LCH Tavaszi LADA találkozó
Tuning
Berényi Szabolcs János
2015-09-04 08:10:09
utolsó bejelentkezése
Tuning

69 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
684865008
Napi oldal:
96974
Jelenleg:
798
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
Tuning hozzászólásai
oldalanként | csökkenő
 
összesen: 69 hozzászólás • 4 oldal
2010-12-06 10:00:24
Shiguliman: na én épp ezért nem mentem ki már idén. Gondoltam nem fogok a pálya mellett fagyoskodni egy napig, hogy közel 130 autóból lássak néhány igazán ügyeset, meg 30-at aki "nyomon van", aztán a mezőny 2/3-át akár át is aludhatom. Szóval osztom a véleményed! király
2010-12-06 14:42:59
Nézd... Nagyon sokan azzal jönnek, hogy régen (20-30 éve) is voltak fakezűek. Erre én azt mondom, hogy na igen, de akkor azok a fakezűek a kategória mondjuk 20%-át képviselték 10% "agyvérzés" és 70% "milyen ügyes" mellett. Meg próbálkoztak. De ezek a maiak nem próbálkoznak semmit. Illetve de: próbálkoznak olyan lassan menni, hogy ne legyen rizikó. Azok meg próbálkoztak olyan gyorsan menni, hogy lehetőleg ne legyen kaland. Ha volt, akkor meg tőlük telhetően megoldották. Aztán gyerünk tovább. Kinyomták a szemét az autóknak. Most sokszor olyan, mintha le sem taposnák rendesen a vasakat... Sportbíróként dolgozom, látom a mezőnyt. És hidd el, tényleg siralmas.
A másik, hogy nincsenek lépcsőfokok! Nincs az, hogy elkezdesz N-es Ladával menni, aztán szépen kitapasztalod, a a hátsó- és elsőkerék-hajtás rejtelmeit, aztán szépen beülsz egy nagy autóba. Hipp-hopp 300 lovas autókban ülnek az emberek úgy, hogy nem tudnak lendületből autózni, mert nem tanulták meg (így nincs bátorságuk sem), egy ilyen gépszörnnyel meg nem mernek rendesen menni, mert mi lesz, ha... Inkább elcsordogálnak.
Én nem azt várom, hogy mindenki 90%-os driftszögekkel, atom keresztben hulljon be mindenhova. De siessen! Tudja, hogyan kell megközelíteni és tempósanelhagyni egy kanyart! Egy N-es Swift-tel is el lehet úgy jönni, hogy széttéped a fizikakönyveket, és porrá őrlöd a talpaddal a műbőr kalapodat, mert nem érted, hogy miként van még mindig az úton az autó. De ehhez bátran, bízva magunkban, ismerve az autónk képességeit, és gyorsan kell autózni.
Elnézést, hogy bő lére eresztettem. vigyorgok
2010-12-06 15:06:56
Feltétlen! Osztom a véleményed. király Kellene az a kiesős/feljutós rendszer. De hol az a vezetőség, aki ezt felvállalja? Aki odacsap az asztalra! Mert ehhez komoly bátorság kell, mert a "krém" biztosan nem venné jó néven.
Mindenesetre tenni kell valamit, mert ez így nem mehet tovább hosszú ideig.
Ha jól emlékszem, négy éve Stiller Zolival (biztosan emlékszel rá) beszélgetett édesapám telefonon Eger Rallye után. Valamikor együtt versenyeztek a Gyöngyösi Volánnál. Zoli bá' azt mondta, hogy 20 éve nem volt kint versenyen, de hogy ez után nem fog menni az is biztos.Ő úgy fogalmazott, hogy "ezeket az utcai autós megmajmolja". Azt hiszem ez mindent elmond. kacsintok
2010-12-23 13:28:49
Gyuri! Ha vissza tudod hozni a felkerülős/kieséses rendszert (és ezzel a mezőny nívóját is helyreteszed), akkor azt hiszem mindenki elégedett lesz a a pályákon. de leginkább a pályák szélén. Sok sikert a tervekhez, és kitartást a megvalósításukhoz! Bízom benne, hogy sikerülni fog! király
2010-12-23 13:28:49
Gyuri! Ha vissza tudod hozni a felkerülős/kieséses rendszert (és ezzel a mezőny nívóját is helyreteszed), akkor azt hiszem mindenki elégedett lesz a a pályákon. de leginkább a pályák szélén. Sok sikert a tervekhez, és kitartást a megvalósításukhoz! Bízom benne, hogy sikerülni fog! király
2011-01-06 12:53:56
erosmester: pontosan ez az én véleményem is. Nekem sem az együttérzés jutott az eszembe a hölggyel kapcsolatban, hanem a szívlapát. király
2011-01-18 17:01:37
Szerény véleményem szerint igenis meg kell adni a lehetőséget a fiataloknak. Ha nem kapnak lehetőséget, akkor mi alapján ítéltetnek meg? Feltételezzük, hogy nem képesek megfelelően ellátni feladataikat? Azért ez vicc. A jelenleginél mélyebb pontra nehéz lenne süllyedni a magyar autósport egészét nézve (eltekintve persze néhány üde színfolttól). Én a magam részéről úgy vélem, igenis itt a lehetőség, hogy generációváltás következzen be szeretett sportunk honi vezetésében.
2011-01-24 13:32:15
15-20 év múlva? Szép... Éljen Így kell ezt igaz? A fiatalok fogják be, ne akarjanak semmit? Majd mire az idősebb korosztály már csak mint "múmia" lesz használható, akkor majd (esetleg) lehet esélye az ifjonti hévnek. Továbbra is az a problémám, hogy anélkül van elhatározva, hogy az "ifjak" (maradjunk akkor ennél a megnevezésnél) nem tudnak megvalósítani semmit, és nem elég érettek a feladathoz, hogy a valósában bármiféle esélyt kaptak volna arra, hogy bebizonyítsák az ellenkezőjét. Félreértés ne essék, nem személyekről, hanem korosztályokról beszélek. Gondoljatok csak bele, hogy ha az élet minden területén akkor kaphatnák csak meg a fiatalok a stafétabotot, ha az öregek már szinte Szent Péternél kopogtatnának. A fejlődés, a innováció, az előrehaladás, a világ bármely apró részének új látásmódja szinte mindig a fiataloktól ered. Ők viszik előre a világot. Ha nem engedjük őket érvényesülni, akkor épp a fejlődést fojtjuk el. Nem azt mondom én, hogy 1000%, hogy velük jobb lesz. De legalább esélyt adjunk nekik!
2011-01-24 14:09:03
A fiam 13 éves, már érzem a teher súlyát a vállamon. kacsintok Az ideális megoldás az lenne, ha a az ifjak meghallgatnák a "véneket", a vének pedig mérlegelnék a titánok érveit. Nemde?
2011-01-24 14:47:19
A katonaság kimaradt, akkor már kétgyermekes édesapa voltam. vigyorgok De azzal egyetértek, hogy fokozatosság kell(ene). Úgy vélem vannak sokan ebben a sportban, akik végigjárták a szamárlétrát. Ha szeretett sportunkat egy tónak tekintjük, én csupán a papucsállatka címre tarthatok igényt, én igazán csak kívülről látom az eseményeket.
Hidd el, szeretem, tisztelem az öregeket, mert ők a tapasztalat szemüvegén át látják azt a világot, amit én szinte csak kóstolgatok. Elismerem az eredményeiket, és mindazt, amit elértek. Még egyszer mondom, hogy én nem személyek ellen vagy mellett érvelek. Csupán azt szeretném, hogy valaha oly csodás sportom visszanyerje valamelyest régi fényét. Ehhez kellenek a fiatalok, akik mennének előre, kellenek az öregek, akik tanácsokkal szolgálnak, és kellenek a versenyzők, akik mindebben partnerek.
Persze azt sem szabad elfeledni, hogy a szövetségnek kell a versenyzőket szolgálnia, és nem a versenyzőknek kell a szövetséget kiszolgálnia.
Hillman tökéletesen megfogalmazta, hogy amíg egyik fél sem hajlandó konstruktív együttműködésre, és nem vagyunk képesek úrrá lenni a háborún, addig a jó öreg "oszd meg és uralkodj" fog érvényesülni. A megoldás kulcsa pont azok kezében van, akik ebbe a ki nem mondott rabigába hajtják a fejüket.
2011-03-19 12:37:13
Kommentár nélkül:
http://startautorallye.hu/main.php?page=news&do=more&id=260
2011-03-19 12:37:32
Kommentár nélkül:
http://startautorallye.hu/main.php?page=news&do=more&id=260
2011-03-19 12:54:33
Brumi86: ott a pont!
2011-03-19 20:50:41
Mi volt a Gond Laci? Lajoska motorja beszippantotta a domboldalt, és lerohantak a zöldek? :)
Viccet félretéve, tényleg leírhatnád mivel borítottak ki ennyire. szontyoli
2011-03-21 07:52:52
Csak megjegyzem, hogy Balázskáék olyan kategóriában autóznak, ahol max 175 mm futófelületű utcai gumival lehet menni. Ha jól tudom 14-es kerék volt a járművön. Úgy vélem így már kissé komolyabb a dolog fekvése. király
2011-03-21 08:47:57
Na tessék. Hibáztam. 13-as kerékkel ment Balázs. mosolygok
2011-03-21 12:28:37
Joci! Teljesen igazad van az idegen pályákkal kapcsolatban. Tervezik is páran a mezőnyből, hogy Északra látogatnak egy versenyre, és kipróbálják magukat ott is. De mint tudjuk, minden az Anyegin múlik...
2011-03-25 08:20:42
Ernő megint bemondta a tutit, és persze kiterítette a kártyákat is a tisztánlátás végett. király
2011-03-29 19:15:21
Az általad említett rallycelebek sajnos már évek óta jelen vannak a hazai ralipályákon. Épp ezért olyan a színvonal, amilyen... bizonytalan
2011-04-04 14:07:21
Tuning hozzászólásai
oldalanként | csökkenő
 
összesen: 69 hozzászólás • 4 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k