Sebesség Fesztivál 2024 Rallycross Országos Bajnokság II. futama a Kárai Trans kupáért
Összes oldal:
684250661
Napi oldal:
13450
Jelenleg:
1088
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

IRC - Intercontinental Rally Challenge
oldalanként | növekvő
összesen: 274 hozzászólás • 14 oldal
194. • 2011-10-11 07:57:07
Cipruson pedig dupla pontokat fognak osztani, ezért még bármi lehet. HAJRÁ!
193. • 2011-10-10 16:51:25
Egy versennyel az IRC vége elött Puskádi Jánosék a 4. helyen vannak összetettben !
192. • 2011-09-07 07:42:40
Sibera. Nem s*** ez, csak magyaros. Egyébként ha Endre nem csinálna ilyen felvételeket, akkor egy db videó sem jelenne meg erről az első irc versenyről, ami hazánkban zajlik. Semmi új hír, semmi új videó, képek. Tehát hálásak lehetünk Duennek, hogy ezt is feltette, felvette....Valahogy mindenki nagyon akarja ezt a versenyt, de tenni nagyon kevesen tezsnek érte. Nézzétek meg a Barum, vagy az Ypres oldalát, mennyi hír lát napvilágot, vagy vidijó a verseny előtt pár nappal, órával...
191. • 2011-09-06 22:02:27
Szerintem jo a vidi helyeslek
Sajna nem nezhetem eloben A Viadalt (elvalaszt ropke 2000km szontyoli ) igy Nekem minden kepkocka egy hatalmas elmeny-ugyhogy varom a tovabbi videokat kacsintok THX
Es nagyon jo versenyt kivanok Nektek!!!!!!! helyeslek
190. • 2011-09-06 17:42:13
énkérekelnézést

úgy emléxem, már Te is mondtál hasonlót: akkor ne nézd...
még mondhatnám azt is: szegény ember vízzel főz
és hasonló okosságokat, de igazad van: úgy s*** ahogy van
189. • 2011-09-06 15:44:42
Van aki élvezhetőnek találja ezt a szutyok kamerát, a hangjával, és a rossz kamerapozícióival együtt?! nézhetetlen az összes ilyen videó :(
188. • 2011-08-29 00:20:03
most már tudom mi lett Béresékkel ss belső felvétel itt
187. • 2011-08-28 20:44:30
Hatalmas csatában Kopecky megnyerte!
utólag sajnálom, hogy csak 1 napra volt lehetőség az ottlétre.
Pécsen szerintem Loix lesz esélyesebb a győzelemre, de Bufi se lesz gyenge.
Céldobó jó lehetett! Három Skoda.....gondolom nem volt ünnepség :)
186. • 2011-08-27 18:04:14
Nem baj, hogy leroziztad KGT-t, ha Ő nem vette zokon, én mindenhol ott vagyok! :)
185. • 2011-08-27 16:01:22
Nem volt nálunk kenyééér így megmaradt a kerítés :D
almát ettünk, szilvát meg hagytuk, tudjanak maguknak sok kofolát csinálni :D

Jari matti-s csávó mellettünk volt, kedvenceiknél rázták a kordont, meg kiemelték vagy egy métert úgy őrjöngtek, de nem balhéztak! rendőrök is odaszaladtak, de csak hogy a kordon kerüljön a helyére :) közben folyamatos pirotechnika.... és mint szokott, morajlott a tömeg... :D de szerintem most nem voltak annyian....mint szoktak
184. • 2011-08-27 15:41:38
ÁÁÁÁH ez a beszámoló semmit sem ér ember, majd ha a másikon a Főnök azt mondja, hogy ez a verseny jó, na akkor elhiszem addig nem!!! He, he, he.
A kerítést megkóstoltátok?
A 4-db Barum gumit, amit a beszámolóért kaptál az öreg Regner-től, felraktad már? vigyorgok vigyorgok vigyorgok
183. • 2011-08-27 15:24:59
Köszi Sibera az élménybeszámolót. Ilyen kellene még akik nem tudnak ott lenni.
Olvasás közben azt éreztem én is ott vagyok!
182. • 2011-08-27 14:45:34
akkor egy kis élményosztás, annak a pár embernek :)
Érezhető legyen nem volt egyszerű a menet, egy kis előzmény. Úgy alakult csütörtök délután 6 órakor 30óra fentlét után sikerült ledőlnöm. Fél nyolckor csörög a telefon Janó melózik, és nem ér haza semmi szín alatt a rallyra. Sikerült felébrednem, majd 10körül visszaaludnom, de már csörgött is a telefon, mert hajnal 3 volt, és szedelőcködni kellett, 4-re Komáromba legyek, felvéve Baktert, hogy ketten nekivágjunk a szokásos útvonalnak. Most először hozott gps-t , kíváncsiságból kipróbáltuk, és láss csodát, az eddig kitaposott ösvény nem a legrövidebb, és leggyorsabb volt...hmm.. Érsekújvárnál stop, itt még beszélik a nyelvünket is, így alkalmas hely az autópálya-matrica vásárlásra. Nyugodt tempóban picivel 7-után megérkeztünk a shakedown rajtjához. Hely is volt még, idő is, felgyalogolni a domb tetejére, mert hát erős emelkedő több mint egy kilóméter, és hát megmondták, az S2000-ek gyengék, nem akartuk nézni, hogy kettesben szenvednek felfele :) :) :) eleje jó minőségű aszfalt, itt tényleg csak szép féktávakat meg gokartozást lehetett látni. Jöttek szépen ahogy álltak be a rajthoz...volt, hogy fél percenként, volt hogy 2-3 percig senki...tipikus shakedown...aztán jön Kresta meg Betti, és még valaki és szünet... Bevallom első gondolatom az volt, Kresta eldobta. Bettire nem is gondoltam, mert aki képben van az irc-erc-ben meg látta is már Betti-t többször versenyezni, tudja, nem egy Latvala stílus :) Persze videót visszanézve, a kanyartól 200méterre voltunk :S
Idő volt így hát lassacskán lecammogtunk a rajthoz, hogy tovább tudjunk menni a szervízbe. Rajtnál egy fan-nak szemet gyönyörködtető látvány, ott állt a két sávot teljesen elfoglalva vagy 50 rallyautó, Hanninentől az N-es hondáig bezárulva vegyesen. Leragadtunk bámészkodni, Bakter fotózgatott, míg egy jó fél óra múlva sikerült kiállni az autóval, a rendezők szó nélkül a teljes utat elfoglaló rallysokat összeterelték, hogy kb. hárman ki tudjunk menni a kereszteződésig. Hanninen Loix, "Növill" stb. simán álltak félre, és még ők intettek, hogy sorry.....azt még hozzátenném, azzal beszélgethettél ott, akivel csak akartál, vagy tudtál :) nem az a beülök az autóba, és ne szóljon hozzám senki stílusúak voltak, bár lehet mikor már élesben mennek akkor nem mindig van kedvük vigyorogni, meg viccelődni. Nagy autótömegben feltűntek Cigányék is, valszeg Ők is azért voltak-vannak kint mert rossz.
Beevickéltünk a szervizbe, szokásos dugó az utakon :S ...
Magyarok ahol szoktak lenni, Polo is csak ott állt Lacibácsiék csak ültek és nézelődtek (marha jó érzés lehet) de megcéloztuk a gyáriakat, ha már Bakter nem volt még, hát lássa hogy a VB nagy csapataihoz képest fényűzés nélkül hogy szervizelnek. Egy-két csapatnál már-már kötelezően ott vannak a szebbnél szebb lányok, hogy már ezzel is, de vannak akiknél csak ezzel tudjanak feltűnést kelteni :) Bútor a csapatát képviselve várja menyáékat, Turiék a tikkadt meleggel küzdve a sörsátorban :) Míg KGT is feltűnik, akit fogom a fáradtságra! simán le Roziztam :D Magyarok szép számban, szinte mindig lehetett hallani magyar foszlányokat :)
Volt egy érdekesség, ami a rajtceremóniánál ki is derült nem véletlenül, de szinte mindenhol csak alkohol mentes sört lehetett kapni. Persze volt alkoholos is, de a lényeg a mentesen volt, egy marha jó reklámot kapott, és nagyon fogyott, Én is megittam 4 korsóval. Nem volt rossz. Ami a rajtceremónia előtt fel...ta az agyam, az a devizaárfolyam. Kellett valami nagyon hideg, így kapóra jött a meki jeges kólája. Kiülünk, nézek jobbra, utca másik oldalán Bank, jééé kint az árfolyam.. 1 korona 9 forint...mondom de jó, én itthon 11-ért váltottam...aztán a döbbenet.... 1 euró 24 korona...a ku............ és itt nálunk mi van???? elmennek a jó........rohadt egy ország a mienk.
Közben ment a historicnak a rajtceremónia, itt megjegyezném Joskó egy "örült" Még a rajt előtt odakiáltok Neki, Józsi, lesz este parádé??? Józsi egyből rávágta: " hogyne lenne, azért jöttünk!!! " de menni kellett, mert egyszerüen ha a SS előtt egy órával mész a pálya szélére már nem tudod nézni, mert mindenhol annyi ember van. Hova mennyünk? hát a buszmegállóhoz, ott még nem néztem, és ott van mindig a tűzijátékos, görögtüzes fanatikus csapat. Sikerült is mellettük a kerítésen állva átlátva felettük nézni a versenyt. Hosszú percek, órák mire beindult, és jött a Historic! Lehetett látni két visszafordítót meg két lassító szerű 2 soros gumizást. Nem mondom volt pár csapat akik csak megmutatták magukat, de a többség nem kegyelmezett a technikának, hisz nem is kell, ezeket erre gyártották! 100-as skoda lapjával, jön a waresz mind3 körben olyan szépen elfordul kézifékkel a visszafordítókban, hogy nálunk a nagy R1-ben az elsőkerekesek háromnegyede nem tudná megismételni! és jönnek és jönnek egymás után folyamatosan szebbnél szebb fordulások...kőkemény lancia ahogy kell kilő a kanyarból, és a végére jön Joskó! Mondom Bakternak, figyeld meg láttam itt vfts-el, az egyenesben is csúszkálni fog.....és jött, de már messziről lehetett látni a szúrók fényét, mindenhol fény van csak az egyenes út nincs megvilágítva! közel 100 méterről belóbálta a visszafordítóra, és pörgés nélkül kopp keresztben elfordult..és jött a következő, u.úgy majd a lassítót u.úgy, nagyon érezte. Jött a fiatos srác, ő is hasonlóan, de neki nem jött össze, bepörgött, megforgatta, majd nem is láttuk még 2x jönni, Joskóék is 3 helyett csak 2x jöttek, hogy mi lett velük, majd valaki leírja biztos.
majd ismét vagy 1 óra szünet mire megindult az IRC mezőny. Jönnek a hondák, majd C2-ek, majd R3-ok majd a jobb C2-ek ds3-ok és közben jött a két Fabia R2-es nyomva az összes C2-est. Visszatérve a szervízparkba, beszélt Bakter pár szót az egyik R2-es mérnökkel, technikai megoldásokban, és marhára nem értjük miért van az, hogy míg C2 ből annyi van mint a homok, addig itt az R2-es Fabia, simán tudja azt mint a C2, vagy mint a fiesta, mégsem veszik. Impromat motorsport csinálja, ők csinálták a Fabia Kit-Car-okat is S1600 licenc alapján, és azok sem voltak rossz gépek, Kopecky az N-es mitsukat nyomta vele. Lehet nincs eléggé reklámozva? azt nem gondolom, hogy drágább lehet újonnan mint egy fiesta vagy mint egy citroen.
Nah de ss. Őszintén szolva, nem tudom mikor ment Menya, vagy Lukács, akit felismertem a pénzesék voltak, meg Maticsékat az utolsó körükben. Már az első kerekeseknél volt egy-két őrült..DS3-al olyanokat mentek...meg cliókal is... a Megane se volt rossz, nagyon komolyat gyorsul, de a mezőny egyre csak gyorsult, már a mitsuk körzőztek, és elkezdtek szivárogni a gyengébb S2000-ek......a Historic utáni leesett hangulat, kezdett felélénkülni, egyre több tűzijáték kezdett működésbe lépni, és egyre csak hangosabb lett a nép... és jött a finálé...mikor az utolsó 10 autó kezdett indulni......20-30másodpercenként és ahogy az egyik autó elment, már a fejed fordítod vissza, mert jön a következő. Jöttek a helyiek, és megmozdult a föld! Valda Kresta, Pech.... mellettünk a fanok ködösítenek, görögtűz, örjöngés, és hiába volt mindenkinek egy-egy nagy kedvence, u. úgy szurkolt a másiknak is! Duda taps, futyulés kiabalás minden jó fordulásnál, (nem pedig egy kedvencem van a többi rohadjon meg, mint nálunk!) és amilyen nehezen kezdődött, olyan gyorsan lefutották a három körüket a csapatok, és egyszercsak vége......még bufi ment egy kört, de ahogy elnéztem, ez már sokakat nem érdekelt, de megvárták, hisz utána egyből nyitották a pályát, és már szedték is szét a kerítéseket. Még a végén a szokásos kicsi tűzijáték, és gyaloglás a beíróba. Nagy meglepetésre látjuk Hanninen megnyerte.......pedig pont azt beszéltük, lehetett látni, de főleg hallani, neki volt talán a leghosszabb az áttétele.
ennyi volt....még bennünk egy kis adrenalin, Bakter megjegyezte, meg kell hagyni, ezek tényleg áttolják....ezt az élményt szerintem már jövőre újra át akarja élni.... ahogy én is.
Nincs sírás, nincs sumákolás, nincs csalás, tiszták az autók, és az győz, aki a leggyorsabb.

Még egy megjegyzés: sokan eger után írták, mondták, nah Pech jól el lett verve...akkor azt mondtam, amit most is, hogy ki kell menni, és ott is verjék meg...... Remélem Matics, meg Menya is nyilatkozik majd a pályákról ,hogy milyen részek vannak, hogy ki mennyit mert bevállalni......de az eredmények majd mutatják. Az meg sajnos a Magyar mentalitás, avagy a rally már nálunk nem nagyon él mert mindenki fejből megy...Misiék egy hónapja tréningeztek és mire elég?
181. • 2011-08-27 12:00:05
Biskupice forgatás vigyorgok
180. • 2011-08-27 11:56:02
Sibera!

A lípai gyorson történt? Mert én azt kezdem el most nézni, és nagyon olyan mintha etap lenne szontyoli
179. • 2011-08-27 10:50:34
és kezdődik... Kresta vs. Valda.... Valda accident...
Garde hatalmasat bukhatott, mert megállították a gyorsot.......
178. • 2011-08-27 09:27:07
akit érdekel egy kis webkam Biskupicéről. itt
177. • 2011-08-27 04:06:33
Tiszta szégyen!
176. • 2011-08-27 04:06:08
ez a Betti.....
Mit ment a Historic, mit ment a historiiiic!!! (egy-két kivétellel ) Kis béres leiskolázta a hős Fiatos csávóóót! Kár, hogy egyikük sem teljesítette a három kört....
...és az eleje....azt az ívenmenős fajtájukat :D utolsó tíz autónál nem volt őrjöngés, tűzijáték, nem szokott lenni :D
175. • 2011-08-26 23:28:35
Motorhiba- már állt volna ki a szervízből, hogy induljanak a shake downra, és akkor már nem indult be. bizonytalan
IRC - Intercontinental Rally Challenge
oldalanként | növekvő
összesen: 274 hozzászólás • 14 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
080910 11 121314
15 16 17 18192021
22232425 26 27 28
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
2024.04.19-24.

részletes infóink

2024.04.18-21.

részletes infóink

2024.04.19-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink

2024.04.20-21.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k