.Győri Erika és a Kis Fiat?Strázsahegyen kicsit tetőre rakta de utána is töretlen lelkesedéssel végig küzdötte a versenyt.Ha már szóba került a 1983 Barum
" Egyébként kezdetben mi valamilyen szörnyű román gumival mentünk,tudod,hogy milyen lehetett? "
Román gumihoz nem volt szerencsém, de egyszer csúnyán mellényúltam:
Haverom 'csajozós' Ladáján megakadt a szemem a hátsó gumikon, valami hihetetlen alacsony oldalfalú utcai gumi, nézem 165/50(55?)! Dunlop...húúú, gondoltam ez nekem nagyon király lesz áttételben a szériazsigulira, Dobogókőn felfelébe majd csak úgy hasítunk. Tapogattam, kicsit keménynek tűnt, de hát majd meglátjuk. Cimborát megfűztem hogy kipróbálnám, átkerekeztük az autókat, szép száraz tavaszi este, éjjel kettő után mikor már a baglyok is alszanak irány a hegy. Navigátorom aranyszívű bányász, káromkodni sosem hallottam. Benzinkút, kávé, elől mxl-mislenek, aztán ahogy illik nekiálltunk mint nimfomán a vibrátornak, negyedik forog már szépen, az első helyen ahol fékezni és kanyarodni is kellett volna akkorát forogtunk, hogy azt sem tudtam honnan jöttünk....Az ilyenkor szokásos síri csend a kocsiban, majd span rágyújt és mondja - b....eg a jó k...a a....at, ha szórakozni akarsz, menjünk vissza a kútra, megveszem a leárazott hóláncot, tedd fel azt hátra és gyere vissza a hegyre egyedül !....+ még gazdagabb lettem néhány olyan ízes bányász-káromkodással, amilyeneket még Bartók sem tudott volna gyűjteni
Szóval a képen lévő hölgyek közül ketten itt jártak nálunk versenyen, célbaértek Budapesten, de hiába túrtam a korabeli sajtót, csak egy vacak fotót leltem az Alpine-ról
Tudom, ez egy közel 40 éves sztori, de nehezen akarom elfogadni hogy a lányokat senki sem fotózta le akkor...szóval ha valakinek lapul a fiókban fotó róluk, megkérném ossza meg velünk.
A Renault 1971-ben indított egy teljes női csapatot, Aseptogyl főszponzorral, rózsaszín! Alpine-okkal.
Magyar vonatkozása is van a dolognak - az 1972-73-es München-Wien-Budapest Rallye-kon közülük a Marianne Hoepfner-Yvonne Vanoni páros célba is ért.
Ilyen tudás előtt(én csak az Y Stomilt ismerem) úgy tudok tisztelegni,hogy kedvencnek jelöltelek. Egyébként kezdetben mi valamilyen szörnyű román gumival mentünk,tudod,hogy milyen lehetett?Biztosan kevesen használták,mi a szomszédunk öreg,zöld Trabantjáról örököltük meg.Ez '86-ban volt és 1-2 túraverseny után beláttuk,hogy ennél azért jobb kell. Akkoriban ment túrában A-s Trabanttal Spici(ő készítette bele a pörgős motort) és Szilágyi Jani.Érdekes lenne egy autókiállításon megtekinteni az akkori és a mostani versenyautóikat egymás mellett...
Arra is kiváncsi lennék,hogy a '80-as évek végén '90-es évek elején a túrás ill. R.II-es trabantos mezőnyből kik mentek pl. új gumikkal?Emlékeim szerint Ricsi biztosan nem.
Kovács Enikő nem tudom mivel ment akkor, de nekem úgy rémlik '92-ben még a Dunlop SP Sport volt a 'menő' gumi R.II-ben aszfaltra.
Osztrák-svájci-német bontókban sokan vadászták az ilyen 0-km-es pótkerekeket a törött Suzukikban
Egy pillanatra azt hittem, h Kováts Edithről beszéltek (neki is kék szeme van). De ő navigált Szilágyi Janinak, Sarlós Norbinak, egyszer ment Parádon egy kockával, szikrázott a tető (van róla videjóm is, valahol).