historyfun!
Van valahol egy képem a Kovács-Kovácsné-Fiat trióról. Ha kéred, holnap megkeresem és fölteszem az "azonosításhoz".
Persze csak akkor, ha nem félsz.
Kovácsné ment Trabival? az első Mikun v. Szilveszteren a Mechanikánál, a lőtéren női kategóriában- Radóné nyert akkor, ha jól emlékszem. Kovács Niki gyorsasági motoros lehet a lánya, akkoriban a gyerekmotorozást csinálták. Lajost, Hugót hi'vom infókért aztán i'rok, üdv!
Köszönöm a mindent kielégítő válaszodat Hillman. Visszatérve még egy kicsit a Cseh vitézhez, én megtaláltam őket. A régi időkből sajnos csak egy-két rajtlistám van, de a'77-es Nyírség Rallye véletlenűl igen. Íme:203 Juray-Slavkovsky AMK VSZ KosiceCS VAZ 2101 MTX.... Üdv.
Nem volt előírva, hogy hol legyen az áramtalanító. Annyi volt az elvárás, hogy működjön (járó motornál is mindent megszakítson) és a jelzés ott legyen, ahol a működtetni lehet. Ez természetesen mindig az áramforráshoz legközelebb volt célszerű elhelyezni. A ladák kakukktojásnak számítottak, mert attól függött, milyen karbikkal szerelték a gépet. / vízszintes szívócsövek esetében hátra került az akku/
Jól látom, hogy a"Cseh vitéz lován" a jobb oldali "C" oszlopon van az áramtalanító működtetési helye? A 70-es években még nem volt szabályozva, hogy hol kell lennie a külső működtető bovdennek? Tud valaki segíteni ebben? Üdv.