Valószínűleg az lesz mivel a szelo escort wrcje( ha jol tudom ferjáncz escortjábol épült tán), és az itt-ott láthato sierra( ami valószinüleg a Maruzsi-Hujber-Vojcsik-Palágyi négyes egyik sierrája) nem igazán mondható aktív versenyautónak.
Delták már nem rohangálnak semerre. Konta már ment vele 93-ban. Azelőtt meg összkerekes turbos kocsi csak a delta volt, meg egyéb audik esetleg toyotak (st162es), mazdák, de olyanokat se látni már semerre.
Sziasztok! A Boldog Zoltán féle sárga Subaru RX turbo sorsáról van infótok?
Ha jól emlékszem kb. 1997-ben indultak vele utoljára OB futamon a H csoportban.
Volt egy régi 1999. júliusi autós Expressz újságom, annak a Versenyautó rovatában kínálták megvételre az autót. Ha jól emlékszem, rajtkészen kértek érte 550 ezret . Holott elvileg A-s volt.
A hálátlanok! Hát nem ezzel kellett volna kezdeni? Minden magyar raliEscort ősapja! És sokkal kényelmesebb: nem ráz, nem durrog, akkorát lassul amekkorát gyorsul! üdv Mixi- jóbarátaid, Z., D. p.s.: most már biztosan nem merünk a szemed elé kerülni!
Lajtai Zsolti használ még ilyen escortot,meg Gerencsér Titinek is versenykész állapodban van.Lajtai Zsolti a Pécs környéki sprint bajmokságban,Gerencsér Titi hol fogja használni azt nem tudom.Nekem nagyon tetszet az A csoportos változat,Szelecky Tomié igazán szépségdíjas darab volt.
A Vizin féle EWR-es escorttal 2004 táján már Hubi ment.
Igen, a DYG-re gondoltam, ami a 2004-es Sportszigeten állt egy emelvényen, hófehéren (ez az a rendezvény volt, ahol a Szabó Gergő immáron sárga Octavia-ját is meg lehetett csodálni).
Szegény már akkor is eléggé lestrapált volt, félig-meddig A-s cuccokkal. Pl. az ALS elég brutál módon szólt ha ment (pl Radó szlalomon)
A szlalomos rendezvényre betapétázták, kapott egy Asia Centeres dekort.