Egy kis multidéző: Kezembe került egy 1986-os auto-motor. Népsport-Ezermester rally abszolut végeredménye: 1. Szabo-Gergely (VFTS) 2. Bense-Szalay (2105 GR a !!) 3. Hutter-Kedves (2105 GR A) 4. Havasi-Ajtay (VFTS) 5. Gerencsér-Dann (VFTS) 6.Wirtman-Rack (VFTS) 7. Toth-Jarik (GOLF) 8. Topor-Toth (VFTS) 9. Farkas-Ivocs (Lada 1300) 10. Gündisch-Házi (Lada 1600) De szép is volt :)
Sziasztok, 1994-ig A/10, N/5 volt a "legmagasabb" kategória, 95-től változott A8, N4-re, ezzel együtt az összes kategória számozása megváltozott.
Ennek mi volt az oka, mi történt hogy változnia "kellett"?
Ranga II. v. III. körben hátsó lökhárító nélkül 4-es programon Máriahalom hidas után. Elötte Tardoson beseggelt, Érdi szervíz dobott neki mentőövet, itt épp siet fel a dombra visszahozni az első helyet Elnök úr ill. Ebi elől- mindenki Integráléval-Ebinek csak 8 v-s jutott de második helyen küldte. Valamilyen Bp. rali volt, nagy verseny volt, változó időjárással és rengeteg taktikázással. Ing-gatya szakadt! Mauró nagyon jó autót hozott, talán meg is lett a végén az I. hely-igaz, az MHB§Marlboro keményen fizetett.
Igen,facebookon Realcarsmodelset keresd.Gyönyörű modellek vannak.Skoda 130 Rs nekem is van csak a klasszikus Cseh nemzeti festésben.Igaz a hazai kedvenc később lett.Lehet hogy egy ilyenre beruházok azért.