Mitől függ a Pécsi történet?Esetleg túra jellegű classic versenyen nem akarod megjáratni?Van egy ismerősöm ő rendezi többek közt a Veszprém classicot is?Két éve még segítettem neki,mezőny elejében voltak nagyon szép versenyautók.
- 1300S ex-Vinatier, ez az autó már járt Magyarországon, Walter Roser nyerte vele a München-Wien-Budapest rallyet 1969-ben.
- még egy 1300S, ez német ügyfél-autó volt anno, nem különösebben érdekes darab
- a bolgár ex-Takov Alpine, ez is 'gyári' autó volt anno, akárcsak Ferjánczé
- és a 'Ferdi-Alpine'
Illetve most készül a lentebb említett 'bis', én a két utóbbi 1800-asnál vagyok érdekelt, a többi már készen volt amikor 'belecsöppentem' ebbe a történetbe...
Safari Rallye-s lesz a kocsi?Esetleg R-5 turbot nem akarsz?Tudod kicsit irigykedem mert csodálatos szép dolgokkal töltöd napjaidat.Ha összejön a Pécsi előfutás ki vezeti a Alpine-t?
Nemrég került a házhoz 'kosárban' egy 1975-ös évjáratú 1800-as A110, ez a legutolsó un. 'bis' szériából.
Safari Rallye-n ment vele a Collinge - Combes páros. Ezzel piszmogunk mostanában, egy Angliában élő kenyai úriembertől sikerült megvenni, eléggé leharcolt állapotban, de legalább megvan mindene, 'csak' fel kell újítani. Ezzel tulajdonképpen szinte teljes az 'Alpine-sor'.
Sziasztok.Robi,esetleg más autót is megpróbáltok talpra állítani?Mecsek Rallyera úgy is megyünk barátaimmal nagyon örülnék neki hogyha láthatnám a kocsit,meg egy kicsit pletyiznénk is.
Lehet hogy most a hó végén ott leszünk mind a 4 Alpine-nal Belgrádban egy kiállításon, szervezés(alkudozás) alatt áll a dolog.
Hebros Rallye-ra le van kötve a 'Takov-Alpine', szinte biztos hogy ott is előfutunk a 'Ferdi-Alpine'-nal.
Megtisztelő az érdeklődés, Köszönjük !
Ha lesz közelebbi esemény ami publikus, megírom.
Előbb-utóbb lesz honlapunk is, de erre nem nagyon jut energia egyelőre...
Az 1973-as VB állapotát igyekeztünk visszaállítani az Alpine-nak, kívül-belül >
" Vagy azt ki kellett cserélnetek modernebbre? "
Ez az autó egy ikon, történelmi műemlék a szemünkben.
Nem egy homológ historic versenyautónak készült, így nem is volt semmi ilyen 'kell' a restaurálás során.
A ráfordított munka töredékével lehet építeni egy historicos replikát, de az egy másik műfaj...
Sziasztok.először is tudom hogy ezt ne mitt kell,de leirom.neveztem egy versenyre és arra kérnélek titeket skinek szimpatikus vagyok szavazzon rám, 3helyen állok sajnos az első helyen álló lány eddig csalással vezet mivel változtataja az ip cimét és igy mindig tud magára szavazni. szerintem ez nem fer. ezért akinek szimpatikus vagyok szavazzon rám.megköszönném.
Egy bizonyos licitálós magyar oldalon tudsz még beszerezni autó-motort könyv formájában bekötve.Én is így szereztem be 75-től 83 ig.Az összes szám lefűzve évfolyamonként.
A Magyar TV archívumában milyen felvételek lehetnek a régi versenyekről.biztos van pár tekercs.
Nagyon jók voltak valóban a régi Autó-Motor újságok,sajnos mára lassan csak a Forma 1 létezik benne.Nem is vásárolom meg.Nagyapám fizetett elő rá régen,de sajnos nem találom őket pedig még fekete fehér volt mikor elkezdte járatni.Mindig is érdekelte az öreget is a technika(háborúban repülős volt).
Tavaly láttam hogy árulják a Tóth Jani bácsi Oselláját, de már el volt adva mikor láttam. Jó lenne megtudni hova került. link
Kesjár Csabi 2 Formula Easterje is megvolt még 2008ban egyikről cikkezett is a Retro Mobil újság. Az egy akkor még félig meddig aktiv kocsi volt, viszont a másik az volt amit hegyen használt Csaba.
Qsa válasza a Lazapipa fórumról: "Ezzel ment a hegyiversenyeken. Ez úgy történt, hogy Jánosbá vett egy metalexet (saját pénzből) és ott álltunk Csabival az autó elött és azt hiszem, hogy pécsre mentünk azon a hétvégén. Ahogy ott álltunk azt gondoltuk, hogy a hegyre minél könnyebb autó kellene (ez az autó széles oldaldobozokkal volt), Összenéztünk Csabival és egyszerre mentünk a műhelybe a flexekért és aztán hadd szóljon, levágtunk minden felesleget. Akkoriban ez nagy tett volt nem egyszerű egy vadiúj autót szétkaszabolni. Így viszont a hűtőket is két motorkerékpár hűtőre cseréltük meg az aksit is. Hát így történt."
EZEN A LINKEN találhattok egy csomó képet Csabi és családja versenyzői pályafutásáról. (2 külön albumba a Formula Easterek 2008as állapotáról készült fotók)
Szívesen a képet.Itt a cikkhez tartozó plakát is.
(sajna 2 db-ban)
Egyébként úgy tudom ,hogy szétszedték az Kiss Dezső Oselláját.
Nem tudom ki és miért.