Még annyit:'90-ben volt egy A-s trabantos akinek 1 vagy 2 gyorson egyáltalán nem volt lámpája.Bevárta a következő indulót és rátapadva ment végig a gyorson.Ilyen akkoriban Cigánnyal is előfordult,még kis zsigulis korszakában. Szerintem ezek versenyzői oldalról óriási teljesítmények voltak(főként pl. Trabantoknál a melegedő és hatásukat veszítő dobfékek miatt) és a nézőknek is életre szóló élményt nyújtottak.Ezekről van valakinek személyes élménye?
Peti!1990-ben(amikor ti,Ricsivel nem rajtolhattatok el)az első nap csak sötétben ment a RII..Én inkább csak a Trabantokat figyeletem,de jól működő pótlámpákat nem nagyon láttam.(Erről már múltkor írtam ide,de válasz hiányában hanyagoltam a témát.Pedig mint kiderül,mindenkinek nagy élmény volt...)
Peti !Kellemes emlékek jutnak eszembe a képekről.Ez volt az első Mecsek rallye amire elmentünk,barátaimmal.De jó volt.Sátorral és reggel mit mondott a rádió mikor felébredtünk?Kellemes jó időre ébredt az ország.Mi meg fáztunk mint a vadász kutyája.Arra is emlékszem hogy délután volt az első nap rajtja mi meg Árpádtetőn a vadászháznál néztük a versenyt.Véletlenül találtuk meg a helyet de nagyon jó volt.Másnap pedig a pécsváradi gyorsot néztük meg.Az sem volt egyszerű.
Igen, talált süllyedt!
Kákonyi Attila - Dudás Mihály, egy gazdag pécsi vállalkozó pénzelte a projektet, BILIA RALLYE TEAM néven futottak egy versenyt Olaszországban. Salgóra neveztek, tréningeztek, az autó is megérkezett, de elindulni már nem tudtak, mert nem volt aki kifizesse.
Az autót még 91 végén volt szerencsém megnézni a pécsi BILIA szalonban, igazi komoly EVO2-es autó volt. (volt egy régi (8V tréningautó is, becsövezve, stb.)
Miska bácsi ment postabankos designnal, de az N-es 16V volt, még 91-ben.
Keszler A-ban nevezett, de az tulképp egy N-es autó volt 94-ben.
Ezt találtam az rallyvarázs könyvbem Kövesdán 92es tervei. kovedanrallyvarazs
Farkas Jani ügyben van itt más aki tud pontosabb infokat, de szerintem az övé csak N-es delta volt.
Szintén a rally varázs könyvbe olvastam hogy Csermely Gyula is ment valamikor 92 elött Lanciával, azt nemtom milyen csoportos volt. Sőt még egy bmw-t is bérelt az egyik Semperitre, kép valakinek?
Vizin meg Keszler nemhiszem hogy ment volna A-s kocsival
Viszont Tóth Misinál egy Lipiék féle designos lancia látható képen, ő ment volna az A-s kocsival? Vagy ő is postabank SE-be volt és azért volt olyan designja a kocsijának.
Egyébként mond valamit arrol hogy az A-s kocsiba is raktak valami alkatrészeket, viszont mikor kérdezik hogy nem e akart sose egy group A- s kocsit arra azt mondja nem....
Viszont találtam olyat hogy Gyabronka István nevezett Lanciával A-ba a Pécsi hegyiversenyre 1991be, szintén postaban se :D
" 92-es Mecseken volt visszafelé Árpádtető, és szombat este már sötétben lett vége. "
Erre emlékeztem, Lapis előtt néztem a tempóról féktávot sötétben,az eleje nagyon brutál volt. Most azon agyalok tettek e oda lassítót, de mintha nem...6ik nagyonról sztem egyből a Lapisba kellett betalálni.
92-es Mecseken volt visszafelé Árpádtető, és szombat este már sötétben lett vége.
Más...
Közelmúltban volt szó itt a fórumon arról, hogy a 90-es évek első felében a hazai pilóták közül kik mentek Gr. A-s Lanciával (Ranga, Ferjáncz, Ebi, Horner, Lipi), de egy név nem került említésre.
Ki lehetett Ő? Segítségképpen az évszám 1992!
91-ben az utolsó 2 gyors sötétben volt a Rallye 2-nek a Mecseken, a hegyipálya és Árpádtető.De Árpádtető nem visszafelé volt.Nagyon jó verseny volt csak néha kicsit sz..ul láttam!
Igen igazad lehet mert azt hiszem az volt az az év mikor elköszöntek a Trabantoktól,később mikor megjelent a H csoport újra éledtek a kocsik.A végén jöttek még egyszer és nagyon látványosan.