Nagyon boldog békés karácsonyi ünnepeket kívánok mindenkinek.Mixi örülök hogy beszélhetünk és nagyon bízom benne hogy a lehető legjobb helyre kerül Barka Zoli autója és még láthatom ereje teljében.Szurkolok nagyon.
Ez igaz,és érdekes, vagy Buri tudott valamit nagyon(Finn révén nem kizárt)vagy Ranga Laci és Ferjáncz Attila oly nagyon el voltak foglalva egymás teljesítményével hogy közben Buri meglépet egy kissé.
Ilyeneken lehet agyalni...
Nálam az a baj ezzel, hogy ez a kérdéskör mindig oda kunkorodik vissza, amikor Buri a Salgón a nagy bárka Audival aszfalton! könnyedén sakkban tartotta mindkét hazai Alessandrini Lanciát
Barka Zoltánhoz sajnos nem tudok elérhetőséget de a KFT. nevét azt tudom ahol fellelhető a kocsi.A Barka Zoli azért is érdekes mert egy könyvben sem olvastam vele riportot mely a hazai autós sporttal foglalkozik,pedig ő a 70-s évek végének és a 80-s évek elejének egyik meghatározó versenyzője volt.Hogy ez miért lehet így azt ki tudja,talán ő túlságosan zárkózott vagy a könyvek szerzői feledkeztek meg róla.(Csodálkoznék ha Fekete Kálmán megfeledkezett róla)Személy szerint én szívesen olvasnám a történeteket,hiszen ez egy nagyon szép időszaka volt az autó sportunknak.
historyfun!
Az első "lassító" -amivel gyorsaságin találkoztunk- az 1977-es Salgón, az előttünk rajtoló, egy limbó-hintót is megszégyenítő mozgású Renault 4-es volt.
Később, a bükkszenti mészkövet szállító lovasszekértől kezdve a farkasgyepűi fahordó saroglyáig, sokféle "lassító"-t volt szerencsénk túlélni.
Vagy lehet, hogy nem is ezt kérdezted?