Gratulálok a Pálinkás-Bagaméri,Takács Motorsport,Clió R3 együt-
tesnek.A7 kategória 37 induló,20 célbaérő.Egyetlen "külföldi"-ként
kategória 16-dik hely.Aki járt már San Remo Rallyn az tudja miről
beszélek.Nem véletlen az arány.Embert és autót próbáló verseny.
Nekik az első ilyen "komoly"versenyük volt.Még egy momentum:
Anreucci,egy "privát" nyert.Itt nincs papirforma.Óriás gratula a
versenyzőknek,szervizeseknek!!!!
2010-12-14 18:50:06
Endre! A rallyfanatic helyett az rvo.hu-t átirhatnád a főoldalon!
Köszönjük!!!
2011-01-06 08:27:56
A "hölgy"-nek javasolnék egy alapos kivizsgálást.Egy eredetileg
"mocskolódó"-nak indult levélből lett egy önfényező, elborult elméjű "művészi" kreálmány.
2011-01-14 08:38:13
Úgy látszik az első kőr csak a "selejtező" volt.Bízom benne,hogy a második már a végleges stábé lesz! Nyugi,febr.19 !!!
Nem csak Te nem érted,de remélem megértjük! Még sokan
kapaszkodnak a "fazék fülébe"
2011-01-14 11:06:05
Lipikém ! Ez már nem a mi világunk.Itt a becsület nem erény,hanem hátrány.Az érdekek vannak minden előtt és a pénz.
Helló Öregurak !!! Jó ez a fórum,az sem baj,ha egy kicsit a Rudas,vagy a Széchenyi melegvizes medencéjére hasonlít.
Igen a múltat "életben"kell tartani,mert nekünk van mire emlékezni.Szabó Z-nek volt egy jó kezdeményezése,rally múzeum néven.Az M7-es bevezetőn,amikor még müködött az étterem az Agip kútnál,ahol volt néhány közönségtalálkozó is.
Sajnos az sincs már,de lehet hogy a Zizinek is vannak ereklyéi.
Ha letisztul a "helyzet" javasolnám az új vezetésnek,hogy az MNASZ karolja fel és csináljanak egy archivumot. Szerintem még vannak olyanok,akiknek "felbecsülhetetlen" kincsei vannak.Pl. Swarz Úr,Bálint Árpi,aki önzetlenül átadta Lepoldéknak,Idősebb versenyzők,szerelők,komálósok....
Budai Feriéknél van több tucat film,amit digizni kéne,szerintem lenne anyag,csak össze kéne fogni és a szövetségnek is mellé kéne állni.
2011-01-16 14:53:42
Roni ! Lehet,hogy a Gyurma tavaly még táblafestő volt,az is lehet,
hogy fiatal,de tenni akar !!!! Ez NAGYON FONTOS !!! Te mennyi idős voltál amikor "főszerelő"lettél a Rolf-nál? Senki nem mondta azt: fiatal !!! Nemvolt lehetetlen helyzet,nem volt munkaidő és nem voltunk soha elfáradva.Kapjon lehetőséget és bizonyíthat.
Te jól tudod mekkora Isten volt a szememben Attila,75 óta haverok vagyunk a Kiskokóval,de az Ő idejük lejárt. Frankék
"uralkodásából" a rallysok nem sokat profitáltak.Öncélú,F1 és Hungaroring központú volt az Ő irányitásuk. Kassaira és Kokóra pedig rábízták: -csináljatok valamit Velük- Érdekes lesz a közgyűlés,kiváncsi leszek a harcra.
Jó estét az Uraknak ! Van még egy hely a melegvizes medencében?
Az Alpine-nal ment a Balatoni Misi,talán a Kiss Dodi is,a Bányász és utána vette meg a Baba,az én emlékezetem szerint.Bányász-
nak Parádon cseréltem gyertyát benne.Csak a saját gyertyakulcsával lehetett,vagy egy flexi szárúval,de nem volt
nagy hely a motortérben.Gyurkának remegett keze-lába a célban.
Annyit mondott,:hű baazzzzz! Ezzel hogyan tudott az Attila
menni? A Zsiguli egy kezesbárány ehhez képest!.Én arra emlékszem,hogy Visegrádon a"buszmegállóst"Úgy "lekőrzőzte
Attila,hogy már a célban volt,de még akkor is tapsoltak.
2011-01-31 14:22:37
Helló Nosztalgiázók
Donatella Tomnicz és Gabriella Mammolo neve ismerős valakinek? 131-es Fiat Abarth-tal mentek.
Historyfun ! Várjuk a "nagy" doboz tartalmát.
Igazi "nézőbarát"-ra sikeredett ez a verseny.Gratulálok Jacsó Úr! Legközelebb a Hungaringen rendezd meg a Miskolc
Rallyt és akkor megtöltöd a lelátókat. 2ooo ft-ért a prológ
megnézhető és akit a verseny érdekel az bírkózhat a bizton-
sági "erőkkel" és a hatósággal.Köszönjük Jacsó Úr,javasol-
nám,hogy inkább más irányba fejleszd a rendezői tevékeny-
ségedet.De ha feladnád végre az sem lenne veszteség nekünk.
2011-05-11 18:51:49
Taki Bácsi! Elnézést amiért belefolyok a "munkátokba és a csalá-
di idillbe",de tényleg nézhetnél egy másik fórumot,ahol kiélheted
a szereplési igényedet.Név és arc nélkül,ez a szájkarate nagyon
idegesítő.Az okoskodó megjegyzéseid és az utalások súlytalanok.
Vállald fel Magad és konkrétumokat írj.Egyébként Endrének
köszönd meg hogy ilyen hosszan hagyott kibontakozni.
2011-05-11 18:59:02
Még egy gondolat az előzők mellé: Lipinek küldött hozzászólásod
"övön aluli" volt.Gyanitom,hogy Te csak nézted ezt a sportot,
ezért vagy ilyen okos,mert aki ezt művelte az másképp látja.
2011-05-12 19:49:49
Vágási Feri ! Mehetnél a családregény kipontozódott szereplői után szépen,csendben.Próbálkozz a Fradi B közép fórumára regisztrálni,ott kellenek az ilyen ""kemény"fiúk.Ott nem az IQ a
mérce.
Sziasztok! Néhány infóval "beszállnék".Joskónak is az angoloktól,NME /Nissan Motorsport Európa /bérelték a kocsit.Kinn
voltunk Kassa Rallyn ment először.A rajt előtt kb 4km-t ment a ko
csival,de nyert.Michal Koci volt a navigátora,aki a báttyjával a
STILEX tulajdonosai.Következő évben a Depping féle Escorttal mentek amit Hollandiából Van Den Marell-tól béreltek,szintén
bajnok lett.Nevek: Butyka György-Tóth Imi,Domján Lajos-Vaskó
Géza,Szabó Andor-Skrobár István.
2011-05-28 10:40:55
Néhány név:16 Horner Bubu-Czáll András,17 Topor-Vaskó Géza,
32 Kelemen Tibor,4O Mohácsi László,44 Német Gyula-Fehér Lajos,
Hutter Ivánnal szerintem az Ebi ment,Örege az Áfornál navigált
Fülöp Iminek,Titinek.