LCH Tavaszi LADA találkozó
vidra12
B.Miki
2013-10-04 19:03:49
utolsó bejelentkezése
vidra12

39 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
685345307
Napi oldal:
51147
Jelenleg:
1203
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
vidra12 hozzászólásai
oldalanként | csökkenő
 
összesen: 39 hozzászólás • 2 oldal
2010-06-25 20:17:28
Hááát!Nem is tudom mit mondjak!Bízzunk abban, hogy lesz elég nevező és talán a sólyi erdő hoz egy kis látnivalót!Ja, és remélem nem esnek a tavalyi prológ hibába, hogy este 11ig tartott stb.!
Különben meg sajnálom, hogy ide jutott a Veszprém rally!
2010-06-28 17:43:34
A szervízpark a vasútállomásnál lesz!
2010-07-06 17:06:42
Várok tőletek javaslatot(amennyiben a régi útvonalak lesznek) a sólyi erdőre vonatkozólag, hogy várhatóan mely helyek amiket erősen ajánlottak!
kösz!
2010-07-13 17:57:08
Valaki említette, hogy nem érti a sólyi gyors térképet.Úgy gondolom és ha jól megnézitek akkor az látszik hogy a 8-as főút melleti rész ki van hagyva és van egy érzésem, hogy nézők elöl elzárt terület lesz, pedig állítólag ott f***a ugratós, dobálós rész van.megpróbálom bejelölni mire gondoltam.
2010-07-13 18:00:07
Valaki említette, hogy nem érti a sólyi gyors térképet.Úgy gondolom és ha jól megnézitek akkor az látszik hogy a 8-as főút melleti rész ki van hagyva és van egy érzésem, hogy nézők elöl elzárt terület lesz, pedig állítólag ott f***a ugratós, dobálós rész van.megpróbálom bejelölni mire gondoltam.
2010-07-13 18:09:11
Elnézést nem direkt dupláztam! mosolygok
2010-07-15 22:01:23
Csodálom, hogy még nem téma a királyszentistváni hulladékkezelő üzemben történt komoly tűzeset.No remélem nem veszélyezteti a 7végét ez a dolog!

A Herciget én sem értem. A veszprémi újságban is Asiékat cseszteti. Ha tényleg 2x szétszednek ízekre 1 motort az miért nem elég bizonyíték. kár hogy ettől hangos a rally és nem a versenytől!
2010-08-23 17:51:55
Hihetetlen, hogy még mindig itt tartanak páran hogy ASI biztos csal, meg másik autóval biztos s***abb lenne. Ahogy lentebb írták "1-2 okosság biztos van az autóban de kinek nincs" biztos így van, de attól h 1 ilyen kocsit kiraksz az aszfaltra és beleülsz hátradőlsz az magától nem szállítja neked az eredményeket.Azt tudni kell vezetni, gyorsan vezetni! nem csak ASI verte meg ebben az évben a s2000-eket adott gyorsaságikon hanem jó-páran. És ez inkább annak gáz akinek a legújabb technikája van és képtelen nyerni vele. Most kezdhetnénk reklamálni, hogy a Loeb csak a Citroennel tud nyerni és mért nem megy N-es Subaruval, mutassa meg azzal, hogy mit tud. Miért akarjon olyan autóval menni ami neki nem jó v. nem fekszik.(majd még kötelezővé tesszük h ki mivel menjen) Meg kit érdekel hányszor megy végig egy gyorsot 10 nappal előtte ha az közút, a többi versenyző akinek kicsit is fontos és az ideje engedi ugyanúgy megteszi!Ezen a szinten már nem az számít hányszor járod be az átlag 10-12 km es magyar gyorsokat. Bármilyen sportban kamatozik ha az ellenfeleidnél sokkal több időt tudsz fordítani arra, hogy jobb legyél mint a többi és ez ASI-nál így van, minden idejét erre teszi, vki meg minden idejében a pénzt hajtja csak el tudjon indulni 1 versenyen és nincs ideje szöszmötölni a kocsival, meg teszteléssel.Kicsit hosszú lett bocs, de 1 szó mint száz aki csal azt be kell bizonyítani és nem öklöt rázni, hogy :Te szemét megint csaltál mosolygok
2010-09-07 22:17:49
Hááát!Én sem tudom mire számítsunk 30-35 nevező ráadásnak etap parádé!:) bízzunk abba, hogy ez a historic eb emeli a rendezvény fényét és evégett sem fognak ripsz ropsz etapot kiáltani minden kis sz@rért!
2010-09-28 22:04:13
hááát! 2010-ben ilyet kiadni!összecsapott sz@r!Egy esélyt majd adunk neki a teljes verziónál, még az 5 évvel ezelőtti a Collin5 is jobbnak tűnik.
2010-11-20 22:08:00
A DUEN álltal írt un. belső ugratóról tudna valaki mellékelni egy guglis fotót ahol be van jelölve az a rész? Köszi!
Már kíváncsian várom a nevezéseket! 1 octavia wrc már tuti lesz! mosolygok
2010-12-29 10:56:16
Örülnénk ha néha csak az autók hangját hallhatnánk!!!Szerintem megoldható 2010-ben!
2011-05-06 11:55:23
már éppen írni akartam, hogy a 2. gyorson nem értegk végig.kár érte!talán a szuper rallyval vissza tudnak állni ha nem égett meg annyira a kocsi. Hajrá Érdi, legalább ő menjen végig!
2011-06-28 14:03:12
Aki tud valami infót arról, hogy tesztel-e valaki majd a veszprémi futam előtt az írja meg legyenszíves mert sajnos nem tudok kimenni a versenyre és kicsit kárpótolnám magamat!Ja és persze a várható helyszínt is! mosolygok
2011-07-06 13:38:06
Igen, nekem is ez az észrevételem, hogy a Kislődi 3. kör vagyis 12. gyors időpontja lemaradt!Mert mind a kiírásban és mind aműsorfüzetben is írják 15:17-es kezdésel. De aztán közben lehet megváltozott!
Jó versenyt és minnél több célbaérkezőt a hétvégére!!!
2011-09-06 13:34:49
Én arra lennék kíváncsi, hogy a gyorsaságikat milyen szintig lehet majd megközelíteni?Hol lehet majd parkolni annak aki nem akar hajnalok hajnalán bemenni a gyorsra?Példának okáért az orfüit. Mert erről nincsenek érdemi információk.Vagy csak én nem találom.
2011-09-12 12:24:03
Sok mindenről van véleményem 1-2-t leírnék.
Amit láttam a versenyből az tetszett! Az ezen kívüli dolgok viszont nem.Nekem is egyből feltünt, hogy kevés a rendező és az a kevés is csak úgy volt. Ott voltam a kisvas***i elágnál is, tényleg rohadt sokan voltak és nehezen kezelhetőek de ezt is lehetett volna kézben tartani megfelelő számú és határozottságú emberekkel. És most jön az amitől sokan anyázni szoktak meg vinnyogni(általában jogosan de annak oka van) én azt mondom igen is kell belépőt szedni egy ilyen rendezvényen, természetesen a hazai jövedelmi viszonyokhoz paszítva!Miért mondom ezt? Mert akkor abból a pénzből (persze ha arra költik) fussa több biztonsági emberre,rendezőre parkolóra egyébb szolgáltatásokra. Volt szerencsém a Német Vb-n kintlenni az idén. nem kis pénz volt a belépő kb.19e ft. de azért olyan szintű tájékoztatást, informálást (mi merre hány méter stb.) rendezést, egyébb szolgáltatást (pl. a parkolókból ingyen busz vitt a gyorsaságira)kiszolgálást kaptál amire azt mondom, hogy megérte.És még lehetne sorolni. És ott is volt sok féle közúti megközelíthetőség, erdő, mező stb. ahol be lehetett volna lógni meg x nappal előtte bemenni táborozni de ott ezt is megoldották, hogy ilyen ne legyen. Én hajlandó lennék fizetni most hasra ütve mondjuk 3000-5000 ft körüli összeget is fetéve ha KAPOK ÉRTE VISZONT VALAMIT!Ja és a vb-n ha vki csak mondjuk 1 vgy 2 gyorot akart, tudott volna megnézni akkor nem kellet megvenni neki a teljes belépőt, volt külön belépő az adott gyorsra is 5 vgy 10 €, de járt érte szolgáltatás.Aki járt már ilyen rendezvényen szerintem tudja ezeket a dolgokat.
Rönk és gumi kérdés: Nehogymár egy nyomorult útpadka jobban számítson mind az ember élete egészsége és a hatalmas anyagi kár. ki kell találni valami humánusabb megoldást hamár annyira féltik a padkájukat, biztos hogy máshol is van ilyen probléma, de ilyet még én sem láttam. Tudom a rallyban benne van a bukás de nem ilyen áron, hogy x méterenkénk féltonnás sz.rok vannak kint. Nem biztos hogy direkt akarják mindíg levágni a kanyart de mint látjuk elég egy pici hiba vagy akár önhibán kívüli dolog és kész a baj. Az egy dolog hogy fel kell írni hogy ott van az x kanyarban a rönk és aszerint kell menni, hanem a rönkel van a baj, miért ilyet kell kirakni ami sz.rrá zúz mindent ha hiba van.A másik amit rengeteg versenyző panaszkodott, az a pályabejárás kor még ott volt, versenyen már nem című dolog. Ilyen hogy lehet?
ASI téma: lerágott csont lehet de nem baj. Tény hogy volt a múltban csalás, trükközés akármi ami nem pozitív számára, DE. Kérdem én ha tegyük fel agyontréningezhette volna magát mindenki ugyan úgy ahogy állítólag Ő tette ezt akkor már megverték volna a többiek? Nem, akkor sem! Lehet Őt szeretni vagy nem szeretni a tudása akkor is a többség felett áll.Látszik a tempón ahogy közlekedikRengeteg időt és energiát áldoz arra hogy minnél jobb legyen és ez sokat számít. Arra is kíváncsi lennék ha odaadnák más pilótának az állítólagos csalós autóját, persze megfelelő tesztelés után, tudna e olyan időket és tempót menni mint Asi?Szerintem nem.
2011-09-12 12:24:03
Sok mindenről van véleményem 1-2-t leírnék.
Amit láttam a versenyből az tetszett! Az ezen kívüli dolgok viszont nem.Nekem is egyből feltünt, hogy kevés a rendező és az a kevés is csak úgy volt. Ott voltam a kisvas***i elágnál is, tényleg rohadt sokan voltak és nehezen kezelhetőek de ezt is lehetett volna kézben tartani megfelelő számú és határozottságú emberekkel. És most jön az amitől sokan anyázni szoktak meg vinnyogni(általában jogosan de annak oka van) én azt mondom igen is kell belépőt szedni egy ilyen rendezvényen, természetesen a hazai jövedelmi viszonyokhoz paszítva!Miért mondom ezt? Mert akkor abból a pénzből (persze ha arra költik) fussa több biztonsági emberre,rendezőre parkolóra egyébb szolgáltatásokra. Volt szerencsém a Német Vb-n kintlenni az idén. nem kis pénz volt a belépő kb.19e ft. de azért olyan szintű tájékoztatást, informálást (mi merre hány méter stb.) rendezést, egyébb szolgáltatást (pl. a parkolókból ingyen busz vitt a gyorsaságira)kiszolgálást kaptál amire azt mondom, hogy megérte.És még lehetne sorolni. És ott is volt sok féle közúti megközelíthetőség, erdő, mező stb. ahol be lehetett volna lógni meg x nappal előtte bemenni táborozni de ott ezt is megoldották, hogy ilyen ne legyen. Én hajlandó lennék fizetni most hasra ütve mondjuk 3000-5000 ft körüli összeget is fetéve ha KAPOK ÉRTE VISZONT VALAMIT!Ja és a vb-n ha vki csak mondjuk 1 vgy 2 gyorot akart, tudott volna megnézni akkor nem kellet megvenni neki a teljes belépőt, volt külön belépő az adott gyorsra is 5 vgy 10 €, de járt érte szolgáltatás.Aki járt már ilyen rendezvényen szerintem tudja ezeket a dolgokat.
Rönk és gumi kérdés: Nehogymár egy nyomorult útpadka jobban számítson mind az ember élete egészsége és a hatalmas anyagi kár. ki kell találni valami humánusabb megoldást hamár annyira féltik a padkájukat, biztos hogy máshol is van ilyen probléma, de ilyet még én sem láttam. Tudom a rallyban benne van a bukás de nem ilyen áron, hogy x méterenkénk féltonnás sz.rok vannak kint. Nem biztos hogy direkt akarják mindíg levágni a kanyart de mint látjuk elég egy pici hiba vagy akár önhibán kívüli dolog és kész a baj. Az egy dolog hogy fel kell írni hogy ott van az x kanyarban a rönk és aszerint kell menni, hanem a rönkel van a baj, miért ilyet kell kirakni ami sz.rrá zúz mindent ha hiba van.A másik amit rengeteg versenyző panaszkodott, az a pályabejárás kor még ott volt, versenyen már nem című dolog. Ilyen hogy lehet?
ASI téma: lerágott csont lehet de nem baj. Tény hogy volt a múltban csalás, trükközés akármi ami nem pozitív számára, DE. Kérdem én ha tegyük fel agyontréningezhette volna magát mindenki ugyan úgy ahogy állítólag Ő tette ezt akkor már megverték volna a többiek? Nem, akkor sem! Lehet Őt szeretni vagy nem szeretni a tudása akkor is a többség felett áll.Látszik a tempón ahogy közlekedikRengeteg időt és energiát áldoz arra hogy minnél jobb legyen és ez sokat számít. Arra is kíváncsi lennék ha odaadnák más pilótának az állítólagos csalós autóját, persze megfelelő tesztelés után, tudna e olyan időket és tempót menni mint Asi?Szerintem nem.
2011-09-12 14:02:01
Na ez a gumis sztori így már érthető. Ezt nem gondoltam volna hogy nézők ezen szórakoznak, bár kis magyar hazánkban már ezen sem szabad meglepődni. Amúgy ha lett volna a pályákon rendező és bizt. ember akkor talán ezek az esetek is megelőzhetőek lettek volna. A megvoltak festve a farönkök de em ez a lényeg hanem az hogy valami autóbarátabb cuccot is oda lehet tenni. Ha már hibázik a versenyző ne büntessük még azzal is hogy gatyára tesszük a technikát+őt is.
2011-09-12 14:14:59
Essék szó egy kis pozitív dologról is.
Méghozzá Pethő Tyutyu Orfüi menése. Az orfüi szerpentin utolsó visszafordítóján mind a2 alkalommal csak a nézőknek és csak keresztben izomból elrakta,hatalmas örjöngés közepette :-) Köszönjuk!
Ja és Kopecky is ugyanitt bebizonyította hogy lehet keresztbe menni gyorsan is.
vidra12 hozzászólásai
oldalanként | csökkenő
 
összesen: 39 hozzászólás • 2 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k