Rally Guanajuato Mexico 2012

FORRÁS híreinket eddig 16718x nézték meg.
h i r d e t é s
Összes oldal:
530014868
Napi oldal:
71197
Jelenleg:
875
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Citroën Magyarország

további partnereink :
COMPLEXPRESS - Futárszolgálat
Easy Wash - a kézi autómosó
AutoDekor
RetroCuccok - Nosztalgiázz velünk
MyActionCam

Hungarian Virtual
Dirt Rally 2.0 Championship 2020

a hatodik futam,
a Budapest Rally után

1.
Kasza Kristóf
Volkswagen Golf GTi R5
471
2. Suborits Péter
Volkswagen Golf GTi R5
436
3. Bartók Vince
Ford Fiesta R5
418
4.
Molnár Alex
Volkswagen Golf GTi R5
376
5. Szőcs Attila
Volkswagen Golf GTi R5
369
6. Tóth Patrik
Volkswagen Golf GTi R5
363
7. Biró-Ambrus R.
Volkswagen Golf GTi R5
267
8. Szabó Zoltán
Volkswagen Golf GTi R5
258
9. Fónagy Kristóf
Volkswagen Golf GTi R5
256
teljes táblázat
World Rally Championship 2020
a negyedik futam,
Rally Estonia után
1. Sebastian Ogier
Toyota Yaris WRC
79
2. Elfyn Evans
Toyota Yaris WRC
70
3.
Ott Tanak
Hyundai i20 Coupe WRC
66
4. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris WRC
55
5.
Thierry Neuville
Hyundai i20 Coupe WRC
42
6. Teemu Suninen
Ford Fiesta WRC
34
7. Esapekka Lappi
Ford Fiesta WRC
30
8. Craig Breen
Hyundai i20 Coupe WRC
8
9. Sebastian Loeb
Hyundai i20 Coupe WRC
8
teljes táblázat
European Rally Championship
a második futam,
Rally Liepaja után
1. Alexey Lukyanuk
Citroen C3 R5
70
2. Oliver Solberg
Volkswagen Polo GTi R5
66
3. Craig Breen
Hyundai i20 R5
40
4.
G. Basso
Volkswagen Polo GTi R5
32
5. G. Munster
Hyundai i20 R5
28
6. Emil Lindholm
Skoda Fabia R5 Evo
27
7. E. Llarena
Citroen C3 R5
26
8. E. Pietarinen
Volkswagen Polo GTi R5
24
9. S. Tempestini
Skoda Fabia R5 Evo
19
teljes táblázat
World Rallycross Championship
4 futam után
1. J.Kristoffersson
Peugeot 208
111
2. M.Ekström
Audi S1
94
3. Niclas Grönholm
Hyundai i20
76
4. Timmy Hansen
Peugeot 208
70
5. Kevin Hansen
Peugeot 208
64
6. Robin Larsson
Audi S1
59
7. Timo Scheider
Seat Ibiza
57
8. A.Bakkerud
Renault Megane RS
53
9. Anton Marklund
Renault Megane RS
46
teljes táblázat
Országos Rallye Bajnokság 2020
a harmadik futam, az Eger Rally után
1.
Vincze Ferenc
Skoda Fabia R5
71
2. Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5
56
3.
Hadik András
Ford Fiesta MkII R5
47
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Golf GTi R5
41
5. Csomós Miklós
Skoda Fabia R5
22
6. Osváth Péter
Skoda Fabia R5
22
7.
Petr Semerad
Skoda Fabia R5
21
8. Német László
Skoda Fabia R5
19
9.
Klausz Kristóf
Ford Fiesta R5
17
teljes táblázat
Országos Rallye Challenge 2020
a harmadik futam, az Eger Rally után
1.
Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
72
2. Bacsa Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
58
3. Gyarmati Ariel
Mitsubishi Lancer Evo IX R4
44
4. Molnár István
Mitsubishi Lancer Evo VI
25
5. Tajmel Tibor
BMW
25
6.
Veréb Zoltán
Lada VFTS
25
7. Kocsomba Károly
BMW
21
8.
Berta László
Citroen C2R2
19
9. Szilágyi Patrik
BMW
19
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally Cup Hungary
a harmadik futam, az Eger Rally után
1.
Német Gábor
Peugeot 208 R2
29
2.
Hangodi Bendegúz
Peugeot 208 R2
16
3.
Hibján József
Peugeot 208 R2
16
4.
Maricsek Miklós
Peugeot 208 R2
13
5.. Viszló Csaba
Peugeot 208 R2
6
teljes táblázat
Országos Rallye2 Bajnokság 2019
végeredmény
1. Trencsényi Vince
Ford Fiesta R2T
124
2. Tim Gábor
Opel Adam R2
86
3. Lendvai István
Citroen C2 R2
69
4. Várnai Dávid
Honda Civic Type-R
61
5. Géringer Zoltán
Honda Civic Type-R
59
6. Zsebe Gábor
Skoda Felicia
56
7. Neukirchner A.
Honda Civic Type-R
52
8. Foczkó Ákos
Honda Civic Type-R
48
9. Tőzsér Áron
Citroen C2 R2 max
36
teljes táblázat
Országos Historic Rallye Bajnokság 2019
végeredmény
1. Fehérvári Csaba
Toyota Corolla
68
2.
Wirtmann Ferenc
Ford Escort MKII
63
3. Rácz Tibor
Lada 21011
30
4. Gyenes András
Lada 2101
28,5
5. Spindler Jenő
Opel Corsa
27
6.
Szőnyi Péter
Suzuki Swift GTi
26
7. Hoffer Zsolt
Opel Kadett GSi
20
8. Csoma András
Ford Escort RS2000
17,5
9.
Világi Tamás
Mitsubishi Starion
17
teljes táblázat
Magyar Szlalom Bajnokság 2019
végeredmény
1.
Simon Robin
Fiat X1/9
151
2.
Söjtöri András
Toyota MR2
126
3.
Simon István
Fiat X1/9
121
4.
Bognár Martin
Volkswagen Golf I
104
5.
Lovász Róbert
Suzuki Ninja ZX12R
87
6.
Pintér Máté
BMW
58
7.
Pap Csaba
Arcobaleno
56
8.
Pintér László
BMW
47
9.
Kovács Tamás
Trabant / 750 GSX-R
38
teljes táblázat
Érdiék a célból
2012-03-12 18:52:00
Szélcsatorna helyett
2012-03-12 09:13:38


VIDEÓ - Ken Block a gymkhana-mester
2012-03-11 23:43:16



----------------------------------------------------------------------------------

Loeb nyerte a Mexikó Rally-t
2012-03-11 20:45:20

Sebastien Loeb a tőle megszokott magabiztos, gyors és kiegyensúlyozott versenyzéssel nyerte meg a Rally Világbajnokság harmadik futamát. Csapattársa, a finn Mikko Hirvonen végzett a második helyen, míg a harmadik a versenyt sorozatos defektekkel kezdő Petter Solberg lett, köszönhetően Latvala bukásának is.

Az utolsó, Power Stagen Petter Solberg 3, Loeb 2, Mads Ostberg pedig 1 pontot tudott még pluszban elcsípni.

 

 

Sok nehézség árán, de sikerült teljesítenie a futamot magyarjainknak is, ifj.Érdi Tibor és Táborszki Attila az abszolút 16. helyen végzett a RalliArt-os Mitsubishi Lancer Evo X-esükkel, amivel kategóriájukban az 5. helyen végeztek.

 

A Rally Mexico 2012 nem hivatalos végeredménye:

1. 1 S. LOEB M 4:15:32.7 0.0 0.0
2. 2 M. HIRVONEN M 4:16:15.1 +42.4 +42.4
3. 4 P. SOLBERG M 4:17:44.1 +1:29.0 +2:11.4
4. 10 M. ØSTBERG M 4:20:24.2 +2:40.1 +4:51.5
5. 5 O. TÄNAK M 4:20:35.3 +11.1 +5:02.6
6. 7 N. AL-ATTIYAH M 4:22:14.1 +1:38.8 +6:41.4
7. 12 A. ARAÚJO   4:28:19.6 +6:05.5 +12:46.9
8. 15 S. OGIER   4:30:30.5 +2:10.9 +14:57.8
9. 43 K. BLOCK   4:37:59.5 +7:29.0 +22:26.8
10. 52 R. TRIVINO   4:39:03.4 +1:03.9 +23:30.7
11. 38 B. GUERRA P 4:39:26.1 +22.6 +23:53.3
12. 32 N. FUCHS P 4:43:36.0 +4:09.9 +28:03.3
13. 8 T. NEUVILLE M 4:45:41.0 +2:05.0 +30:08.3
14. 31 M. KOSCIUSZKO P 5:00:13.5 +14:32.5 +44:40.8
15. 40 G. LINARI P 5:14:08.1 +13:54.6 +58:35.4
16. 51 T. ERDI JUN   5:30:29.5 +16:21.4 +1:14:56.8
17. 49 R. SALGADO P 5:45:54.9 +15:25.4 +1:30:22.2
18. 44 R. KARLSSON P 5:59:29.2 +13:34.3 +1:43:56.5

 

SMS hír
2012-03-11 20:17:10
A Power Stage eredménye:
1. P. Solberg 3.11,4 2. Loeb +1,5 3. Ostberg +2,7 4. Tanak +2,7 5. Hirvonen +2,9
Jari-Matti Latvalának sérült a bukócsöve
2012-03-11 19:51:20

Fotó: Best of Rally Live by Michelin

Két szakasszal a vége előtt Latvala megborította az autóját, ugyan ott, ahol Novikov. Habár tovább tudott menni, a bukócső sérülése miatt nem folytathatja.

SMS hír
2012-03-11 18:45:44
A 22-es gyors szedi az áldozatokat. Atkinson és Novikov megállt, Latvala pedig hempergett a szakaszon. Mi lesz így a Forddal idén?
SMS hír
2012-03-11 17:47:43
Elkezdőtött az utolsó nap, Paulo Nobre harmadjára is megpróbál beérni. Atkinson is újra a pályán. Érdekes eredmények születtek az első szakaszon, többen arra panaszkodnak, hogy valahol lehetett vágni, ami kérdéses, mennyire szabályos...
Bálint Ricsi és Abbring története
2012-03-11 15:51:18

Az Otates 2 szakaszon közepéről gurultam lefelé, amikor megpillantottam az út szélen Kevin Abbring autóját. Megálltam mellettük, hogy dokumentáljam a helyzetet. A történethez tartozik, hogy a holland fiúval elég közvetlen és rendszeres kapcsolatban vagyunk, ezért azon sem lepődtem meg, hogy amíg én az autóját fotóztam addig ő gyorsan beült az én kocsimba és csak annyit mondott, hogy igyekezzek, mert ő már húzna el innen...
Aki ismer jól tudja, hogy nehezen viselem az instrukciókat, és ez független attól, hogy kitől érkezik. Ezért visszadobtam neki a labdát és a kocsikulcsot meglengetve jeleztem neki, hogy ez nem pontosan úgy fog történni ahogy szeretné. Előbb ki kell szállnia, mert szükségem van pár olyan képre amin az autó mellett búslakodik.
Kevin érezte, hogy a kulcs a kezemben kb. olyan mintha egy royal flush ellen próbálna partit nyerni. Dobta a lapjait :)
A tűző napon nem nyúztam sokáig két perc alatt végeztünk. Az elemózsiás csomagomból elővarázsoltam neki egy hideg körtét és egy ásványvizet amire nevetve csak annyit mondott: örökre a barátod maradok :)
Miután elindultunk elnézést kért, hogy korábban meg sem kérdezte, hogy vezethet-e. Nem igazán volt rá szükség, hiszen nem ő az első autóversenyző aki elmondja nekem, hogy milyen iszonyatosan érzi magát más mellett az autóban. 
Ha már így összezárt minket a sors egy kis időre, elkezdtem kérdezgetni erről-arról és ebből a beszélgetésből faragtam nektek egy interjút.

Sérülést nem láttam az autón mi történt vele?
Eldurrant a motor. És ezt most szó szerint értsd! Minden előzmény nélkül csak egy hangos csattanást hallottunk majd elfogyott az erő és megálltunk ahol ránk találtál.

 

Előtte hogy érezted magad és milyennek találtad a versenyt?
Szép pályák és gyönyörű idő és néhány bolond néző. Szerethető, de nehéz verseny.

A saját teljesítményedet hogyan értékeled? Itt elsősorban arra gondolok, hogy a mezőnyben igazán csak a csapattársadhoz tudod mérni a produkciódat, ami azért valljuk be nem lehet egyszerű. Ogier ma talán az egyik leggyorsabb versenyző a világbajnokságon.
Szerintem nincs okom szégyenkezni, még akkor sem ha hozzá kell mérni a teljesítményemet. Az első napon amíg ki nem álltam szintén műszaki hiba miatt addig két szakaszon voltam gyorsabb nála és kettőt ő tolt át jobban. Ma reggel Ibarilla-n a 30 kilométeres szakaszon én voltam a gyorsabb aztán a 2. körben ugyanezen a szakaszon kaptam tőle 3 másodpercet. Most mielőtt kiestünk 2,5 másodperccel volt előttem. Nos ezek a számok, de a teljes igazsághoz tartozik, hogy én ezen a versenyen most indultam először és életem második olyan futama volt a Mexikó Rally, ahol összkerék hajtású autót vezettem. Ha innen nézed te mit gondolsz, elégedettnek kellene lennem?

Viccelsz pajtás? Ez fantasztikus teljesítmény! Ha így folytatod jövőre egy Volkswagen Polo WRC kormánya mögött találod majd magad :)
Nagy nevetés... Hol van az még! Majd meglátjuk. Nekem most nincs más dolgom, hogy amikor autót kapok és elindul az óra menjek amilyen gyorsan csak tudok. Ha esőben és sárban a Wales Rally-n akkor ott, ha vadidegen körülmények között Mexikóban akkor itt. A lényeg, hogy hiba nélkül a lehető leggyorsabb legyek és minden pillanatban bizonyítsam, hogy számíthatnak rám.

Ez így jól hangzik, de Wiegand-nak és Mikkelsennek is lesz még ehhez egy két szava. Melyiküktől tartasz jobban, ki lehet a nagyobb rivális?
Wiegand német és ez egy nagy előny velem szemben egy német csapatnál. Mikkelsen pedig azért kemény dió, mert ő már két éve vezeti a Skodát és sokkal többet dolgozott együtt velük. Ezek a dolgok mégsem szabad, hogy engem befolyásoljanak vagy folyamatosan itt zümmögjenek a fejemben. Nekem most csak saját magamra kell koncentrálnom és igyekeznem kell mindig a maximumot kihozni abból a versenyből és lehetőségből amit a Volkswagentől kapok.

Azt már tudod, hogy hány versenyen indulsz a szezonban?
Még semmi sem végleges. Portugáliában ott leszek és úgy tűnik a tavalyi Wales-ben mutatott produkcióm is tetszett a főnököknek, mert arra a hétvégére nem kell semmilyen más programot szerveznem magamnak. Szó van arról, hogy Finnországban is rajthoz állhatok. Összesen hat vagy hét futamom lesz arra, hogy kiharcoljam a helyem a WRC csapatban.

Két autó van és az egyikből Ogier kirobbanthatatlan. Ha jól számolom, akkor egy maradt és két olyan rivális akik mellett több érv szól, mint melletted...
Ennél azért egy kicsit jobb a helyzet. Nagy valószínűséggel három autót fog a Volkswagen indítani és így már a matek is jobban néz ki. Sőt! Kaptam már olyan infót is, hogy az sem kizárt, hogy négy Polo WRC-vel terveznek. Egyébként pedig hagyjuk a találgatást és szólj ha befejezted a sunyi kis interjúdat, mert szívesebben dumálnék inkább arról, hogy mikor és hol lesz a verseny utáni after party.

Érdiék szombati napja Tibitől, képekkel
2012-03-11 15:31:35

ifj.Érdi Tibor: "Ma jó nap volt. :)

Nagyon hosszú és fárasztó volt. Két defekt, illetve állandó fékprobléma ellenére a célban vagyunk.

Sajnos a fékünk 10 km után elkezd lelevegősödni, a célban megállva hatszor lehet lenyomni koppanásig a fékpedált. :( Sajnos ez miatt túl nagy bizodalmam nincs a féktávokban, ami meglátszik az időinken is…

Kétszer cseréltünk defektet ma a gyorsaságin, ez már a harmadik volt, és egyszer sem mentünk neki semminek. Volt ma egy meleg helyzetünk, majdnem leért a visszapillantónk, de hárítottuk a veszélyt…

Rengeteget tanultunk az autóról, az olasz csapatról, ma már jobban megtaláltuk a pályák ritmusát, stb.

Mindent megteszünk a célba érésért, illetve esetleg az előrejutásért.

Ma 170 km gyorsaságit teljesítettünk, kétszer 42 km-es pályát, ami nehezebb és technikásabb, mint a holnapi 54 km-es gyors!
"

   

   

   

SMS hír
2012-03-11 02:33:03
Chris Atkinson Rally 2-zni fog (ez a szuperrally új neve) a Mexikó Rally befejező napján, miután elromlott a féke, és összetörte a Monster World Rally Team Ford Fiesta RS WRC-jét a 16. gyors céljában.
Novikov is hibázott, kitört a kereke
2012-03-11 01:55:00

A szombati utolsó kör is bővelkedett izgalmakban. Habár a Citroenesek már visszavettek, hátrébb történtek érdekes dolgok.

A legrosszabbul mindenképp a fiatal orosz, Evgeny Novikov járt, aki a szombati utolsó szakaszon kitörte a kerekét és a futóművét. Ezután Hirvonent érte a meglepetés, aki a szakaszon eltalálta Novikov futóművét, de nem történt nagyobb baj, Mikko beért a célba.

Bár a nap utolsó előtti, 19. gyorsaságiját törölték, talán ezt kellett volna tenni az utolsó, 20-assal is, hiszen a nézők teledobálták kövekkel és sziklákkal a pályát, mindenki panaszkodott rájuk, valószínűleg Novikov is ezért hibázott.

Az élen nem történt változás, a két Citroen, Loeb és Hirvonen visszább vett egy kicsit a tempóból, hiszen már nem nekik kell sietni a többiek után. Latvala már majdnem 2 perccel van lemaradva Sebastientől, és Mikkohoz képest is több, mint 1 perc a hátránya.

Magyarjaink, Ifj.Érdi Tibor és Táborszki Attila az abszolút 19.helyen áll az embert és technikát rendkívül próbára tevő futamon, kategóriájukban ez pedig az 5.helyet jelenti.

A verseny állása a második nap után (SS20):

1. 1 S. LOEB M 3:14:52.5 0.0 0.0
2. 2 M. HIRVONEN M 3:15:29.0 +36.5 +36.5
3. 3 J. LATVALA M 3:16:56.8 +1:27.8 +2:04.3
4. 4 P. SOLBERG M 3:17:12.2 +15.4 +2:19.7
5. 10 M. ØSTBERG M 3:17:35.0 +22.8 +2:42.5
6. 5 O. TÄNAK M 3:19:07.8 +1:32.8 +4:15.3
7. 6 E. NOVIKOV M 3:19:32.9 +25.1 +4:40.4
8. 7 N. AL-ATTIYAH M 3:20:48.8 +1:15.9 +5:56.3
9. 12 A. ARAÚJO   3:24:52.3 +4:03.5 +9:59.8
10. 15 S. OGIER   3:26:27.2 +1:34.9 +11:34.7
11. 43 K. BLOCK   3:28:19.9 +1:52.7 +13:27.4
12. 21 C. ATKINSON   3:31:22.3 +3:02.4 +16:29.8
13. 38 B. GUERRA P 3:32:38.8 +1:16.5 +17:46.3
14. 52 R. TRIVINO   3:32:52.0 +13.2 +17:59.5
15. 32 N. FUCHS P 3:34:46.4 +1:54.4 +19:53.9
16. 8 T. NEUVILLE M 3:43:54.8 +9:08.4 +29:02.3
17. 31 M. KOSCIUSZKO P 3:47:11.7 +3:16.9 +32:19.2
18. 40 G. LINARI P 3:50:06.4 +2:54.7 +35:13.9
19. 51 T. ERDI JUN   4:15:35.6 +25:29.2 +1:00:43.1
20. 14 P. NOBRE   4:16:27.2 +51.6 +1:01:34.7
21. 49 R. SALGADO P 4:16:48.3 +21.1 +1:01:55.8
22. 44 R. KARLSSON P 4:18:10.8 +1:22.5 +1:03:18.3
23. 58 L. ORDUÑA   5:20:03.8 +1:01:53.0 +2:05:11.3
24. 60 G. FONSECA   5:29:04.9 +9:01.1 +2:14:12.4

Az utolsó napon mindössze 4 gyorsaságit kell teljesítenie a mezőnynek, de ez sem lesz egy egyszerű nap, hiszen a szakaszok között már nem lesz szervizpark, illetve az utolsó napon lesz a verseny leghosszabb, 54,76 kilométer hosszúságú gyorsaságija. Magyar idő szerint 16:30-kor kezdenek.

Atkinson versenyének vége
2012-03-10 22:30:26

Fotó: planetemarcus.com

Az ausztrál visszatérése nem volt túl sikeres, a 16. szakaszon elkövetett hibájának köszönhetően kitört a futóműve, a mai napon már biztosan nem megy tovább.

Tanak defektje
2012-03-10 21:13:37

Fotó: Ott Tänak Fanpage

Forrósodik a levegő
2012-03-10 21:05:24

A két Citroen szinte felőröli a mezőnyt, hibamentesen, magabiztosan tartanak a végső cél felé. Eközben Latvala próbálta ledolgozni a hátrányát, de egy defektnek köszönhetően ismét kapott egy pofont.

Ahogy haladunk a nap folyamán, egyre melegebb van Mexikóban, mindenki azt nyilatkozta, hogy nagyon fogynak a gumik és az autó.
A 16. szakaszon Chris Atkinson a cél után leesett az útról, úgy tűnik, nem tudja folytatni. A dobogó változatlan, csak a különbségek változtak.

A Rally Mexico állása a szombati második kör után (SS16):

1. 1 S. LOEB M 3:01:10.9 0.0 0.0
2. 2 M. HIRVONEN M 3:01:39.6 +28.7 +28.7
3. 3 J. LATVALA M 3:03:20.7 +1:41.1 +2:09.8
4. 4 P. SOLBERG M 3:03:33.0 +12.3 +2:22.1
5. 10 M. ØSTBERG M 3:03:45.9 +12.9 +2:35.0
6. 5 O. TÄNAK M 3:05:16.3 +1:30.4 +4:05.4
7. 6 E. NOVIKOV M 3:05:28.5 +12.2 +4:17.6
8. 7 N. AL-ATTIYAH M 3:06:50.8 +1:22.3 +5:39.9
9. 21 C. ATKINSON   3:06:53.8 +3.0 +5:42.9
10. 12 A. ARAÚJO   3:10:14.3 +3:20.5 +9:03.4

Érdi Tibikéék továbbra is a 23.helyen állnak, 20.hely körüli időket autózva.

Négy gyorsasági van még hátra a mai napból, amiből kettő a már tegnap is teljesített rövid szuperspeciál.

SMS hír
2012-03-10 19:52:08
A 15-ös gyorson Tanak és Latvala is defekttel jött le, illetve Hirvonen is úgy érezte, hogy lassú defektjük van. Latvalának ezzel ismét elszállt a győzelem lehetősége, nagyon el van keseredve.
A forgások gyorsaságija
2012-03-10 16:35:33

Ogier, Araujo, Atkinson, Tanak. A 41,88 km hosszú gyorsaságin mind a négyen megforogtak. A többiek is panaszkodtak a tapadásra.

Szinte mindenki a rossz minőségű, laza talajra panaszkodott a verseny második leghosszabb gyorsaságiján, de a nyolcszoros világbajnok Loeb rákapcsolt, és megmutatta, nem tombolán nyerte ezt a nyolc címet, így továbbra is ő vezeti a futamot.

A Rally Mexico állása a mai első kör után (SS14):

1. 1 S. LOEB M 2:13:15.5 0.0 0.0
2. 2 M. HIRVONEN M 2:13:33.7 +18.2 +18.2
3. 3 J. LATVALA M 2:14:41.1 +1:07.4 +1:25.6
4. 10 M. ØSTBERG M 2:15:16.1 +35.0 +2:00.6
5. 4 P. SOLBERG M 2:15:25.4 +9.3 +2:09.9
6. 5 O. TÄNAK M 2:15:58.2 +32.8 +2:42.7
7. 6 E. NOVIKOV M 2:16:56.6 +58.4 +3:41.1
8. 21 C. ATKINSON   2:17:37.8 +41.1 +4:22.2
9. 7 N. AL-ATTIYAH M 2:17:59.4 +21.6 +4:43.9
10. 12 A. ARAÚJO   2:20:06.9 +2:07.5 +6:51.4

A szombati első gyors (SS13) után Érdi Tibiék az abszolút 23.helyen állnak.

Nobre kalandjai
2012-03-10 15:48:00

Fotó: Motorsport Italia
A brazil nem bír a vérével. A tegnapi napon sikerült feldőlnie, és a mai második szakaszon is az első időmérőnél van csak részideje.
VIDEÓ - Táncoló lányok, őrjöngő tömeg, rajtoló versenyzők
2012-03-10 12:23:31



----------------------------------------------------------------------------------

SMS hír
2012-03-10 12:14:48
A második napi rajtolás sorrendje így néz ki: 1 Paulo Nobre, 2 Thierry Neuville, 3 Ken Block, 4 Sébastien Ogier, 5 Armindo Araujo, 6 Nasser Al-Attiyah, 7 Chris Atkinson, 8 Evgeny Novikov, 9 Ott Tanak, 10 Petter Solberg, 11 Jari-Matti Latvala, 12 Mads Ostberg, 13 Mikko Hirvonen, 14 Sébastien Loeb
Panaszkodnak az M-Sportos srácok
2012-03-10 11:11:04

Ott Tanak a 6.helyen áll az első nap után, de nincs megelégedve. Nagyon csúszósnak találta a szakaszokat, és több problémával is szembe kellett néznie: "Fékmelegedéssel is szenvedünk, talán túl agresszíven vezetek. A későbbi szakaszokon már jobb volt, de nagyon nehéz megtalálni a jó vonalat."

Evgeny Novikov rögtön csapattársa mögött a 7.helyen áll, de ő sem túl boldog, ami az előző futamok után érthető is:
"A délelőttünk jó volt, de egyszerűen nem találom a kulcsot ehhez a versenyhez. Próbálok a maximumon menni, és úgy érzem, a határon autózom, de az idők mégsem elég jók. Az egyik probléma talán az lehet, hogy a műszerfalon nem ég a piros lámpa, ami mutatná, hogy mikor kell váltanom, így lehet, hogy nem váltok olyan jól, mint máskor."

Érdekes eredmények a nap végén
2012-03-10 10:52:02

A 11.szakaszon Nasser Al-Attiyah - Chris Atkinson lett az első kettő, a 12-esen pedig fordítva. Az eddig élen mennő srácok csak jóval hátrébb tudtak végezni, még Ogier a S2000-es Skodával is megelőzte őket egy 6. és egy 5. idővel.

A verseny összetett állása a pénteki nap után (SS12):

1. 1 S. LOEB M 1:24:46.4 0.0 0.0
2. 2 M. HIRVONEN M 1:24:57.6 +11.2 +11.2
3. 10 M. ØSTBERG M 1:25:58.3 +1:00.7 +1:11.9
4. 3 J. LATVALA M 1:26:14.3 +16.0 +1:27.9
5. 4 P. SOLBERG M 1:26:21.8 +7.5 +1:35.4
6. 5 O. TÄNAK M 1:26:23.1 +1.3 +1:36.7
7. 6 E. NOVIKOV M 1:26:48.4 +25.3 +2:02.0
8. 21 C. ATKINSON   1:27:20.1 +31.7 +2:33.7
9. 7 N. AL-ATTIYAH M 1:27:35.0 +14.9 +2:48.6
10. 12 A. ARAÚJO   1:28:16.6 +41.6 +3:30.2
11. 15 S. OGIER   1:29:01.6 +45.0 +4:15.2
12. 38 B. GUERRA P 1:32:02.0 +3:00.4 +7:15.6
13. 52 R. TRIVINO   1:32:21.7 +19.7 +7:35.3
14. 31 M. KOSCIUSZKO P 1:32:34.6 +12.9 +7:48.2
15. 43 K. BLOCK   1:32:40.8 +6.2 +7:54.4

ifj.Érdi Tibi és Táborszki Attila egy helyet előrébb lépve az abszolút 24.helyen állnak.

Képek, képek, képek
2012-03-10 08:45:11



  



  

A tizesen Loeb villantott
2012-03-10 01:26:50

Miután a kilencedik gyorsot törölték a nézők miatt, a tizedik szakasz egy 1,23 km hosszú utcai gyorsasági volt, amin Sebastien Loeb nyert Petter Solberg és Mikko Hirvonen előtt.

 

A 10.gyors eredménye:

1. 1 S. LOEB 1:16.4 0.0 0.0
2. 4 P. SOLBERG 1:16.6 +0.2 +0.2
3. 2 M. HIRVONEN 1:17.2 +0.6 +0.8
4. 3 J. LATVALA 1:17.2 0.0 +0.8
5. 5 O. TÄNAK 1:18.2 +1.0 +1.8
6. 7 N. AL-ATTIYAH 1:18.3 +0.1 +1.9
7. 10 M. ØSTBERG 1:18.6 +0.3 +2.2
8. 12 A. ARAÚJO 1:19.3 +0.7 +2.9
9. 6 E. NOVIKOV 1:19.5 +0.2 +3.1
10. 21 C. ATKINSON 1:19.7 +0.2 +3.3

Abszolút állás 10 szakasz után:

1. 1 S. LOEB M 1:21:17.9 0.0 0.0
2. 2 M. HIRVONEN M 1:21:23.2 +5.3 +5.3
3. 10 M. ØSTBERG M 1:22:22.2 +59.0 +1:04.3
4. 3 J. LATVALA M 1:22:38.6 +16.4 +1:20.7
5. 4 P. SOLBERG M 1:22:53.9 +15.3 +1:36.0
6. 5 O. TÄNAK M 1:23:00.1 +6.2 +1:42.2
7. 6 E. NOVIKOV M 1:23:09.6 +9.5 +1:51.7
8. 21 C. ATKINSON   1:24:00.8 +51.2 +2:42.9
9. 7 N. AL-ATTIYAH M 1:24:16.2 +15.4 +2:58.3
10. 12 A. ARAÚJO   1:24:53.8 +37.6 +3:35.9

Magyarjaink továbbra is versenyben vannak, a 9.szakasz után az abszolút 25., kategória 9.helyen állnak.

Még két szakasz van hátra a mai versenynapból, ami mind a kettő egy 2,21 km hosszú szuperspeciál lesz, helyi idő szerint 20:13-kor és 20:18-kor (nálunk +7óra).

A gyári Fordé a nyolcas
2012-03-09 23:16:39

Úgy tűnik, Latvala komolyan rákapcsolt, de Petter Solberg is kezdi összeszedni magát, ugyanis a két Fiesta WRC végzett az élen a nyolcadik szakaszon.

A 8.gyors eredménye:

1. 3 J. LATVALA 7:43.6 0.0 0.0
2. 4 P. SOLBERG 7:44.6 +1.0 +1.0
3. 1 S. LOEB 7:44.8 +0.2 +1.2
4. 2 M. HIRVONEN 7:45.6 +0.8 +2.0
5. 5 O. TÄNAK 7:49.1 +3.5 +5.5
6. 10 M. ØSTBERG 7:51.8 +2.7 +8.2
7. 6 E. NOVIKOV 7:56.3 +4.5 +12.7
8. 7 N. AL-ATTIYAH 7:58.9 +2.6 +15.3
9. 21 C. ATKINSON 8:00.1 +1.2 +16.5
10. 12 A. ARAÚJO 8:04.6 +4.5 +21.0
11. 43 K. BLOCK 8:07.8 +3.2 +24.2
12. 15 S. OGIER 8:10.6 +2.8 +27.0
13. 38 B. GUERRA 8:26.2 +15.6 +42.6
14. 32 N. FUCHS 8:28.1 +1.9 +44.5
15. 31 M. KOSCIUSZKO 8:31.5 +3.4 +47.9

Érd Tibi és Táborszki Attila a 4.gyorson történt hiba után tovább tudta folytatni a versenyt, a 7. szakasz után az abszolút 25.helyen állnak, ami kategóriájukban a 9.pozíciót jelenti.

Jari-Matti már a negyedik
2012-03-09 22:37:19

A hetedik gyorsot is megnyerte a Fordos finn, így már a negyedik helyre zárkózott föl, hamarosan Ostberg is meglehet. Összetettben Loeb, Hirvonen, Ostberg a sorrend.

 

A 7.gyors eredménye:

1. 3 J. LATVALA 11:03.1 0.0 0.0
2. 1 S. LOEB 11:07.3 +4.2 +4.2
3. 2 M. HIRVONEN 11:08.8 +1.5 +5.7
4. 10 M. ØSTBERG 11:15.8 +7.0 +12.7
5. 4 P. SOLBERG 11:15.9 +0.1 +12.8
6. 6 E. NOVIKOV 11:19.4 +3.5 +16.3
7. 5 O. TÄNAK 11:21.1 +1.7 +18.0
8. 7 N. AL-ATTIYAH 11:25.2 +4.1 +22.1
9. 21 C. ATKINSON 11:27.8 +2.6 +24.7
10. 43 K. BLOCK 11:34.4 +6.6 +31.3
Latvala ismét szárnyal
2012-03-09 21:35:58

Latvalának egy hibát köszönhetően megsérült az első futóműve az első körben. A szervizben orvosolták a problémát, a finn most megpróbál felzárkózni. Neuville hibázott a 6-os gyorson, megütött egy sziklát és leesett az útról, a mai napjának itt a vége.

A 6.gyors eredménye:

1. 3 J. LATVALA 13:11.8 0.0 0.0
2. 1 S. LOEB 13:18.7 +6.9 +6.9
3. 4 P. SOLBERG 13:19.9 +1.2 +8.1
4. 2 M. HIRVONEN 13:21.5 +1.6 +9.7
5. 10 M. ØSTBERG 13:26.0 +4.5 +14.2
6. 6 E. NOVIKOV 13:27.6 +1.6 +15.8
7. 5 O. TÄNAK 13:29.1 +1.5 +17.3
8. 7 N. AL-ATTIYAH 13:32.4 +3.3 +20.6
9. 21 C. ATKINSON 13:35.9 +3.5 +24.1
10. 12 A. ARAÚJO 13:46.6 +10.7 +34.8
11. 43 K. BLOCK 13:56.4 +9.8 +44.6
12. 15 S. OGIER 13:58.9 +2.5 +47.1


SMS hír
2012-03-09 21:15:24
A 9.gyorsaságit törölték, mert a nézők köveket dobáltak az útra.
VIDEÓ - Shakedown
2012-03-09 19:19:45



----------------------------------------------------------------------------------

SMS hír
2012-03-09 19:11:04
Információink szerint ifj.Érdi Tibiék a 4. gyorsaságin az autó oldalára borultak, ezért 11 perc hátránnyal érkeztek be a szakasz céljába.
Loeb rákapcsolt
2012-03-09 18:20:34

Eddig a 3.helyen volt az összetettben Seb, de Latvala hibázott, kitörte az első futóművét, így a 4-5.szakaszt megnyerve az élre tör a francia. Mert hogy Hirvonen van előtte, és tudjuk, ő "csak" második számú pilóta...


A 4.gyors eredménye:

1. 1 S. LOEB 7:53.3 0.0 0.0
2. 3 J. LATVALA 7:56.0 +2.7 +2.7
3. 2 M. HIRVONEN 7:57.0 +1.0 +3.7
4. 4 P. SOLBERG 7:58.7 +1.7 +5.4
5. 8 T. NEUVILLE 8:00.6 +1.9 +7.3
6. 10 M. ØSTBERG 8:02.1 +1.5 +8.8
7. 5 O. TÄNAK 8:03.3 +1.2 +10.0
8. 6 E. NOVIKOV 8:08.6 +5.3 +15.3
9. 21 C. ATKINSON 8:15.0 +6.4 +21.7
10. 7 N. AL-ATTIYAH 8:16.3 +1.3 +23.0

Az 5.gyors eredménye:

1. 1 S. LOEB 14:08.7 0.0 0.0
2. 2 M. HIRVONEN 14:09.9 +1.2 +1.2
3. 4 P. SOLBERG 14:13.0 +3.1 +4.3
4. 10 M. ØSTBERG 14:21.2 +8.2 +12.5
5. 5 O. TÄNAK 14:31.4 +10.2 +22.7
6. 6 E. NOVIKOV 14:34.9 +3.5 +26.2
7. 8 T. NEUVILLE 14:35.2 +0.3 +26.5
8. 12 A. ARAÚJO 14:54.8 +19.6 +46.1
9. 21 C. ATKINSON 15:00.7 +5.9 +52.0
10. 15 S. OGIER 15:02.1 +1.4 +53.4
11. 7 N. AL-ATTIYAH 15:12.0 +9.9 +1:03.3
12. 31 M. KOSCIUSZKO 15:25.0 +13.0 +1:16.3
13. 38 B. GUERRA 15:27.5 +2.5 +1:18.8
14. 32 N. FUCHS 15:43.4 +15.9 +1:34.7
15. 3 J. LATVALA 15:44.9 +1.5 +1:36.2

 

Solberg újabb defekt
2012-03-09 17:18:17

A 3.gyors eredménye:

1. 3 J. LATVALA 11:22.9 0.0 0.0
2. 1 S. LOEB 11:24.8 +1.9 +1.9
3. 2 M. HIRVONEN 11:25.1 +0.3 +2.2
4. 8 T. NEUVILLE 11:32.1 +7.0 +9.2
5. 10 M. ØSTBERG 11:33.7 +1.6 +10.8
6. 5 O. TÄNAK 11:43.8 +10.1 +20.9
7. 21 C. ATKINSON 11:45.5 +1.7 +22.6
8. 6 E. NOVIKOV 11:46.3 +0.8 +23.4
9. 4 P. SOLBERG 11:52.4 +6.1 +29.5
10. 7 N. AL-ATTIYAH 11:53.0 +0.6 +30.1
11. 43 K. BLOCK 11:53.4 +0.4 +30.5
12. 15 S. OGIER 11:57.6 +4.2 +34.7
13. 12 A. ARAÚJO 11:57.6 0.0 +34.7
14. 14 P. NOBRE 12:35.0 +37.4 +1:12.1
Hirvonen nyerte a másodikat
2012-03-09 16:14:59

  A 2.gyors eredménye:
  1. M. HIRVONEN    13:23.6    0.0    0.0
  2. J. LATVALA    13:24.4    +0.8    +0.8
  3. S. LOEB    13:29.8    +5.4    +6.2
  4. T. NEUVILLE    13:31.7    +1.9    +8.1
  5. M. ØSTBERG    13:38.7    +7.0    +15.1
  6. O. TÄNAK    13:39.4    +0.7    +15.8
  7. E. NOVIKOV    13:39.8    +0.4    +16.2
  8. C. ATKINSON    13:40.9    +1.1    +17.3
  9. N. AL-ATTIYAH    13:44.5    +3.6    +20.9
10. K. BLOCK    13:52.6    +8.1    +29.0
11. A. ARAÚJO    13:55.7    +3.1    +32.1
12. S. OGIER    14:01.6    +5.9    +38.0
13. P. SOLBERG    14:19.1    +17.5    +55.5
14. P. NOBRE    14:49.7    +30.6    +1:26.1

Petter Solberg a tegnapi remek kezdés után egy defektnek köszönhetően 55 másodpercet zsebelt be.

Csajok, dobogó, magyarok
2012-03-09 16:01:52

    

   

    

     

   

     

Petter az SS1-et is behúzta
2012-03-09 05:35:58

Petter Solberg nyerte a városi első gyorsot. A norvég nem bízza a véletlenre, a kvalifikáció után a nyitó szakaszon is a legjobb eredményt érte el...

Az első gyors eredménye:
1. Petter Solberg (NOR)/Chris Patterson (GBR) Ford Fiesta RS WRC 53.7s
2. Sébastien Loeb (FRA)/Daniel Elena (FRA) Citroën DS3 WRC 54.1s
3. Mads Østberg (NOR)/Jonas Andersson (SWE) Ford Fiesta RS WRC 54.3s
4. Mikko Hirvonen (FIN)/Jarmo Lehtinen (FIN) Citroën DS3 WRC 54.5s
5. Jari-Matti Latvala (FIN)/Miikka Anttila (FIN) Ford Fiesta RS WRC 54.7s
5. Ott Tänak (EST)/Kuldar Sikk (EST) Ford Fiesta RS WRC 54.7s
7. Chris Atkinson (AUS)/Stéphane Prévot (BEL) Ford Fiesta RS WRC 55.2s
8. Armindo Araújo (PRT)/Miguel Ramalho (PRT) Mini JCW WRC 55.4s
9. Nasser Saleh Al-Attiyah (QAT)/Giovanni Bernacchini (ITA) Citroën DS3 WRC 55.6s
9. Thierry Neuville (BEL)/Nicolas Gilsoul (BEL) Citroën DS3 WRC 55.6s
11. Sébastien Ogier (FRA)/Julian Ingrassia (FRA) Škoda Fabia S2000 56.1s

Az elsők mennek utoljára
2012-03-08 22:29:26

A kavilifkációs szakaszon elért eredmények alapján a pilták maguk dönthetik el, hogyan alakuljon a rajtsorrend a verseny első napján. Úgy tűnik, azt tartják előnynek a srácok, ha minél később indulnak.

A második nap sorrendjét már a versenyben elért helyezés szabja meg, az első tizenöt fordítva indul...

Elkészült a magyar autó!
2012-03-08 22:15:48











Köszönjük a matricákat, srácok! :)
Érdi Tibiék feldolgozták az összes pályát
2012-03-08 19:48:57
Mai nap se volt rövid. Mára estek a hosszú gyorsaságik(54, 42, 30km)
Nagyon fárasztó volt ezeket a gyorsokat felírni, a magasságbeli különbségeket nagyon érezzük, szédülés fáradtság, és nehéz levegővétel jellemzi a pálya egyik és másik végét! Éhgyomorra az 54 km-es gyorsaságit 1,5 óra alatt dolgoztuk fel.
Amúgy zökkenő mentesen ment minden,  az összes pályát maradéktalanul teljesítettük. 14 órát ültünk autóban, ezután egy 4 órás dekorálással fejeztük be a napot.
Tisztán látjuk, hogy nagyon nehéz verseny elé nézünk, a pályák technikásak becsapósak és fizikálisan nagyon megerőltetőek, a szintbéli különbségek és a nagy meleg és por miatt.
SMS hír
2012-03-08 18:50:39
Hivatalosan is megkezdődött a 2012-es Mexikó Rally.
A srácok túl vannak a shakedownon, illetve a kvalifikáción is, amelyet Petter Solbergnek sikerült megnyernie.
A kvalifikáció végeredménye:
1.Petter Solberg 2:48.673, 2.Mikko Hirvonen +0.906, 3.Sebastien Loeb +1.978, 4.Jari-Matti Latvala + 2.371
A verseny helyi idő szerint 20:00-kor (nálunk +7óra, tehát 03:00) folytatódik a rajtceremóniával, majd 20:09-kor a városi prológgal.
Biztonság vagy bolondság?
2012-03-08 13:30:07

Szerintem jogos a kérdés. A képen verseny egyik legszebb része látható, de a rendezők talán túl sok szalagot rendeltek és az összeset ezen a helyen szerették volna elhasználni. Kár érte...

Ki fog maradni a programomból, pedig rengeteg néző lesz ezen a ponton. Azért nagy baj nincs, találtam helyette valami mást [;)]

A kép bal oldalán egy apró híd is látható, ami az első Mexikó Rally alatt még nem volt itt, helyette egy csodaszép patakba robbantak bele a versenyzők. Ezt a történetet azért szőttem bele ebbe a képbe, mert időközben nem csupán az emberi beavatkozás hagyott fájó nyomot a tájon. Ha a híd és a sok szalag nem lenne akkor sem lenne értelme erre a helyre jönni a patak miatt. Mert már nincs benne víz! Ezen a vidéken ugyanis egy hónappal ezelőtt esett utoljára ay eső két napot, azonban előtte 10 hónapig tombolt a szárazság!!! A sok sok por viszont garantált...

Agresszív az autó és Latvala vezetési stílusa is
2012-03-08 09:13:23

Bálint Ricsi Jari-Matti Latvalával kávézott:

Hiába került időben távolabb, a Svéd Rally után még nagyobbnak tűnik a Monte Carlo Rally-n elkövetett hibád...
Ne is mondd...

Lépjünk át rajta? Kérdezzek mást?
Nem! Nem így gondoltam. Csak nem jó felidézni azt az érzést, ami akkor bennem volt. Nem tagadom, hogy abban a pillanatban átfutott az agyamon, hogy azonnal elbúcsúzhatok mindentől, amit erre az évre terveztem és vállaltam. De csak egy pillanatra! Miután eltelt pár óra összeraktam magamban a dolgokat és azonnal a következő futamra kezdtem koncentrálni. Szerencsére Svédország következett, ahol gyorsan sikerült kijavítanom a hibát.

Ez így igaz! Remek győzelem volt! Néha viszont az volt az érzésem, hogy nem is voltál olyan igazán agresszív és bevállalós
Az az igazság, hogy egy nagyon picit próbáltam finomítani a vezetési stílusomon és ebből vehettél észre valamit. Hogy ennek mi volt az oka? Nagyon egyszerű. Az alaphelyzet az, hogy az autó iszonyatosan agresszív és azt hiszem rólam is ugyanezt el lehet mondani. A kettő együtt túl sok. Az autón nem szabad változtatni mert így versenyképes, nekem kellett egy kicsit hozzá igazodnom.

Mitől lett ilyen agresszív az autó? Ha jól tudom Petter-rel sokkal több mindent megbeszéltek egymással, mint korábban Mikko-val. Az ő tapasztalata jelent valami pluszt a számodra vagy a csapat számára?
Sokminden megváltozott a csapatnál Petter érkezésével. Nagyon nehéz volt megbarátkoznom azzal a gondolattal, hogy egy nagyon jó barátom távozott a közelemből, de ez volt az ára annak, hogy az első számú pilóta lehessek a Fordnál. A barátságunk megmaradt, vagyis profi módon kellett kezelnem a helyzetet. Akárcsak Petter érkezését, hiszen ne felejtsük el, hogy neki már van egy általam még csak áhitozott világbajnoki cím a birtokában. Érdekes módon vele sokkal több dolgot megbeszélek, mint korábban Mikko-val, tehát ha úgy vesszük a mi munkakapcsolatunk szorosabb, mint a barátommal volt. Az autóm beállításainál mindig meghallgatom a véleményét, de nem mindenben követem azt, amit ő tesz. Én ugyanis jobban szeretem, ha az autó keményebbre van hangolva, viszont Petter - hasonlóan Mikko-hoz - jobban érzi magát a lágyabb beállításokkal. A beállítás egy fontos dolog, de ami ennél is lényegesebb: mind a ketten kőkeményen odatesszük majd magunkat.   

Érdiék járják a pályákat
2012-03-07 19:23:14








Al-Attiyah új dizájnja
2012-03-07 18:37:37

Nasser a svéd futam után nem bízza a véletlenre. Célja az első 10, amit a teszten mutatott teljesítménye is erősít. A dizájnt is lecserélte, talán babonás...

Fotó: planetemarcus.com

VIDEÓ - Gyári tesztek Mexikóra
2012-03-07 11:17:01

 



----------------------------------------------------------------------------------



----------------------------------------------------------------------------------



----------------------------------------------------------------------------------



----------------------------------------------------------------------------------



----------------------------------------------------------------------------------

SMS hír
2012-03-07 08:23:12
Érdi Tibiék üzenik:
Nem kezdődött zökkenőmentesen... Az előre lefoglalt Jeep Patriot tréningautónkat nem tudtuk átvenni, mert nem volt rajta rendszám, így egy Jetta-val tréningezünk, ami olyan gyenge, hogy nem megy fel a dombokra.
A közlekedés katasztrófális, a pályabejárás is már nagy kihívás, amit a saját bőrünkön is tapasztaltunk, érintőre vettünk egy helyi dzsippet...
Tibi már beült
2012-03-05 10:30:17

Három EvoX-est vitt ki az olasz RalliArt csapat Mexikóba, amiből az egyiket a magyar pilóta hajtja. Pár képet küldtek Tibikéék, csak úgy, hangulatkeltésnek...





SMS hír
2012-03-05 07:44:42
Érdi Tibiék üzenik:
Már itt vagyunk Leonban: Óriási dugók mindenfelé, még éjszaka is. Minden utazási időt duplán kell kalkulálni, annyira nehéz bármerre is közlekedni. - A kínai bőrcuccok felének itt készül az alapanyaga. - Találkoztunk az olasz csapattal, itt az autónk is, ültünk benne, hamarosan küldünk képeket
Share |
  
  
  
 
  
  
h i r d e t é s
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
1213 14 15 161718
1920 21 22 232425
2627 28 29303101
02 03 04 05 060708
09 10 11 12 131415
2020.10.23-26.

részletes infóink

2020.10.24-25.

részletes infóink

2020.11.06-08.

részletes infóink

2020. #maradjotthon

részletes infóink

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2020
European Rally Championship 2020
Mitropa Rally Cup 2020
Országos Rallye Bajnokság 2020
Országos Amatőr Rallye Bajnokság 2020

s t a t i s z t i k á k