kupáért
levi.b
Boroczi Levente
2017-04-07 07:43:57
utolsó bejelentkezése
levi.b

63 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
684328617
Napi oldal:
91406
Jelenleg:
878
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
levi.b hozzászólásai
oldalanként | csökkenő
 
összesen: 63 hozzászólás • 4 oldal
2010-11-19 20:09:31

Tisztelettel meghívok minden versenyzőt a 2010-es GREPTON-RTE /ORUB./bajnokság év végi díjkiosztójára.
2010. november 21. / vasárnap / 15h.

Helyszín:
Marczibányi téri Művelődési ház,
Budapest II.ker. Marczibányi tér 5/a.



Díjkiosztó:
-A 2010-es RTE. körlevél alapján, a kategóriák többlet díjazásával.

- Abszolút és kategóriák :- 1-5-ig serleg / versenyző

- M1 és M2 kategóriák:- 1-3-ig serleg / versenyző

- Kupák, Lada H és A - STK, - NK/3:- 1-3-ig serleg / versenyző

-Csapat: 1-3-ig serleg, / csapat

- Rendezők:- 1-3-ig serleg, / rendező ( a versenyzők értékelései alapján.)


Tisztelettel: Mészáros Iván
Sk. RTE. Elnöke
06/20-916-14-06.
Mezőtúr, 2010. október 13.
2010-11-19 20:09:31

Tisztelettel meghívok minden versenyzőt a 2010-es GREPTON-RTE /ORUB./bajnokság év végi díjkiosztójára.
2010. november 21. / vasárnap / 15h.

Helyszín:
Marczibányi téri Művelődési ház,
Budapest II.ker. Marczibányi tér 5/a.



Díjkiosztó:
-A 2010-es RTE. körlevél alapján, a kategóriák többlet díjazásával.

- Abszolút és kategóriák :- 1-5-ig serleg / versenyző

- M1 és M2 kategóriák:- 1-3-ig serleg / versenyző

- Kupák, Lada H és A - STK, - NK/3:- 1-3-ig serleg / versenyző

-Csapat: 1-3-ig serleg, / csapat

- Rendezők:- 1-3-ig serleg, / rendező ( a versenyzők értékelései alapján.)


Tisztelettel: Mészáros Iván
Sk. RTE. Elnöke
06/20-916-14-06.
Mezőtúr, 2010. október 13.
2010-11-19 20:10:17
Ez volt a meghivoban.
2010-12-08 08:56:01
Gaca

Ezzel az eredmeny listaval az a baj ,hogy nemtakarja a valosagot kik mentek szögessel.
2010-12-08 08:56:01
Gaca

Ezzel az eredmeny listaval az a baj ,hogy nemtakarja a valosagot kik mentek szögessel.
2010-12-08 11:00:19
Nézői szempontból az a baj ,hogy száraz körülmények közt sokkal látványosabb lett volna ott ahova most nagyon sok néző ment.ehelyett mindenki óvatosan ért oda és fordult el a jégen és ez kívülről kiábrándító volt sokszor ,még belülről is de szöges nélkül nem lehetett mit csinálni.viszont a tempósabb kanyarokban ahova nagyon kevesen mentek ki sokkal látványosabb és élvezetesebb volt a verseny.megértem a nézőket felvannak háborodva de sokszor nem a versenyző tehetett a boltba járós tempóról és kanyarvételekről. Ez csak az én meglátásom.
2011-08-05 22:28:45
pár Gordinis kép ha az segit valamiben.

http://www.antalffymotorsport.hu/fotok/?album=5&gallery=19

http://www.antalffymotorsport.hu/fotok/?album=5&gallery=15
2011-08-07 07:01:08
Tesztelhetett egy evot.De nem versenyzett vele.eddig 3 vagy 4 versenyen indult evoval.
Hajra Martin!
2012-03-13 18:16:31
szerinted ez lényeges? nemértem bizonytalan
2012-06-18 09:05:17
Csatlakozom az előttem szólóhoz!Nagyon köszönöm a lehetőséget mindenkinek!Hasznos,tartalmas,nagyon jó hangulat,nagyon nagy élmény, szép környezet és remek ellátás!pár szóban igy tudnám jellemezni a rendezvényt és ajanlom mindenkinek kezdőnek, haladónak,pár év tapasztalatot megspórolhat.
2012-06-28 11:17:52
Nagyon profi avideó is!Tükrözi a rendezvény szinvonalát!Gratula a készítőknek!
2012-08-10 07:46:54
Maradjunk a 40 % nál! Nem az 58 . kategória hanem 1 kategóriában sem emlitik meg a 3. helyezettet. De van olyan kategória amiről említés sinncs a cikkben. A kupákról nemis beszélve.
Nem a Vera személye ellen mondom de amikor a célban megkérdezte ki nyerte a kategóriánkat,mondom mi.Erre ő otthagyot hogy az nem lehet.utána mentem ,hogy miért nem?
Mert ittvannak nála a 4 . gyors utáni eredmények és sokkal levoltunk maradva.Ja mondom akkor bocs,keresgesd tovább ki nyert.Mert 6 gyors volt.
Mégegyszer mondom nem Verával van bajom ,hanem hogy mindig ugyérzem a cikkekben hogy nem teljes a történet.

Nagyon örülök egyáltalán jelenik meg valami a túráról és van olyan ember,emberek akik veszik a fáradságot és foglalkoznak vele.
2012-08-10 11:37:54
N abszolúlt,Hlada kupa,Bmw kupa,A lada kupa,stk, A csapatok közül nem derült ki lett az első "2".

Tudom az N az csoport a többi kupa,de vannak olyan versenyzők akik kategóriájukban nemtudnak versenybe szálni technikaivagy egyébb okok miatt és ő nekik a kupás eredmény a fontos az év végielszamolásban és ezért versenyeznek.Egy ilyen versenyző elolvas egy cikket és ezek kimaradnak belőle megkérdi miért pedig ott voltam és elis értem valamit.Szerintem jogosan.
2012-08-13 16:29:30
Aki itt "károg" azok konkrétan megvannak emlitve a cikkben ,mindenki aki hozzá szólt.Nem azért károgunk mert kimaradtunk valamiből.csupán lapépítő kritikának szántam hozzászólásomat.
Nem kell felsorolni az összes indulót.De ha már irnak róla nem értem miért az első 2.régen a dobogósok meglettek emlitve.
Személy szerint semmit nem értek az ujságíráshoz,nem tudom mivel jár ,mekkora meló de mikor elolvastam hiányzott belőle sok dolog és nemcsak nekem.

Mégegyszer mondom örülök ,hogy vannak olyan emberek akik foglalkoznak ezzel és van a Túráról is megjelenés de ha már irnak róla ...........H1 ben tudtommal nemis ez lett a sorrend.
2012-08-16 19:29:40
Tényleg jó a cikk!! Minden igényt kielégítő!Nézői,versenyzői.
90 es években olvastam ilyet az ujságokban amikor vártuk a következő futamot.
Gratula!
2012-08-31 14:57:29
Akkor "N" es motorral megyünk vizsgára?Értelmetlen teljesítméníből adót számolni.Butitani könnyű egy verseny autón.
2012-11-14 18:01:40
Lehtne példálózni a szlovákiába meghirdetett versenyével ahova csak beszedte a nevezési díjat és egy szlovák önkormányzatnál sem tudták megmondani milyen versenyről érdeklődöm mert itt semminem lessz.Ezt közölte is a versenyzőkkel péntek reggel.majd 3 hónap mulva sok hazudozás ,félre beszélés után vissza kaptuk a pénzünket.Lehetne példálózni a sáta-sátán mikor jött a vonat és a wfts a pályán volt.vagy lehetne a volán engedélyekkel ,vagy a mostani botrányos miskolc rallyval ahol reggel nincs óra a rajtba,hibásan működő rajtoltató renszerről,a buszokról,de minek példálózni ezekkel a dolgokkal mikor olyan elfogultság van néhány BAZos emberekben amit nemtudok felfogni és megérteni soha hogy miért istenítik ezt az embert aki versenyről versenyre hibát hibára halmoz.Rendszeresen elmaradnak gyorsok a versenyein,vagy olyan csúszás van hogy hazamennek a versenyzők verseny közben.
2012-11-28 12:07:51
ez a pont gondolom erre vonatkozik ,hogy végre tisztába tegyék a mindenhétvégén 3 sprint az országba kérdést.

"
• Szándékunkban áll a regisztrált rallyeversenyek számának limitálása, egy átfogó az egész országra kiterjedő rendszer felépítése. Szeretnénk ezen versenyek regisztrációját az év első negyedében elvégezni, és azon csak indokolt esetben változtatni az év során."
2012-11-29 09:29:58
Nem a sprintek megszüntetéséről van szó!Olyan mintha ugy értelmeznéd.

Limitálni kell a számukat és egységesíteni a lebonyolításukat.
szerintem nem normális hogy közel száz sprint futamot regisztrálnak évente egy országba.Ez a nézőnek és a versenyzőknek sem jó.Pláne ugy hogy a fele elmarad meg rövidebb és nemis biztonságos.
Nagyon nagy szükségvan a sprinekre azokért az okokért amit leírtál de az legyen egységes és normálisan megrendezve ,hogy a néző és versenyző és nemutolsó sorban a rendező is feltudjon készülni a versenyekre és péntek este ne érje egyik felet se meglepetés hogy nemkaptam engedélyt,nem indulunk a versenyen mert elmarad pedig nagyon sokmunkával és egyebekkel készültünk és nézzek más programot a hétvégére a barátokkal mert ez elmarad vagynem indulnak annyian vagy akármi.

Ha ez az év első felében levannak zsírozva nem hinném ,hogyversenyek maradnának el,engedélyeket vonnánk vissza és minden fél reálisan tud tervezni.

Más kérdés ,hogy ez mennyire lessz bizonyos emberek érdekeire felépitve.Remélem ebben is tudnak kompromisszumot kötni az érintettek.

"
Az "egész országra kiterjedő rendszer felépítése" pedig
monopolizációs törekvést jelent számomra.
A szűkszavú közlés miatt nem állítom, hogy értelmezésem
megfelelő, de szerintem mindenképpen bővebb kifejtést
érdemelne a téma."


péntek 18:30
2012-12-02 13:09:13
Számomra az a kijelentése a magyar R1 versenyzőinek nagyon nagy részének egyhangúan , hogy nem kellenek WRC ék magyar országra nagyon elszomorított.Az még jobban , hogy mit gondolnak a kisebb sorozatokról.Fogalmuk sincs a túra és a sprintek körülményeiről.
Kimerik jelenteni , hogy a wrcktől nem jönnek vissza a nézők a pálya szélére?
Meg ki hozna ide wrcket.
Meg ki kiváncsi a s***os ócska octaviákra meg a budai féle corollára.
Mikulásra csak azért megyek el mert van 3 wrc a nevezési listán , máskülömben elgondolkodtam lemenjünk e fagyoskodni.
Csak tíz külföldi versenyzőnek meghívót küldenek az eger rallyra, kedvezményes feltételekkel ebből 4 eljönne, az országba legalább van 3 ,és a eddigi mezőnyből ráfanyarodnak 2 en az 9wrc.
Nem érdekel mikori évjáratok, megkotlik e az első etapon, nem érdekel ki vezeti de ha 9 wrc 2 super2000,4,5 super 1600(mert van itthon és lenne is kategóriája) és még kit -car is lenne az eger rally nevezési listán akkor lehet 3 év után újból elmennének az emberek rally egyet nézni.
Tudom hogy szivük mélyén ők is igy gondolják, de az önös érdekeik ezt másképp diktálják.
Az a baj hogy a mostani rally 1 nagy része lexarja van e néző vagy nincs.

Túrába nem munkás overálba versenyeznek az emberek és nem tákolt nyulketreccel hanem az autók 85 % a homológ vagy lejárt homológ!!!Sok autó ex rally 1 vagy 2 es kocsi van köztük vb ét megjárt bódé csak a tisztán látás véget.
levi.b hozzászólásai
oldalanként | csökkenő
 
összesen: 63 hozzászólás • 4 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
15 16 17 18192021
22232425 26 27 28
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
2024.04.19-24.

részletes infóink

2024.04.18-21.

részletes infóink

2024.04.19-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k