Brumi86! Amit a Kardos-féle pálya Wb-ról tudni érdemes, azt mind megtalálod Fekete Kálmán könyvében. Szerintem attól részletesebb leírást -már sajnos- senkitől sem kaphatsz.
Sepp Haider árokjárás után a '76-os TAURUS-Rallyen >
Akárhonnan nézem ezt a fotót, mintha nem lett volna sokkal kevesebb fényképezőgép a pálya szélén akkor sem mint manapság
Elképesztő mennyiségű fotó, dia, régi rajt- eredménylista lehet a fiókok, pincék mélyén.
Csak ugyebár melós a dolog, elő kell fötörni, digitalizálni, rendszerezni.
Én az utóbbi időben meglehetősen széleskörű kapcsolatokat alakítottam ki személyesen és a Net-en is szerte Európában fotósokkal, versenyzőkkel és 'komálósokkal' akiket érdekelnek a 70-es 80-as évek versenyei.
És mindig szégyenkeznem kell, ha szóba kerül mi az ami publikus a régi MüWiBu- CORDATIC- VOLÁN- TAURUS- ralikkal kapcsolatban.
Bulgáriától Lengyelországig már a Net-en is komoly anyagok vannak fenn, itthon pedig siralmas a helyzet.
Részemről ezt is várom az új MNASZ vezetéstől, hogy e téren is lépünk egy nagyot előre. És ez inkább szándék mint pénzkérdés...
Érdemes körülnézni mi minden van a szomszédok háza táján:
Akár hiszitek, akár nem középen személyesen Dudás "Kokó" Gyula jobbra mellette Hóman Tibi, tőle jobbra a navigátora Németi Csaba alias Akvárium.Aztán még a kettőjük között Hóman Tibit látom. Akváriumtól jobbra meg Hideg Janit a többieket passzolom. A Hideg Jani felett talán Mahler Szepi...Természetesen Árpi bácsi OK.
Hillman,
Szerintem annak itt mindenki örül...:-)
Sajnos én is sok negatívot kidobáltam régebben, vagy csak elkallódott költözésnél stb.. Most sírok utánuk.
Olyan is volt, hogy a Néphadsereg túlbuzgó kapusa egyszerűen elkobozta Vasárnap este a táskámból, miután egy eltávot rallye versenyre 'herdálva' újra szolgálatra jelentkeztem...még elő sem hívhattam
1979 Pécs Hegyi...anno ott sem ment mindenki íven >
Bálint Árpi megörvendeztetett egy halom régi keretes-diával, mikor időm engedi szétkapok párat, pucolás, szkennelés...kicsit 'luca széke' művelet, de hamarosan látható lesz a Net-en is egy komolyabb mennyiség ezekből a fotókból.
Azt gondolom, hogy aranykor csak egyszer van és nem meg ismételhető, de örüljünk hogy ennek részesei lehettünk.
Tegnap is ez jutott eszembe, amikor Pécsen, Szuhanyik Lacit búcsúztattuk. Ott volt Simor , Mahler Szepi,Árpi bácsi, Kokó,Gulyás Imi,Selmeczi, Házi JóZsival,Bajor Zoli, Hóman Tibi, Kis Ernő, Perjés Laci bácsi, Gál Baba és még sokan mások abból a az időből.Elnézést ha valakit kihagytam.Micsoda idők voltak, micsoda versenyzőkkel.......
historyfun! Ha időm engedi, majd túrok a lomosba. Van fotóm a lengyel Abarthjáról, a belga bajnok Escortjáról, meg még néhány egyéb "ócskaság" is. Sajna a negatívok már nem tudom hol vannak. Jah' és akad pár visegrádi kép is. /Alpine, 8-as Gordini, a két Cserkuti Nsu-ja, 12-es Gordini, Polski Monte-Carlo...
67-es rajtszámmal Ferjáncz indult Rothmans színekben, de sajnos azon az autón nem lehet leolvasni a rendszámot.
69-es rajtszámmal a KO-11-16 van még a fotón Ikarus-Prevent színekben, nem tudom ki ment vele.
A legelső R5Turbo AY-96-61-es rendszámmal futott 1981-től, de a '83-as svájci Valais ralitól már a KO-11-18 volt az 'éles' autón külföldön.
Szóval úgy tűnik akkor a hegyen nem a 'főnök' ment az 'éles' autóval.
Vagy egyáltalán nincs jelentősége a rendszámnak...
Kíváncsi lennék 'tandaridoki' hogy muzsikált ezen a versenyen, valaki biztosan emlékszik...
A Jani, tudomásom szerint sem előtte sem utána nem ült versenyautóba, mint sofőr itt is csak azért, hogy a kategória meg legyen. Attila így találta ki. Egyébként annak idején, amikor még volt csapat bajnokság meg taktika, akkor ez bevett szokás volt, hogy a navigátor is reppent egyet a Hegyi felfutón.
" A kérdésedre a válasz "of course". "
Húsvétkor járok otthon legközelebb, majd megpróbállak megkörnyékezni némi 'barter-üzlet' reményében...:-)
" A hegyiversenyen készült képekkel bajba vagyok "
He-he...nálam is megy a fejvakarás, bogarásztam a rendszámokat, de csak összekuszáltam magamat.
" Emlékeim szerint a Tandari ment az egyik Turbóval "
Ezzel tökéletesen képben vagy, fotót is tudok mellékelni, Tandari ment a KO-11-18-al 68-as rajtszámmal.
Ezen a képen látszik a rajthely is talán ez segít, bár csupán ez alapján én Pécset sem zárnám ki