historyfun!
Sajna nem tudok pontos évszámot, csupán összehasonlításképpen mondom: a mi szakosztályunkban, 1978-ban 50Ft. volt, a havi tagsági díj, egységesen mindenkinek. Függetlenül attól, hogy R1., vagy túra versenyző volt az illető, vagy esetleg "pártolói-tag"-ként járult a közös költségekhez.(mert ilyen is volt anno....)
A mondatok milyenségéből,illetve a betűstílusból ítélve nem a múlt héten adták ki eme nyomtatványt. Valószínűleg a 70-es évek "tévedése" lehet,hogy ennyiért hozzá lehetett jutni. Persze én csak naivan tippelek,de emlékeimben élénken él még az a versenykiírás,amit még nem olyan régen becsatoltál,miszerint a nevezési díj valami borzasztó nevetséges összeg volt,illetve volt ennek ellenére "komoly" díjazás,még akkor is,ha nem volt ki a kategória. Mennyit változott a világ? Hol is tartunk? 400 forintos benzinár? Konkrétan 8 darab versenyzői engedély ára...
Akkor Csüllög Zsolti is a fanatikusok táborába tartozik,akik időt,pénzt és fáradságot nem sajnálva próbálnak meghagyni valamit is az utókornak?Siralmas nézni ezeket az autókat hogy mivé is lettek.Szerencsére mára már annyira speciális autókat igényel a Rallycross is hogy lassan talán nem igénylik a levett Rallye autókat.Nyirádon többször is rácsodálkoztunk milyen profi szinten megy ez a dolog.(Sajnos az idén nem lesz EB)
Szerintem mindkettő Rallyecross-os volt........
Lehet, hogy valami törvényszerűség, hogy egy versenyautó ott végezze be a pályafutását.
Az egyik ex-Ferjáncz Alpine-t megcsináltam utcai autónak még 1983-ban, de akinek később eladtam, befogta Rallyecrossra, és vége lett.
A másik ex-Ferjáncz Alpine, ami nemrégiben hozzám került, szintén ott és a pályán végezte, én már nem tudtam talpraállítani. Most az is Cs. Zsoltnál várja sorsa jobbrafordulását........
Az összkerekes lehetett a Rallyecross autó,mert úgy rémlik Kotán Petiék csinálták.Valóban nem kevés munkát igényelnének hogy ha eredeti állapot helyreállítására vállalkozna valaki,ám de csodálatos feladat is lenne egyben.Na de sajnos anyagi terhek is jelentősek és nem tudom hogy hány ember lehet olyan aki kellő szakmaisággal,hozzáértéssel,és lelkesedéssel rendelkezik úgy hogy az anyagiak is rendelkezésre állnak.Gyanítom nagyon kevés.Historyfun és csapata üdítő kivétel.
A lentebb említett Cs. Zsoltnál kettő darab R5 Turbo áll félkészen, és vár vevőre-érdeklődőre. Sajnos egyik sem komplett. Egyik összkerékhajtásúra lett átalakítva, másik váltó-nélküli, valamelyikben V6 motor van..........
Szóval kellene küzdeni még velük!
Milyen műhelyekben jártok ti,hihetetlen,ha el is adta csak reménykedem hogy idehaza van.Robi remélem lassan neki álltok a "kerti munkáknak"nagyon szeretném látni esetleg közelről megvizsgálni az autót,persze ha lehetséges.
Két évvel ezelőtt Csüllög Zsolt műhelyében láttam egyet, úgy emlékszem,hogy nagyjából már készen volt az autó. Akkor már árulta,de nem tudom,hogy kihez került.
Leginkább a rendező jóakaratától...
Még egyetlen 'kapavágást' sem tettünk ez ügyben, de lassan ideje lesz.
Illetve attól is, hogy azokban a napokban ne kelljen két másik autót Európa két különböző szegletében futtatni. Ezt még egyelőre nem tudjuk elképzelni úgy, hogy egyikőnk sincs jelen a helyszínen.
Hogy mennyi turbo volt itthon talán Roni megtudná mondani,de ezeknek valahol lenniük kell.,ha nem is mindegyiknek.Brumi keltem én is még 2órakor is,semperit Rallyera mentünk.Az első nap nagyon jó volt,pedig hideg és havas eső keserítette az életünk,éjszaka kocsiban alvás és reggel tökig érő hó,el is maradt a második nap.
Reggeli felkelés? A legkorábbi időpont, amikor versenyre KELLETT indulni az fél 3 volt. De rendszeresen indulunk 4 óra felé. Tehát ha rallyról van szó, akkor nincs gond a korán keléssel :D
Ha nyernék a lottón biztosan felállítanék egy ilyen műhelyt...
Maruzsi után még a Kotán Peti hajtott R5 turbót rallycrossban.
Huh ez jó kérdés. Nekem még az se tiszta hogy összesen hány volt itt MO-n. Eleinte ugytudtam hogy volt 1 tesztkocsi(utcai?) rothmanses kékfehér. Meg volt a versenyautó. (ez a tréningkocsi látszik a youtubon is fent lévő vezetési tanácsokban) Na most ehe képes nemrég volt itt egy kép ahol 3 rothmanes, de különböző festésű R5 turbó is indult ugyanazon a hegyiversenyen, asszem 84ben.
Aztán asszem 86 után mikor Pempő tropára törte az utolsó futamon asszem azt irta 87 elején a autó motor hogy egy pótkasztniból épitették újra.
Valamint az tuti hogy Maruzsi a rallycrossos kocsiját Ferdi tréningautójából építette.
De közbe futott egy Fehér is (ex-Ferdi KR96-55) a bajnokságban Fogta Frici ment vele 86 mecsektől.
Maruzsi Lacit láttam is menni vele egy párszor,nem ment rosszul sőt kifejezetten jól,de szerintem egy turbonak a Rallye pályákon a helye.Látom Brumi te is(velem együtt)eltudnál dolgozni egy ilyen műhelyben.Biztos nem okozna gondot a reggeli felkelés.