Összes oldal:
773289496
Napi oldal:
45586
Jelenleg:
796
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

BÉZÉ DEKOR

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

PLETYKA fészek
oldalanként | növekvő
összesen: 3332 hozzászólás • 167 oldal
1272. • 2011-02-06 20:55:42
Ádám!Az adatlapodon látható NSU ezek szerint a tiéd? Honnan került hozzád,mi a története?
1271. • 2011-02-06 20:22:52
Igaz!
József Attila versenyen indultak.Utána Öcsi 73-ban kezdett hegyizni.
1270. • 2011-02-06 20:21:56
1967 Cserkúti József-Cserkúti László Cordatic rally, József Attila rally.

1972 Cserkúti József-Szabóki László/Szabolcsfy Péter. Bajnoki címet szereztek, és ezután kapta meg a hegyi licencet.
1269. • 2011-02-06 20:19:19
Igen mentek NSU-val Rally-ban.
Kesjár János 68-as Mecsek Rally győztes.
Az NSU nem igazán Rally-ra lett kitalálva inkább pálya versenyzésre.

"...Állítólag motorerő,futómű és vezethetőség tekintetében is akkori katagóriája fölé nőtt az NSU.Meg"
Ez így is van!


Saját vélemény:
a típussal nagyon jó versenyezni.
1268. • 2011-02-06 20:15:07
Cserkútiék indultak rallyztak is az NSUval!
1267. • 2011-02-06 19:58:02
A Franciáknál nagyon népszerű volt a Simca néven futó kocsi a Rallyeban.Felépítésben hasonló mint az NSU,a kérdésem a következő lenne.Valaki használta nálunk Rallyeban az NSU_t vagy "csak"hegyiversenyeken futott?
1266. • 2011-02-06 17:28:58
Gaál József gödöllői(Opel Gaál) és az akkori gödöllői műhelyükben is dolgoztak az NSU-n.Én állandóan arra bicikliztem és egy gyermekkori barátom segítségével néha be is mehettünk a műhelybe.Nagyon szép autó volt,nekünk nagyon tetszett a jellegzetes piros fényezése is.Gaálék néha ki is próbálták az utcában a versenyautókat(az Eastert is).A ház előtt meg ott állt traileren Cserkuti aktuális BMW-je,tehát volt látnivaló bőven...Állítólag motorerő,futómű és vezethetőség tekintetében is akkori katagóriája fölé nőtt az NSU.Meg azok,az autó méretéhez képest hatalmas gumik...
1265. • 2011-02-06 17:02:56
Könnyen igazad lehet mert Gaál Pál ős zsigulis volt BBK-t pálya ladával.Tévedni meg emberi dolog.Azért mint az NSU-k szakértője meghallgatnám Cserkuti Öcsit hogy hogyan készültek és valójában milyen is volt versenyezni a típussal.
1264. • 2011-02-06 15:38:31
Zsolti!Szerintem ő Gaál József,aki miután az öccsével rallyban ment kereklámpás Zsigulival,Cserkuti szerelője lett és közben megörökölte az NSU-t,amivel nyert néhány kategória bajnokságot hegyen.Aztán Formula Easterrel és VW Poloval ment pályán és hegyen.Jelenleg talán Szalai Balázs szervízfőnöke.
1262. • 2011-02-06 13:37:10
A kép lemaradt!
1261. • 2011-02-06 13:35:55
Golf 2 vigyorgok
1260. • 2011-02-06 13:31:50
Golf 1
1257. • 2011-02-06 13:10:57
Minden segítség jól jön.
1256. • 2011-02-06 12:38:28
Az erőmű.
1255. • 2011-02-06 12:37:37
Szabolcsfi Péter
1254. • 2011-02-06 12:36:25
Gaál Pál.
1253. • 2011-02-06 12:35:26
Vizen
PLETYKA fészek
oldalanként | növekvő
összesen: 3332 hozzászólás • 167 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627

b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2025
European Rally Championship 2025
Országos Rally Bajnokság 2025
Országos Rally Sprint Bajnokság 2025
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k