HÚSVÉTI NEMZETKÖZI RALLYCROSS PARÁDÉ 2024
Okta
Ochtinszki
2017-10-21 18:13:55
utolsó bejelentkezése
Okta

10 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
681126817
Napi oldal:
148412
Jelenleg:
1513
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
Okta hozzászólásai
oldalanként | csökkenő
 
összesen: 10 hozzászólás • 1 oldal
2013-12-11 12:36:26
Sziasztok!
Kis segítséget kérnék: a kiírásban írják, hogy négy pontos öv kötelező. A három pontos versenyöv ezek szerint nem elfogadott? Köszi.
2014-01-23 09:41:50

Citroen bérelhető

Alatta: a hírdető egyéb hirdetései... mosolygok
2014-03-18 09:49:41
Hát nagyon boldog 50-est kívánok én is!
2014-05-16 11:14:04
Üdvw!
Nem retró téma, de hátha tud valaki segíteni: a fotóalbumban találtam képeket a tököli tesztről (bár kiírást nem láttam sehol, de az mondjuk az én bajom :-)) és ott ketten is mentek egyes Golfokkal:
http://www.duen.hu/fotoalbum_preview.php?album_id=2727&image_id=1867740
http://www.duen.hu/fotoalbum_preview.php?album_id=2727&image_id=1867729

Ismeri őket esetleg valaki, elérhetőséget tudtok adni?
Köszönöm.
Kép2
2014-11-13 19:48:56
Üdv, eddig nem akartam hozzászólni, mert vannak nálam sokkal tapasztaltabbak is itt a fórumon.
Gyerekkoromban csak az autók érdekeltek, tiz évesen már vezettem. Aztán álmodoztam a versenyzésről, de mivel nem olyan családba születtem, ez álom is maradt - kb. 12-13 lehettem ,mikor apámmal jártunk ki salakra gyakorolni keresztbe rakni a Ladát. :-) Mikor már volt saját pénzem, vettem autót napi használatra - mellette motoroztam is, igy fiatalon az volt a hobbim, autóversenyekre csak nézőként jártam. Sokat Mátráztam én is, hálát adok Istennek, hogy még mindig élek, egészségben. (Fiatalság bolondság...) Persze télen pihent a motor és ment a móka a hóban autóval. :-)
Munka, család - már nem is foglalkoztatott a versenyzés. De vagy két évvel ezelőtt megint elkezdett bizseregni a talpam...csak jó lenne megpróbálni, mielőtt vén majom leszek. Nézegettem a hirdetéseket, aztán belevágtam: vettem egy becsövezett, majdnem kész autót. Még én sem tudtam pontosan, hogy hogyan tovább, de valahogy el kell kezdeni...
Naszóval, FRT-re mentem először. Párszor nézőként, majd mikor megfelelőnek gondoltam az autót, akkor befizettem és goo... bár a második menetben kiszakadt a féltengelyem, fülig ért a szám. Mentem már gyorsan közúton, autóval és motorral is (sic!) de ez más volt, mondhatni X idő felkészülés után szinte felelőtlenül nyomni a gázt és próbálni befordulni...na ott lehet tényleg gyakorolni, volt hogy kirongyoltam a dzsindzsába, de semmi komoly nem történt. Majd beneveztem szlalomra is: azért javaslom, majd nézz ki egy szlalomversenyre, mondjuk a Kakucsringre vagy esetleg a Hungaroringre (mentünk ám ott is) - a pályán mész, csak vannak még bólyák leginkább az egyenesekben. És nehogy azt hidd, hogy nincs tempó: a Hringen tavaly sikerült háromszor tetővel érintenem az aszfaltot...negyvennel ilyen nem történik...
No, ennyi az én sztorim, csak azért irtam le, mert nincs lehetetlen csak tehetetlen. Pár dolgot el kell fogadni: az adott anyagi helyzetet illetve hogy Mo.-n élünk. (Pl. az angoloknál megszámlálhatalan féle fajta verseny van, meg hát ott jobban is tudnak szánni a dologra.)
Dictus irta: "Költségek. A költségeket elsősorban nem a versenyág határozza meg, hanem a siker utáni vágy. Bárhol indulsz és nyerni akarsz, az sokba fog kerülni. Ha csak autókázni, az kevesebbe, de az meg nem sport, csak feltűnési vágy." A felével egyetértek. Mert valóban nincs az a pénz, amit ne lehetne belelökni ebbe a hobbiba - pont mint más egyéb hobbiba. Viszont ha csak jól akarom érezni magam, a vezetési tudásomat fejleszteni, gyakorolni és nem másokat, hanem önmagamat legyőzni, az nem feltünési vágy - engem pl. pont nem érdekel, hogy ki mit gondol rólam, mikor ott vagyok, sz.rok a külsőségekre. :-)
Tehát: az auto ára, az egy összeg. Viszont minden egyes futam pénzbe kerül: lehet Tesco gazdaságosan csinálni, ahogy én (eredményt nem is remélek) vagy elindulsz a lejtőn és egyre többet áldozol rá. mosolygok
Vehetsz használt gumit, de az meg hamar elfogy. Meg fogy az auto is: fék, futómü, motor, erőátvitel.
Azaz ezzel nem jársz jól sehogy sem. Mondanám, hogy fiatal vagy, alapozd meg az életed, alapits családot - szerintem ezt a fórumot olvasók nagy része egyetért velem, de aztán olyan hülyék vagyunk, hogy mégis nekiállunk. A pénz nem jön vissza sose, a felkészülésbe beleölt idő sem - viszont élvezzük ennek az eredménynek minden másodpercét.
Ha komolyan ezt szeretnéd, kezdd el a lehetőségeken belül. Javaslom a szlalomversenyeket, egy probát megér, nem? Mit veszithetsz? Aztán majd eldöntheted, hogy merre tovább.
Huh, kicsit hosszú lett, meg talán unalmas is. De jobbat nem tudok.
Üdv
Okta
2014-11-14 12:20:44
No, legalább visszakanyarodunk a forum címéhez (MNASZ), ugyanis a szlalom ezen szervezeten belül van.
OSZAK, ha ráguglizol.
No, akkor sorban:
- nekem, mint aki Műegyetem rakparton meg otthon a parkolóban látott szlalomversenyt, az FRT (Kiskunlacházán) nagyon más: elég jó ott a tempó, nem véletlenül járnak komolyabb csapatok/versenyzők is tesztelni oda. A pálya gumikkal van kijelölve, de nem szlalom.
- a Kakucson meg a Hringen is az Oszak szervezi a versenyeket. A DuEn-en is találsz képeket, illetve Hajóka is jár ki fotózni. De jutyubon is vannak videók, ha rákeresel. Amúgy persze nevezhetsz full utcai autóval is - az, hogy én a fotocella után borultam nagyrészt a saját balf.szságomnak köszönhetem (kisebbrészt a cél hülye kilelölésének, de ez már az én bajom - más nem borult fel, legfeljebb megpörgött...)
És hogy miért ezt javaslom? Mert elmész, kipróbálod magad, továbbá látni fogod, hogy ilyen rövid távon mit kap az auto illetve a pilóta (elég jó erőben meg kondiban vagyok, de az első két kör után a Kakucson nem hittem el, hogy mennyire elfáradtam...) - azaz nagyjából less rálátásod, hogy mi mennyi pénzbe/időbe kerülhet az autósportban. Én sem tudtam tavaly előttig, mikor elhatároztam ezt az egészet. Látod majd, hogy egy komolyabb sorozatban egy futamon részt venni miért annyi amennyi: ott a tulaj beletett tőkéje, az auto és a kopó alkatrészek fogyása meg persze az elvárt profit.
Jut eszembe: Radóék szoktak még bérbeadni Civiceket és ő segít is a bérlőknek a vezetésben, legalábbis ezt láttam már FRT-n meg szlalomon is.
Ortodoxnak igaza van: menj és kezdd el mihamarabb valahol, lesz élményed meg tapasztalatod/rálátásod erre pénzrabló, környezetszennyező és teljesen hiábavaló sportról. :-)
Ha pedig csak olcsón versenyezni szeretnél test-test ellen akkor javaslom a maratonfutást, az olcsóbb, egészségesebb, stb. - mondjuk brümmögni lehet közben, legfeljebb az esti hírekbe egy vágókép erejéig be lehet így kerülni. mosolygok
No, remélem jövőre találkozunk valahol.
Ui: holnap Tökölön rally edzés - kicsit más, mint az előzőek, de hasonlít az FRT-re talán.
2015-04-20 09:06:53
Szvsz mégis csak volt egy verseny, a fijjjúk (s lányok) jól érezték magukat, aztán ennyi. A többi (értékelés, kupa, stb.) csak "smink". :-)
2015-08-27 15:41:20
A linkben kicsit sok lett a http... kacsintok
2016-02-17 19:17:38
Három évig bírta...én nagyon örülök neki, hogy visszatér! :) http://www.duen.hu/hirek/butor_robi_befejezi Turi Tomi kellene még aztán a magyar rallyt is talán rendbe lehetne tenni - talán...
2016-02-17 19:18:44
Bútor Robi befejezi Így jobb a link. ;)
Okta hozzászólásai
oldalanként | csökkenő
 
összesen: 10 hozzászólás • 1 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
181920 21 222324
25 26 27 28293031
0102 03 04 05 06 07
08 09 10 11 121314
15 16 17 18192021
2024.03.30-04.01.

részletes infóink

2024.03.28-31.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.03.30.

részletes infóink

2024.04.12-14.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k