Bocs, de ezt nem tudom kihagyni
Az index forumon olvasgatva belefutottam a hazai autós újságírás egyik nagy öregjének néhány tavaly nyári szösszenetébe:
" Az kétajtós kurvalapos, farmotoros kupé...."
" Egyébként "igazi" Alpine teljes harci díszben nagyon ritka. A Ferjáncz-Baba féle autó az valóban és igazoltan ex-gyári autó volt... "
" Amúgy utánzat volt és van tengernyi, mint az 1000-es Abarthokból Opel Ascona 400-asokból vagy éppen Steyr Puch 600 TR II Europából.... "
És nincs még alváz sem, csak egy központi csőváz az un. kardánalagút alatt középen. És ez egy műanyag 'lavór'....
Én ma már nagyon más szemmel nézek azokra akik ilyen vasakkal küzdöttek a '70-es években.
Ugyanúgy lobogott az erdőben 160-nal ez is...
" Apám, ha én egyszer egy ilyen álomszépértékesgyönyörűmesés..."
Köszi ! Innen kezdtük >
" autóba navigálhattam volna.. "
Az élet nagy rendező, sosem tudhatod mit hoz a holnap....Nekem egy ideje nagyon tetszik a mondás:
' Life begins at 40! '
Én pár éve teljesen lenulláztam magamat egy vállalkozásban, értsd - autó, lakás, minden elment, csak tartozás és az asszony maradt velem. Szó szerint két bőrönddel húztunk el otthonról, akkor meg sem fordult a fejemben hogy még egyszer valaha versenyautóban ülhetek.
Nemrégen pedig az éjszakában közelről szívhattam a soKKKábetűs úriember szivarfüstjét, amint a mi versenyautónknak támaszkodik, hallgathattam a sztorizását, belekérdezhettem....
historyfun! Jól látja Zsolti70! Ha tisztességesen végzed a feladatot, nincs idő a gyomrod háborgásával foglalkozni. Mellesleg, már az az első tempós tréningen ki szokott derűlni, alkalmas-e a jelölt, vagy sem? A fotó? Apám, ha én egyszer egy ilyen álomszépértékesgyönyörűmesés....stb. autóba navigálhattam volna....