Sziasztok! Lenne egy kérdésem az idősebbekhez, hátha csak az én memóriám vagy ismeretem rossz és nem rémlik ilyen kocsi itthoni fotón.
Ilyen Alfa Romeo GTA 67-el ment valaki magyar itthon?
http://aniruddha.de-blog.jp/photos/uncategorized/2011/03/06/gta_080.jpg
http://aniruddha.de-blog.jp/photos/uncategorized/2011/03/06/gta_091.jpg
Sziasztok, ÚRISTEN, hogy néz ki szegénykém, pedig milyen sikerekben volt része a feliratok alapján!!!!!!!
Hol lehet ez , ilyen állapotban, kutyaólként szolgál netán???
Szomorú, pedig életem egyik nagy álma beleülni egy ilyen csodába,de úgy látszik másnak kellett volna születnem, úgy talán elérhető lett volna.
Én nem tudok róla, de hátha megvan valakinek. Szerencsére egyre több régi felvételt digitalizálnak és töltenek fel a netre. A múltkor például megtaláltam az első magyar autós műsor az Autó2 néhány adását (Az első 3 meg pár későbbi). Lada, Szamara, Dacia, stb tesztekkel. :) Ebben a részben Cserkuti Öcsi tanul Trabit vezetni.
A Kesjár családról a Mecsek Rally 40éves történetében volt egy cikk, amit itt el tudtok olvasni Link
Röviden összefoglalva aki a kocsi mögött áll Kesjár János, neki az apja (szintén János) is már versenyzett, motorral (is?). A navigátora, a fia János. Akinek Csaba a féltestvére, és KisKesó a fia.
Tényleg, most hogy mondod nekem is ugy rémlik ,hogy volt tv közvetités. Palik Laci volt a riporter, a rábaringen belül egy dombon csinált interjúkat a versenyzőkkel, mindig probáltunk ugy helyezkedni hogy benne legyünk a tv-ben. Ez a közvetités valahol megtalálható?
Mikor Épfu Rallye sprint volt,nem tudtuk hogy merre is van a gyorsasági.Egyszer csak meg láttam elöttem egy A csoportos kockát Családi lap matricával a fenekén,Koch Gabi volt,azt mondja Huti Tomi barátom tapadj rá és akkor meg lesz a gyors.No én megprobáltam faterom zsiguliján Tszker futózott gumi volt ahol Koch Gabi szépen elfordult na mi ott lapjával,aztán még is lemaradtunk mint a borravaló.De igazából ez soha nem volt jellemző ránk.Mindig normálisan közlekedtünk mikor versenyre mentünk és jöttünk.
Köszi az infot. Az autó nekem nagyon ismerős -tán lehet éppen nálam van-, csak azt nem tudtam ki volt az, aki annak idején vezethette. Mégegyszer köszönöm
1968, Rába Kupa, aki szemben áll az autó mögött és kávézik, Kesjár János (Csaba édesapja), a jobb egynél valószínüleg a navigátora aki szintén Kesjár János, de a rokoni kapcsolatot nem tudom pontosan. (Eredménylistáról néztem a nevet.) Az ő fia meg a Kiskesó, rallyeból ismerheted. Ebben az évben bajnokok lettek az NSU TTS-el.
Nagyszerű technikás pálya volt, nagyon jó volt menni rajta!
Arra nem emlékszem, hogy korábban volt-e már ott gyorsasági szakaszunk, de több éven át része volt a versenynek, különböző nyomvonalon.
Valóban jó kis verseny volt,igaz mi a legendássál vált Tényő-Ravazd gyorsot néztük.Szerintem is akkor volt elöszőr mert elötte évben Épfu Rallye sprint néven egy gyors volt ami szintén a Ravazdi volt.Gyanítom most biztosan lasitót raknának a klaszikusá vált kanyar elé.