Sziasztok.Tomi nem tudom te hogy látod de nekem úgy tűnik néha a navigátor kérdés is az anyagi oldalon dől el.Az ül be aki pénzt tud vinni.Persze ez nem olyan nagy baj mert sajnos ilyen világban élünk.Csak az a kérdés hogy nem megy e minőség rovására?Az élversenyzőknél azt hiszem nem fog gondot okozni,de én úgy látom hogy azért egy két versenynek kell azért majd a teljes összhang eléréséhez.
historyfun!
Az a vizes rész, egy régi 8mm-es filmből lett bevágva. Nem tudod "véletlenül" a film címét? Arra emlékszem, '74-'76 körül láttuk egy studió-vetítésen, és a Who (?) együttes zenéje szólt alatta.
Barna mikor apámék kezdték a versenyzést Túrában '77-ben az öregem összeszedte a bátorságát és oda ment édesapádhoz,hogy tanácsot kérjen az itiner iráshoz /mert igazság szerint nem sok fogalmuk volt az egészröl/olyan részletes és pontos választ kapott minden kérdésre, és olyan hozzálást tapasztalt apukád részéröl amit utána nagyon sokszor emlegetett jó pár év elteltével is.
Vajon az idei bajnokság végeredményét mennyire befolyásolják majd a navigátorok?Történt egy-két érdekes csere,kíváncsi vagyok mennyi idő kell az élversenyzőknek az összeszokáshoz...,de majd figyeljük,hány ideges ember lesz egy-egy autóban.
Barna a tények szikár dolgok.Az autóversenyzők című filmben ahogy elmagyarázza az öreged hogy hogyan is érdemes e sportot csinálni és az intiner használatát,jelmagyarázatot mi mit is jelent,az nem egyszerű,kitűnik ott is a profizmus és a sport iránti alázat.Mai napig etalon a hozzá állás.
Amindenit!
Itt a válság és az ínség kellős közepén ilyen kedves szavakat talál az ember, meg is könnyeztem ezt a pár sort! Kedves Zsolt, jólesett!! Még Anyukámat is ide ültettem és elolvastattam vele a szöveget, hogy utólag is lássa, igazoltan kóválygott az öreg a hatvanas években éjt nappá téve a Ferdivel! Egyébként még őrzöm a kezdeti itenereket, a próbálkozásokat, érdekesek. Emlékeztek még a 70-es években a navigátor sulira a Volánban? Többen voltak mint ma egy rallye versenyen a nézők!
Pedig aztán még a legjobb versenyző sem jutna messzire a navigátor nélkül.Tényleg egy hálátlan dolog volt hogy még a nevüket sem írták ki.Igaz a csapatok azért csak felrakták a sárvédőre a nevet.Lipi nem egyszerű a feladat.Többek közt ezért is tartom a mai aktív navigátorok közt az egyik legjobbnak a Jotit.Nagyon jól alkalmazkodik az adott versenyzőhöz.Precíz,és kellőképpen nyugodt.
Lipi!
-Nem is olyan rég volt az az időszak, hogy VB. futamon, a naviga nevét, még az autóra sem írták ki. Hálátlan népség!
-A házi feladatban egyszerűbb lett volna azt kérdezni, kinek NEM navigált még Józsi úr?
Sziasztok.Kicsit úgy érzem kevesebb szó eset a navigátorokról,talán pár szót és képet megérdemelnek.A saját véleményem szerint minden idők legjobb magyar navigátora Zsembery Jenő.Ugyan is az ő általa(persze Ferjáncz Attilával közösen)fejlesztett itinert használják ma is a versenyzők 98%-a.Végtelenül profi volt.
Historyfun Flick.com-os galériájába fent vannak.
http://www.flickr.com/photos/26486522@N06/sets/
Jó hogy egyre többen raknak fel régi képeket. Azok a 92es salgó képek is nagyon jók.
Viszont az általad linekelt galéria neve 81es Volán Rally.Ha lehet a 2 Baba Alpine képet meg, Rossi R5 Maxi Turbóját ha lehet rakjátok át egy másik galériába, mert ők hegyen mentek. (Rossi 87be Pécsen)
nem tudom fent van-e de ezt minden régi rally rajongónak látni kell
https://picasaweb.google.com/106927300493753310732/TaurusRally197478SzombatiRobertByHistoryfun?feat=embedwebsite#5580278539716969266[/url]
Bocsánatot kérek és máris javítom magamat: akire én gondoltam az dr Sprung Magdolna volt. Ő ment szlalomokon kék Fiat 127-el, Heppy felirattal és nagyon lassan...
A többi stimmel!