Többnyire sehol, itt-ott udvarokban hevernek nagyon rossz állapotban.
Egyébként pedig Rallycorssban fényeskedtek egy ideig, Bubor Z. alatt, Varga Sz., stb. de Pl., Ranga edző autója, először Sziklaihoz került Tatára, majd tovább Győrbe, cső is került bele, majd N-ben futott, később rallycross alkatrész.
Lancia-nál a bűvös szó, Abarth volt. Lipták ill. KKK HF-je Abarth volt, amivel a többiek mentek nálunk, azok próbáltak közelíteni hozzá. Amiben Abarth alkatrészek voltak, egész megbízhatóak voltak, de mivel talján autóról van szó, boldog boldogtalan próbált hozzá alkatrész gyártani, pl., a Colotti nagyon jó váltókat csinál, de HF-re nem volt az igazi.
Viszont mikor itt volt Liatti, akkor már Lancianak kifele állt a rúdja VB-n, és Ranga megkapta a gyári ECU-t, és így próbálta tartani vele a lépést. Az utolsó években egyébként egyre több privát csapat hozzájutott a tutihoz, Faragó Ebi HF-je is, nagyon kemény volt, de sajnos Liatti ugye esett egy nagyot. Colonia biztosítónak annyi volt.
Az A-s Lancia viszonylag szerelhető volt, az N-es "nagyhalál". Utcai Lancián normakönyv szerint 8 óra alatt nem tudsz vezérműszíjat cserélni.
Mikor Liptákék megkapták az autót, Princz Gabi bácsi vetett rá egy pillantást, annyira nem érdekelte a dolog, és a fiúk erősen járatták le-föl, az emelőn, tanulták, de nincs ezzel semmi gond, új volt az mindenkinek, a sok Lada, Trabant, stb között.
Janika Toyotájával lány tesója versenyzett, szintén Rallycrossban, Topor, autója Szivák Zolihoz került.
A gyári Lancia alkatrészek egyébként az Astra Racinghez kerültek, és kb, itt lett vége a legendának.
2011-01-29 16:45:49
Többnyire sehol, itt-ott udvarokban hevernek nagyon rossz állapotban.
Egyébként pedig Rallycorssban fényeskedtek egy ideig, Bubor Z. alatt, Varga Sz., stb. de Pl., Ranga edző autója, először Sziklaihoz került Tatára, majd tovább Győrbe, cső is került bele, majd N-ben futott, később rallycross alkatrész.
Lancia-nál a bűvös szó, Abarth volt. Lipták ill. KKK HF-je Abarth volt, amivel a többiek mentek nálunk, azok próbáltak közelíteni hozzá. Amiben Abarth alkatrészek voltak, egész megbízhatóak voltak, de mivel talján autóról van szó, boldog boldogtalan próbált hozzá alkatrész gyártani, pl., a Colotti nagyon jó váltókat csinál, de HF-re nem volt az igazi.
Viszont mikor itt volt Liatti, akkor már Lancianak kifele állt a rúdja VB-n, és Ranga megkapta a gyári ECU-t, és így próbálta tartani vele a lépést. Az utolsó években egyébként egyre több privát csapat hozzájutott a tutihoz, Faragó Ebi HF-je is, nagyon kemény volt, de sajnos Liatti ugye esett egy nagyot. Colonia biztosítónak annyi volt.
Az A-s Lancia viszonylag szerelhető volt, az N-es "nagyhalál". Utcai Lancián normakönyv szerint 8 óra alatt nem tudsz vezérműszíjat cserélni.
Mikor Liptákék megkapták az autót, Princz Gabi bácsi vetett rá egy pillantást, annyira nem érdekelte a dolog, és a fiúk erősen járatták le-föl, az emelőn, tanulták, de nincs ezzel semmi gond, új volt az mindenkinek, a sok Lada, Trabant, stb között.
Janika Toyotájával lány tesója versenyzett, szintén Rallycrossban, Topor, autója Szivák Zolihoz került.
A gyári Lancia alkatrészek egyébként az Astra Racinghez kerültek, és kb, itt lett vége a legendának.
2011-01-29 16:45:49
Többnyire sehol, itt-ott udvarokban hevernek nagyon rossz állapotban.
Egyébként pedig Rallycorssban fényeskedtek egy ideig, Bubor Z. alatt, Varga Sz., stb. de Pl., Ranga edző autója, először Sziklaihoz került Tatára, majd tovább Győrbe, cső is került bele, majd N-ben futott, később rallycross alkatrész.
Lancia-nál a bűvös szó, Abarth volt. Lipták ill. KKK HF-je Abarth volt, amivel a többiek mentek nálunk, azok próbáltak közelíteni hozzá. Amiben Abarth alkatrészek voltak, egész megbízhatóak voltak, de mivel talján autóról van szó, boldog boldogtalan próbált hozzá alkatrész gyártani, pl., a Colotti nagyon jó váltókat csinál, de HF-re nem volt az igazi.
Viszont mikor itt volt Liatti, akkor már Lancianak kifele állt a rúdja VB-n, és Ranga megkapta a gyári ECU-t, és így próbálta tartani vele a lépést. Az utolsó években egyébként egyre több privát csapat hozzájutott a tutihoz, Faragó Ebi HF-je is, nagyon kemény volt, de sajnos Liatti ugye esett egy nagyot. Colonia biztosítónak annyi volt.
Az A-s Lancia viszonylag szerelhető volt, az N-es "nagyhalál". Utcai Lancián normakönyv szerint 8 óra alatt nem tudsz vezérműszíjat cserélni.
Mikor Liptákék megkapták az autót, Princz Gabi bácsi vetett rá egy pillantást, annyira nem érdekelte a dolog, és a fiúk erősen járatták le-föl, az emelőn, tanulták, de nincs ezzel semmi gond, új volt az mindenkinek, a sok Lada, Trabant, stb között.
Janika Toyotájával lány tesója versenyzett, szintén Rallycrossban, Topor, autója Szivák Zolihoz került.
A gyári Lancia alkatrészek egyébként az Astra Racinghez kerültek, és kb, itt lett vége a legendának.