LCH Tavaszi LADA találkozó
juhi
juhász zoltán
2015-04-27 17:11:50
utolsó bejelentkezése
juhi

66 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
685176531
Napi oldal:
19534
Jelenleg:
1467
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
juhi hozzászólásai
oldalanként | csökkenő
 
összesen: 66 hozzászólás • 4 oldal
2010-05-25 08:19:22
Szerintem egy kicsit elvitted magad.Több oldalról nézzed a dolgokat. kacsintok
2010-09-14 08:48:58
Sziasztok!
Harditárcsával mi is pont eleget szívtunk, de megtaláltuk a tutit. Ha valakit érdekel: FEBI Nr: 03530 (Mercedes Benz PKW 124 411 02 15 ) Ladához csak ezt !!!!!!!!!

Más

Az ózdi gépátvételen nem kaptunk szervizmatricát,balf*** módon nem kérdeztünk rá hogy kell-e ! Cserébe a szervizautónkat 4000Ft-ért engedték be. De nem csak a miénket! Mások is jártak így. Nem tudom hogy ez a rendező utasítása volt vagy valaki magán akciója?! nemértem
2011-03-19 08:33:31
Én támogatom, ne menjen túra Egerben.Csak lehet találni más időpontot ,év végéig van idő! kacsintok
2011-03-19 09:31:54
Hagyd Meli ,akinek csak ennyi a véleménye és érdemben nem tud hozzászólni! Az ....... és egy nőnek, ráadásul ilyet ír?! nemértem
2011-03-21 21:05:12
Igen elég érdekes hogy pont az összkerekesek hisztiznek, akkor amikor pont ők vágják szét a pályát! Ők nem tisztelik a kigumizásokat ! Meg kell csak nézni a korábbi videókat.

A túrásoknak pedig szerintem pont jól jön hogy korán reggel nem a hideg aszfalton kell elrajtolni, ami "fehéraszfalt" révén , amúgy is csúszós! mosolygok vigyorgok Ráadásul az időjárás esőt jósol. kacsintok
2011-03-27 11:09:28
Azé a Tisztelt Botka bácsi ugye látja hogy az RTE MEZŐNYE maga kitesz annyi indulót, mint a RI,RII, Historic összesen. kacsintok
2011-03-28 21:34:16
Szivesen várom a példákat! Szerintem az egész pénz és idő kérdése. Egyes embereknek pedig, itt is & ott is elnéznek, vagy éppen megtehetnek dolgokat. Én úgy látom.
2011-04-06 19:10:48
azért egy dolgot nem értek???!!!
itt ez a rengeteg gyorshajtásos , kikéséses történet. Miért kell úgy megcsinálni az időtervet, menetlevelet hogy eleve esély sincs arra hogy betartsuk a kressz szabályait, de közben a mezőny 3órát tölt a szervizben + van aki még másfelet a gyűjtőben!!!!! Aki ezt csinálta az egy..... ! Szóval amikor a rendőrség kiadja az engedélyt a versenyre. jó lenne ha az időtervet előtte ellenőrizné. Még az is lehet hogy meg kellene tenni a"feljelentést",pontosabban erre felhívni a rendőrség figyelmét. nemértem
2011-04-06 19:20:44
Folyamatosan rövidre vannak szabva az etap idők,esélyünk sincs a kressz betartására, ráadásul az autó gyors átnézésére is kellene kicsi időt hagyni a versenyzőknek a biztonság érdekében,pláne egy rumli után.Mert azé egy kis rumli,egy defekt . mindig benne van.De 3órát a szervizben + van aki még másfél órát a gyüjtőbenelég vicces.
2011-04-07 10:17:50
Kedves Előd!

Hivtál szombat este hogy miért neveztem N K/3 Kupába , ismerem e a kiírást.A válaszom röviden ," nem én neveztem le magunkat ebbe a kupába, de nem is érdekel."
Amúgy, ha a seat pilóta nyilatkozata szerint:" nagyfék-nagyfutómű-superN-s váltó,180LE a kocsika" ezt a rajtceremónián nyilatkozta és ez megfelel az N K/3 kupába, akkor szerintem a Ragnotti Clio is belefér! mosolygok szerintem
2011-08-29 15:38:03
Sziasztok!

Azt gondolom egyszer mindenki kezdő. A rendezőnek ha nincs rutinja,akkor az RTE vezetésének talán érezni kellett volna(mert azért Ők nem ma kezdték) hogy két gyorsra 150 páros nagyon erős.Én úgy láttam, kevés volt a rendező/sportbíró , a rendőrségi biztosítás meg szinte nem is volt. Persze állt vagy éppen álltak ott rendőrök ,de semmit nem jelentettek. A rajtot alig tudtuk megközelíteni mert mindenki mászkált össze-vissza.Nézőket beengedtek parkolni a beíróig, a lakosság pedig háborgott,kiabált elállták az utat,hihetetlen.Bent a pályán lévő egy-két pályabíró meg azt se tudta mi a feladata. Főleg a Gombás-Sejce gyorsra értem.
2011-08-29 15:44:55
Tudod amikor valakinek elfolyik az olaj a kocsijából, a pálya birók nem jelzik, megérkezik a versenyautó, elesik rajta a versenyző, a kár jelentős,a verseny áll, a nézők mászkállnak.Hát ?????? Az viszont ciki hogy a mai világba nem tudják közömbösíteni az olajat .Mert van ilyen szer,igaz pénzbe kerül,de talán nem annyiba ,mint amekkora veszteséget tud okozni az olajfolyás.
2011-08-29 15:44:55
Tudod amikor valakinek elfolyik az olaj a kocsijából, a pálya birók nem jelzik, megérkezik a versenyautó, elesik rajta a versenyző, a kár jelentős,a verseny áll, a nézők mászkállnak.Hát ?????? Az viszont ciki hogy a mai világba nem tudják közömbösíteni az olajat .Mert van ilyen szer,igaz pénzbe kerül,de talán nem annyiba ,mint amekkora veszteséget tud okozni az olajfolyás.
2011-09-01 15:37:59
...mi már háttal érkeztünk,de sikerült kimozogni. mosolygok

(a kategória első hely a célban van) kacsintok
2011-09-01 21:26:06
igen igen kacsintok ! Résen voltál ! ... a pályabíró csak fizikailag volt ott. Gondolom nem sokan tudják hogy Te vetted el tőle a rádiót és szóltál be az olajfolt miatt. Páran még elestek volna!
2011-09-02 09:25:37
Amúgy az Egom-rallyról nem kellene már valami infót kiadni?
2011-09-07 07:06:39
...ha könnyű lenne,mindenki ezt csinálná . kacsintok

Viccet félre téve, a navigátoraink legalább annyira részesei az estnek, mert nem mondták be az olajfoltot.Legalábbis az enyém nem hívta föl a figyelmemet hogy figyeljünk mert az első körben kifolyt olaj még jelen lehet! forgatom a szemem
2011-09-07 20:27:52
Ha már a kivesézéseknél tartunk,egy dolgot kérnék. Nem tudom ki vagy kik állítják össze az időtervet,de öt versenyből 3-4 versenyen nagyon kevés az etapidő. Nem tudjuk betartani a kressz szabályait két gyors között.Pláne nincs idő az autó szemrevételezésére, vagy egy esetleges gyorson történt rumli után, egy defekt csere már kikésést okoz.Nincs figyelembe véve a rengeteg villanyrendőr, a sok 30.s-40Km/h sebességkorlátozást jelző táblák.
2011-09-10 11:07:01
Igen,köszi! Van aki ezért jól látja.
... és akkor még nem beszéltünk a lassítókról. A legnagyobb veszélyforrása egy versenynek! Vácon legalább nem mindenhol alkalmaztak kamion gumikat.Különben sokkal többet állt volna a mezőny. A tempó visszafogására találták ki a lassítókat. De ha nem megfelelően helyezik ki, nagy a baj! és ahol több autó is fennakad, az nem megfelelően van kirakva.Ez nyilván versenyközben derül ki,de tanulni kell belőle és legközelebb attól a helytől 10m-l távolabb kell elhelyezni, szerintem. kacsintok
2011-09-21 20:11:36
Sziasztok!
Örülök hogy alakul az N/3 Kategória.
Sajnos anyagi okok miatt az idén már nem tudunk indulni, igy hajrá fiúk!
juhi hozzászólásai
oldalanként | csökkenő
 
összesen: 66 hozzászólás • 4 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k