Először kicsit furcsa volt az új lap, de jobban megnézve elég pofás lett.
A régi cikkeknél viszont a kis képeket nem lehet megnyitni.
(vagyis hát csak úgy ha jobbklikk kép megnyitása megjelenitésével a pici képet megnyitom és az urlbe a ...hirek/ és a jpg neve közé a "nagy/" szöveget beirom)
Operából meg Expolerből is próbáltam, gondolom azért mert új lapon már nem ez a javascriptes megnyitás mód van a hireknél.
Ez az url beszúrása gomb kellet ide.
Viszont a szmájlik mintha el lennének csuszva( legalábbis névszerint a keresztbe szájúnak az -t irja. Most végignyomom mind az itt lévő sorrendbe. Az elsőből minek van kettő?
2010-05-20 20:15:21
úgy látom a megjelenitésükkel is van egy kis gond :)
2010-05-20 22:09:40
Na mostmár jól mutatja a szmájlit. Bár a szövegbe mást ir be mint várná az ember, de végül is amit majd mutat az ugyanaz mint amire kattint az ember.
Az adatoknál miért olyan fontos megadni a telefonszámot? , emiatt nemtudom menteni és igy a több réggeben is bentlévő adatom se láccik.
Na megnézzük lehet e ide irni, másnak állitólag nem megy.
A régi fészek képekkel a kezdetektől április20ig megvan, nem veszett el. Az oldalak pdf.be kinyomtatva. Ha érdekel valakit felteszem majd valaholva.
2010-05-20 23:50:01
Duen!
A fórumoknál ahol 0 hozzászólás van. Ha a névre huzom akkor láccik hogy a főlapra hivatkozik.
Így nem is lehet írni beléjük. Kivéve ha kitaláljuk mi a neve. pl a pletyka fészeknek http://duen.hu/forum/pletyka_feszek
és ilyen kor feljön egy üres fórum és ott van hogy új üzi irása. Na én be is irtam, felülre is került a fórum. és már nem is a főlapra hivatkozik.
(ha valami hülyeség nevet irunk be a duen.hu/forum/ után akkor nem jön fel semmi hanem visszadob a főoldalra, szóval nem jönnek létre új témák )
2010-05-23 13:16:46
Ati nem jól mondod! Az audiból a (ur)quattro már megjelent 81be. Group 4-es volt. Viszont az ennek tovább fejlesztett változatai A1, A2, már Group B-sek voltak. (86ba Ferjáncz Rothmans-es kocsija is A2 volt.) Ez után jött a rövid Sport Quattro, majd az S1.
Részletesebb leírás a linkeken 1rész
Szedd le rakd fel(a tartalmát másold a RBR mappádba), ez a teljes mappaszerkezet a szükséges fájlokkal (meg a plugin is). Az rx_content/tracks mappába kell rakni a pálya mappáját. Tehát úgy hogy az rx_content/tracks/"pályaneve"/ mappában legyenek az ini-k(mat materials objectlist stb), a textures, objects, stb mappák.
Ezután elinditod a játékot az options plugins rbr_rx és kiválaszotod a pályát.
ITT van egy jó kis összeállítás a vfts-ekről. Azt irják hogy Hideg volt az első, de ott van Kelecsényi is akihez úgy irja az elsők között volt aki VFTS-el ment. De már Dudás kokónak is volt 84be a zöld VFTS. Nem sok képet találtam 83ból(84ből több van) de ott nem láttam vfts-t.
Vannak év végi dobogósok eredménye szakáganként, de pont 82-83ba a kocsik nincsenek odairva
2010-06-04 20:45:31
A kék fehér festést láttam, asszem a linken is van olyan kép róla. Illetve azona salgón ment még 3 orosz rendszámú vfts, gondolom Brundza volt az egyik.
Az a 85ös Lada 2105 véletlenül nem a Népsport-Ezermester Rally-n indult? kép
Kérdeztél itt golfot is, arra is lenne tippem. Leitold Károly. Az biztos hogy 86ba hegyen ment golffal. Illet emlékeimben él egy kép a 80as évekből egy fekete 1es golf.
2010-06-04 21:03:25
Lehet ők kezdték el építeni előbb, de a Hidegéké hamarabb kész lett.
2010-06-04 21:18:33
Közben kutakodtam a régi fészek archivált változatában.
Ezek szerint az első 2105 Budai Csabáé volt.
A golfot meg ha minden igaz 87be Tóth Misi hozta.
2010-06-04 21:21:45
Ezt csak úgy mondtam, nem biztos hogy így volt. Nekem amugy nagyon gyanús 2 zöld oroszrendszámos vfts azon a salgón, nem lehet hogy megvették valaméket Kokóék. Vagy annyira menő volt akkor az a zöld... Utcai ladából se nagyon láttam olyan színüt.
2010-06-04 21:21:45
Ezt csak úgy mondtam, nem biztos hogy így volt. Nekem amugy nagyon gyanús 2 zöld oroszrendszámos vfts azon a salgón, nem lehet hogy megvették valaméket Kokóék. Vagy annyira menő volt akkor az a zöld... Utcai ladából se nagyon láttam olyan színüt.