Köszönöm anulu, én is olvastam.
Arra próbáltam utalni, hogy a névazonosság ellenére, van különbség a két alkatrész között. Az egyik -klasszikus értelemben- egy olajban futó, acél alapra fölhordott speciális csapágyötvözet (lehet vörös vagy fehér). A másik, egy sokkal egyszerűbb, önkenő anyagból készült gépészeti elem, egyszerű magyar nevén persely.
Tudom, hogy sokkal elegánsabb az előbbi megnevezés, de egy ilyen multtal rendelkező versenyzőtől és legendás autóépítőtől elvárható, hogy meg tudja különböztetni a kettőt.
Á, ne zavarjon, hogy nem a képen látható autó felszereltségéről, és nem is az építés idejéről beszélek.
A javaslatodban található csúszócsapágy megnevezésre csodálkoztam rá.
az előző hsz-ban lévő képen a Samara futóműjében egy darab szilent sem volt. és ez még 1995!!
inkább kérdezz ha valami nem érthető a számodra. szívesen segítek......
Javaslom, cseréld ki a szilenteket ún. csúszócsapágyra (http://www.skf.com/portal/skf_hu/home/catalogues?contentId=262068&lang=hu)
Tapasztalatból állíthatom, összehasonlíthatatlan az autó útfekvése a szilenttel szemben, bármilyen kemény is legyen az....
http://hirdetotabla.duen.hu/ver_enyaut/rally/amaraverenykocicerei150701
Azért ez a szamóca, ha négyajtós, ha nem homológ, eléggé jó árú. (csak hogy felhozzam eme elfeledett topikot)
A Lenkey-ék sütnek gumi szilenteket Samarához is. Gumiból van de kicsit keményebb és jóval tartósabb mint a gyári.
Név: Lenkey és Társa Kft.
Cím: 1196 Budapest Esze Tamás utca 68.
Telefon: 061 280-0318
0670 313-2390
A kocsi megvan, csak épp szívre vár. Hengerfejes lett, aztán ahogy szétszedtük kiderült, hogy menthetetlen. De hozzá való dugó beszerzése eddig teljesen sikertelen volt, így most öntetve lesz.