drzozo,
Egy cimborám fotóval a kézben mondja, hogy 212-es rajtszámmal szaladt az a BMW a Bükk Kupán.
De hogy 1975 vagy '76 azt ő sem tudja és nem emlékszik arra sem, kik mentek vele
Szia!
A nevezés még odébb van, szerintem lesz legalább 40 külföldi páros és 20 hazai. Persze ez függ az EB állásától is, de a júniusi időpont sokkal jobb, mint a szeptemberi.
Kellemesebb ragályt képzelni sem tudok, üdvözöllek az áldozatok körében!
Szia Joti,régen jártál a fészekben.Nem tudod hogy a Hisztory EB Mecsek Rallyera hogyan állnak a nevezések?Legalább is érdeklődő menyi van.Csúnyán megfertőztél a hisztory rallyeval.(Köszi jó dolog nagyon)
Hát azért irtam direkt hogy összemosták a két autó nevét hiszen ment skoda 1000 MB-vel is.
Egyébként a Wikipédia szerint a wartburgot (311-312) 1956tól 1965-ig gyártották. Eleinte 900ccm-es motorral, majd 1962!-től 1000ccm-essel. Szóval ha ez igaz akkor már mehetett 1000ccmes Warbival. (A Fekete Kálmán riportkönyvben úgy van irva hogy az első futamát is az 1000ccm-es Warbival teljesítette.)
tibi23!
Mondjuk a Ferjáncz+Wartburg infoval semmi gond, mivel azzal kezdte.
Az már kissé sántít, hogyan mehetett 1964-ben ilyen autóval, amikor az 1000-es tipus csak 1966-ban jelent meg?
Talán az a magyarázat, hogy a köznyelv -a majd 1000cm3 miatt- a kétütemű Wb. tipusait így nevezte. Az MB-jelzés egy cseh márkára emlékeztet
" Nagy-Koko '76-ban tutti a Fiat 128-al ment! Erre mérget vehetsz! "
Fiat-tal IS
Fiat - Mecsek, Volán, Taurus rallye-kon
Nyírség rallye-n(Szeptember) már a Zsigulival 32-es rajtszámmal.
'76 Bükk(Október) - se fotóm, se rajtlistám, ha azt mondod Fiat-tal, OK.
" Ferjáncz biztosan az R17-el indult. A 110-es nem tudom, hogy ment-e? Esetleg a "Bányász"? De nem hiszem. "
A képen a Ferdi 1-essel, 100% >
1975-ös fotók, én már nem kételkedem. De mérget azért nem vennék rá
'Bányász' tudtommal csak hegyen ment az Alpine-nal, jóval később.
Igen a ferjancz.hu és a Száguldás félmillió kilóméteren könyv végén lévő eredménylista!! alapján 75ben még az Alpine-al mentek majd 76tól az R17el.
Viszont a könyv szövegében egy helyen úgy irják hogy 75 a műszaki hibák éve volt a R17el. De ennek ellentmond a könyv vége meg a ferjancz.hu-n lévő képaláírások is.
Időhiány miatt még nem olvastam végig a könyvet, de lassan nekikezdek. Ha gondoljátok hétvégén beszkennelem az eredményeket a végéről. Egészen a kezdetektől 1984ig leirja majdnem mindegyik évben hogy melyik futamon hol végzett. Bár fentartásokkal kell kezelni, pl mikor ilyeneket látok benne hogy Wartburg 1000 MB.....
Pestitomi!
Méreg Lala semmit sem vátozott, "játszik" az éppen aktuális autójával. A netezés nem az erössége, de ha sikerül gép elé ültetni valamilyen régi, megfejtetlen rejtély miatt akkor él mint hal a vi'zben! Száma megvan, egyeztetek vele, hogy mit lehet és mit nem! üdv., jz
ja, a Kövesdani-Zamastil párost is emli'tette, nem i'rtam mert az nem volt hf.
Nagy-Koko '76-ban tutti a Fiat 128-al ment! Erre mérget vehetsz! Ki is esett a Bükk.-kupán. Az ilyen egyedi típusokra könnyebb visszaemlékezni, mint az Istentudja hányadik Zsigulira.....
Ferjáncz biztosan az R17-el indult. A 110-es nem tudom, hogy ment-e? Esetleg a "Bányász"? De nem hiszem.
drzozo,
Ez nagyon rendben van így, én nagyon örülök neki hogy hozzáteszitek a személyes emlékeket. Már csak a korom végett sem tudok - és nem is akarok - vitázni veletek...hiszen nem voltam ott. Használjuk a forumot, ezért van
Én is gyanakszom az évszámra, de nálam az 1975 'motoszkál', mivel ott a 110-es Alpine is a fotókon.
'76 VII. Bükk Kupa, Október 16-17 - ezen a versenyen tudtommal a Renault-17Gordinivel ment Ferdi(?).
Valaki 'megdobhatna bennünket egy-egy 1975 -76-os Túra rajtlistával a Bükk Kupáról
Nem okoskodni akarok, hanem szeretném segíteni a gyűjtő-munkádat. Én ezekben az években versenyezgettem aktívan, ezért személyesek az emlékeim. De 35 év távlatából.........
Az biztos, hogy Kövesi T. a"76-os Bükk kupán BMW 2002-vel indult és sajnos kiesett. Az is biztos, hogy a '76-os Nyírség-rallyen pontosan előttem végzett 5 másodperccel a a 6. helyen. Abszolútban!! (Azt hiszem, erre az eredményre jogosan lehetek büszke egy 1300-as Dacia-val.)
Barka Z. akkori eredményeiről nincsenek emlékeim. Más BMW nem volt, csak Rallye-ban Tóth J.
Az is biztos, hogy a Kovács házaspár még '78-ban is Fiat 125-tel indult.