NSUfun!
Az a baj,hogy valahol mélyen vannak a képek, egyenlőre még nem találtam meg csak azt az 1-et.A fotók a 70-es évek elején készültek nagyrészük szerintem a Sachsenringen, hétvégéig megpróbálom megkeresni.Egyébként pár hónapja járt nálam a Cserkúti volt sógora az üzletben, hozzá is kerültek NSU cuccok régebben.
NSUfun!
Szétnézek lehet hogy találok még pár darabot de nem biztos. Apám készitette a fotót van még pár darab pályás fotó de főleg BMW-k röl.Nagyon szép az autód! Jó sok munkátok lehet benne.
Zsolti70! Túrok a lomok közöt..., úgy rémlik a Járóka NSU TT-jéről van valahol képem 79'-ből. A Hagymási-féle Simcát utoljára 78'-ban a csobánkai hidasban láttam, amint "kissé fénysérült" állapotban parkolt a patakmederben. (ha jól emlékszem.... )
Azért az NSU nem rally-ra volt kifejlesztve.
A gyár már gyárilag pályaversenyekre tervezte a TT-TTS változatokat.
A futóművek gyengék a rally-hoz,de pályára tökéletes,
a motor a hátsó tengely felett helyezkedik el ezért kanyarodik olyan biztonságosan és soha nem tör ki,ritkán.
Érdekes lehetett mind két kocsi.Elméletileg talán láttam is őket mert akkortájt vitt apukám versenyekre.Azért nagyon gazdag a múltja a hazai autósportnak.Szisz Ferenctől kezdve egészen napjainkig.Szerencse hogy itt a fészekben nem kevés lelkes ember eleveníti fel az őskort.Köszi.
Zsolti70! A 70'-es évek végén, volt a rallyeban mind a két típus.
Simcával a Hagymási ment másodosztályban, NSU-val a Járóka R1-ben. "Elméletileg" 1000cm3-s motorral.
Előfutónak is megnézném a kocsit.NSUfan ami szép az szép,amiben látom a munkát és értéket képvisel csak úgy mint R alpina-n és az igényességet azt nagyra értékelem.
Mi Alpine-unkkal az a gubanc ebből a szempontból, hogy minden a '73-as VB állapot szerint lett felújítva, régi űlés, övek, cső csak az un. főkapu stb....Ezzel legfeljebb előfutás otthon.
A fotó amit feltettél a norvég Haustreis - Havurd, '80 Skoda-Rallye
Látva az elkészült autókat azért a jelenleginél sokkal színesebb mezőnyt összelehetne hozni a hazai history bajnokságban.Kíváncsi lennék még milyen autók lehetnek garázsok mélyén amik már rajt kész állapotban vannak.Ádám nagyon szép a kocsi igazi kuriózum.
Igen az én versenyautóm.
14 éves koromban kaptam a karosszériát és 2008-ban építettünk belőle szlalom versenyautót.
Azóta sok versenyen indultam vele és nyertem is kategóriát.
Idén kicsit átépítjük a futóműveket és a motort.