Hello! Új vagyok itt, de szerintem a legjobb helyre fordultam kérdésemmel. Biztos sokan kérdezgették már, de én még is meg szeretném kérdeni, hogy egy amatőr verseny ladát kb mennyiből tudnék kihozni? Nem kell nagyon full-osnak lennie de azért ne legyen alap és menjen is. Meg ha abban is tudnátok segíteni h miket vegyek bele az se lenne rossz. :)
Kezdd a futóművel. Négy jó gátló (pl Katona féle Bilstein) 80 péz. Nem tudom hol szeretnél indulni, de a gumi szintén nem mellékes. Kemény szilentek se ártanak (bújd a hirdetőtáblát, nem egy vészes összeg), aztán jöhet a motor. Na ez már főleg szerelő kérdése, ide inkább nem írok összeget...
Helló! Nem lesz olcsó, azt leszögezhetjük előre, de azért nem kell elkeseredni. Legyen egy szép, rohadás, törés mentes bódéd, utána a sorrend, futómű, fék, difi, váltó, motor, szerintem legalábbis ez a legjobb út, ha nincsen egyben legalább másfél millió körül. Váltó, difi ügyben Higanyt ajánlanám, futóműben pedig a Katona Gábort, van nála Bilstein és zöld szilent is, kezdetnek jó lesz az is, nem muszáj egyből fullos gépet csinálni, de a Bilstein és a Niva rugó minimum. Motorhoz ha cuccok kellenek, Havassy mestert ajánlanám, ritka korrekt és segítőkész ember. Sok segítséget találsz a zsiguli pont hu oldalon a fórumban, minden témában. Egy jól autózható, nem széria Lada nagyjából 800ezer Ft körül jön ki, érdemes mindennek nyolcszor utánanézni, nem elkapkodni a vételeket, néhol meglepően olcsón lehet cuccokat kapni. Sok sikert az építkezéshez, majd a sedréshez is
Tudom még ajánlani a Bilstein helyett a lindor gátlót, amely jóval olcsóbb és jó minőségű. www.lindor.hu . A keménységet te kéred, és teljes átalakításon esik át a gátló
(vastag szár, gázzal töltés, stb....) kb. 10.000 Ft/db áron. Szerintem megéri, nekem semmi problémám nincs vele versenykörülmények között sem. Építkezésben nagyon sokat tud segíteni, ha van hegesztő, lakatos, haverok, ill. szerszámod, hogy amiért nem muszály fizetni azért ne fizess. Erre szerintem figyelj oda.
Valamint ne ess abba a hibába, hogy "egyenlőre jó lesz az olcsóbb alkatrész, majd kicserélem" mert akkor dupla pénzbe és idődbe fog kerülni!
Gondolom nem lepődik meg senki,hogy segítséget szeretnék kérni tőletek.Van egy hidrós kézim,vmint adott egy astra gsi 2.0 8v.Hátul is tárcsafékes.A régi bowdenes kéziféket már kitakarítottam alóla.De nem tiszta számomra a bekötés menete.Ha valaki tudna segíteni annak biztos meghálálom ha felnövök.:)Miket kell még vennem hozzá,stb?
Aki tud segítsen...Köszönöm
evu-236! Ha a hátsó féknyereg, egy oldalon 2X2 munkahengerrel van ellátva, akkor sima ügy, az egyik fékkört meghagyod az eredetinek, a másikra rákötöd a kézi olajcsövét. Természetesen az egymással szemben lévő (fémcsővel összekötött) munkahengerek, egynek minősülnek. Gáz, ha egykörös és/vagy csúszónyerges Akkor vásárlás következik. Legkönnyebben elérhető a Wartburg 2x2 körös /első/ féke. Bekötést lásd fennt (na persze vannak ettől technikailag komolyabb megoldások is, de az jó pénz, sok munka.....)
Azután szeretnék érdeklődni ,hogy mi a feltétele annak a pénzen kívűl hogy 1 autóból KIT-Car-t építsünk??? Esetleg interneten hol lehet erről olvasni meg milyen motorral szerelhetőek ezek meg egyéb fontos információ róluk !!
Előre is köszi a segítséget : )
Segitséget szeretnék kérni !!! Amatőrben versenyautót épitenék! Érdekelne hogy a bukócsővet épithetem én is ha minősitett hegesztő a szakmám és bizonylatos anyagbol csinálom???
Sőt a Hanich barátom golfjában is a szomszédja készítette aki kasznis.Úgyhogy menni fog az neked de,tudod fő a biztonság,spórolni kilókat nem ott kell.Bár ezt azt hiszem nem kell neked ecsetelni.
Sziasztok!
Segitség kellene! Vettem egy lancia y10 turbos gépet. Az elöző tulaja át barkácsolta az üzemanyag rendszert. Alapjárati mágnesszelepek kikötve, csövek ledugozva. Ezért melegen nehezen indul és baromi sokat eszik. Megpróbálnám gyári állapotra vissza kötni, csak nem tudom mit hova. Bármi segitség jól jönne...
A segítségeteket szeretném kérni Golf2-vel kapcsolatban!
Rugót keresek rallyra. Szeretném kicsit ültetni az autót, viszont erős rugók kellenek, mert murván(jó minőségű) is és aszfalton is szeretnék menni velük!
Ha van infótok, vagy ötletetek a témával kapcsolatban, mindent szívesen fogadok!
Üdvözlettel,
Shaper
valószínű,hogy alacsony guminyomást használsz mert a gumi széle 45 fokban,és az első mintasor van alákopva. Nagyon forró gumival ha kézizel akkor tud ilyen sérülés keletkezni. A másik kép..szerintem ez a guma hátul volt és a sérülést belül a padka okozhatta. pár ilyen gumit láttam, de a gyárihibásnál a repedés párhuzamos a peremmel.
Sziasztok! Nemrégiben kinőtt elém egy fa, és sajnos a jobb nyúlvány teljesen megrogyott, kerék a taposólemezben, hűtő off, és az 1 napos gátló úgy néz ki, hogy elhajlott, motorháztető, szélvédő cserés. Szerintetek érdemes egyáltalán nekikezdeni a munkának vele, ha új kasztnit 50 körül már lehet venni, de megpróbálnám addig összerakni ezt, hogy indulhassak versenyen, amíg nem találok másik kasztnit és nem szedem össze a pénzt rá? sajnos nem csak 50 lenne úgyse a költség.. :S (Levágnám a nyúlványt, kihúznánk az elejét, és megpróbálnánk menetkészre csinálni..) 1-2 versenyt talán kibírna így, vagy ne eröltessem? Előre is köszi a válaszokat.