Az rémlik nekem hogy nemrégiben láttam valami 04-08 közötti képet ahol valami versenyen indult vagy ott volt az ewr-es kocsi ami sokáig radónál volt és egy másik hófehéren és ugy rémlik mintha az a DYG lett volna, de biztos hogy nagyot néztem hogy ezzel még ment akkor valaki....
Ez a lényeg magyarországon. Legyen drift, meg szlalom, meg zárt pályás versenyek, ahol lehet belépőt szedni, meg nincs semmi baj, ha egy kocsi kicsúszik. Lehet a szervizben menőzni, rajózni, meg a kisiskolás csajokat hülyíteni. És van bőr az orcán, ezeket rallynak nevezni. Bakker. Mindig azt hiszem, ettől már nincsen lejjebb, de rá kell jönnöm az ellenkezőjére. Hol a rally???? Miért vannak azok az emberek még a vezetőségben, akik ezt tették????
találtam egy 2006-os hirdetést, amely szerint Norvégiában árulták Mikael Ericsson 91-es Safaris Toyotáját.
Akkor ha Janikának még megvan a CUG-s autó, nem az lehet, amire korábban gondoltam.
Én is emlékszek erre a filmre, de nagyon halványan. Arra , hogy festményt csempésztek-e nem tudom, de a végén egy nagyot estek valami szakadékba. A filmet Én is keresem. Üdv.
Fiat131abarth sport társal nem oly rég a Vámpír négykeréken című cseh mozifilmről értekeztünk.Mult hét végén édesapám felhívta a figyelmem hogy még nagyon kölyök koromban elvit moziba egy szovjet filmre melynek Rally volt a címe.Valami festményt csempésztek a Zsiguli ajtó kárpit mögött egy rallye versenyen.Látta még rajtam kívűl a filmet?Esetleg lehet valahol részleteket láttni belölle?Halvány emlékeim szerint rendessen nyomták benne.
A Corolla WRC futtatásához szükség volt az importőri támogatásra, gondolom a TOYOTA Magyarország beszervezése nem volt egyszerű, no meg kevés példány futott még akkor ebből a típusból privátban lévén új volt a típus.
Köszi! Akkor már jó úton haladunk a kocsi előéletét illetően: Diamond szafaris autóról írt, Mikael Ericsson ráadásul indult toyotával a Safarin 91-ben.