KZ Invest Kupa 3.forduló - Nyíregyháza - Piac
FeketeMisi
Fekete Mihály
2013-10-03 07:49:43
utolsó bejelentkezése
FeketeMisi

63 hozzászólás
nincsenek kedvencei és 1 tag kedveli őt
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
686716517
Napi oldal:
46755
Jelenleg:
1090
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
FeketeMisi hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 63 hozzászólás • 4 oldal
2013-10-03 07:49:42
Mi meg már akkor is elmagyaráztuk neked, hogy nem húzta ki, de úgy látszik, mintha a falnak beszéltünk volna.... Ha Janikának lett volna pénze versenyezni, akkor versenyzett volna. Ha Janikának volt pénze versenyezni, akkor nem volt elég gyors, hogy lekösse magának az autót. Te sem gondolhatod komolyan, hogy Tagaiék azt mondják bárkinek, hogy jaj hát jó, itt vagy a pénzzel, oké, de várjunk már Janikára, hátha össze tudja szedni a pénzt, és akkor nem neked adjuk ki, hanem Janinak...Aki versenyautókat ad bérbe, annak az az érdeke, hogy az autója versenyezzen. Tökmindegy, hogy hogy hívják a sofőrt. Van egy összeg, akit ha valaki lerak, akkor övé a kocsi. Nincsenek 3-4-5 évre megkötött szerződések. Egyik szezonban X megy a kocsival, másik szezonban meg Y. Ilyen egyszerű a történet. Janinak nem volt pénze, Bútornak volt. Nincs miről tovább beszélni...
2013-05-20 19:10:34
Egyébként érdekes téma ez a teljes lezárás. Ez ugye azt jelenti, hogy 0 néző mehet be a gyorsra. Viszont nem jelenti azt, hogy x helyett 5x rendező, pályabírót helyeznek el. Na most ez pl egy ilyen gyorson, mint a mályinkai, nemhogy baleset, de életveszélyes is. Mert azért bőven volt olyan része a szakasznak, amin pl egy WRC-t csak feltettek 6.-ba, és utaztak 180-200al. Most ha ott mondjuk valaki elszáll, és akkorát esik (6. teliről beszélünk továbbra is...), hogy a versenyzők nem tudnak kiszállni a kocsiból, és keresztben áll a versenyautó az úton, akkor ott ki fog majd integetni az utánuk jövőnek? Megmondom: senki. És 180al egyszercsak kijön egy kanyarból, és szépen telibe fogja verni a másik autót, és a benne ülő versenyzőket. Nézők vannak minden 50 méteren. Rendező viszont nincs.

Ja és ha már a rendezőknél, sportbíróknál tartunk. Én Bükkszentkereszten voltam a faluban, meg lejjebb 2-3 kanyarral a cél felé. Ezen az 5-600 méteren rengeteg ember volt, sportbíróval viszont 1 darabbal találkoztam, Ő is a dupla balos végén volt, ott, ahova az első balostól éjszaka a verseny közben le se engedték sétálni az embereket. Rajta kívül csak polgárőrök, sárga mellényes illetékesek voltak (akik hagy ne mondjam milyen hangnemben beszéltek megint az emberrel...az egyik kopasz el is rontotta a napomat azzal, hogy úgy szólt hozzám, mintha a kutyájával beszélne). Senki akitől meg lehetne kérdezni, hogy miért áll a verseny, mikor jön a mezőny, vagy ilyesmi.

Eddig az volt a tapasztalatom, hogy rengeteg a fehér mellényes. Egerben pl egy kanyarba kettőt is állítottak Terpesen. Most meg odaküldtek 1000 emberre 1 fickót. Kopasz, kigyúrt főnökből viszont volt vagy 30.
2013-04-01 17:17:30
Alex. Március 27 óta elérhető a műsorfüzet kacsintok Igaz a lassítók nincsenek benne, de minden más igen.

https://docs.google.com/viewer?url=http://egerrallye.hu/docs/2013/2013_guide_eger.pdf
2013-03-31 23:10:58
http://www.youtube.com/watch?v=HtcxmldGCpM

Ez a Terpes-Sirok szakaszon a rajt után kb 1-1.5 km-el készült. 2007ben és 2011ben is itt voltam, és minden évben volt valami akció. Ebben a videóban esik be például Balatonyi, van benne pár megforgás, sok kézis kanyarvétel, elméretezett féktáv, stb. Kicsit langyosan indult a szakasz, mert az első 3 nem nagyon tette oda magát, de utána beindult az élet. Ez az első kör felvétele, a másodikban már azért Benikék is rángatták a kézit. Az mozgalmasabb kör volt. Több volt a szép kanyarvétel, és a beesés is vigyorgok 6. telin érkeznek egy nyújtott B2höz, ami után 30ra ott van ez a jobbos elág.
2012-11-22 15:25:20
Nem push in hanem pushing :) Egyébként ahogy Nasser is mondta, elég brutális felállásuk van vigyorgok Kíváncsi leszek, hogy egy hátsókerekes kocsival mire fognak menni az összkerekesek ellen.
2011-09-16 20:39:10
Meg is lehet nézni, hogy akkoriban hány néző halt meg, vagy sérült meg súlyosan...
2011-09-16 18:08:38
Te láttad közelről azt a kocsit? Mert én igen. És én azt láttam, hogy ahogy van az ülés háttámlája, mögötte kb 30 centire van behorpadva a tető...ott kapták el a fát...ha nincs az a 30 centi akkor....inkább le sem írom...

Másik dolog meg hogy annyi rendező kell, hogy ne lehessen baj...Azért az ilyen csomópontokba, nevezetes kanyarokba ahol mindig rengeteg ember áll, legalább azokba illene rendezőt rakni, ha meg nincs annyi pénzem hogy egy IRC versenyhez elegendő rendezőt biztosítsak, akkor meg nem kell mások életével és pénzével játszani, és nem kell lejáratni magunkat a fél világ előtt...Tudod az első benyomás a legfontosabb...
2011-09-16 12:59:55
Részemről a 110%-on való menés, az azt jelenti, hogy valaki besokall egy kanyarban, olyan tempóval közelíti meg, amivel már nem fér el és kisodródik a KÜLSŐ ÍV felé. Itt pedig arról volt szó, hogy Frici megpróbált egy olyan ívet, ami túlságosan szűknek bizonyult. A versenyzőnek joga van a hibázáshoz...De egyébként meg felesleges is ilyen dilettáns embereket győzködni, akik ha valamit a fejükbe vesznek, akkor a száraz tények ellenére is hajthatatlanok (ergo számukra a tej is fekete, hiába próbálja meggyőzni róla bárki is...) Jaaaaaaaaah és hozzátenném hogy természetesen Asi a király..................

A farönkös témával kapcsolatosan megütött hangnemmre pedig azt tudom mondani, hogy állj egy tükör elé, és a tükörben látott alakkal beszélj így...
2011-09-15 22:36:18
Kérdésem a következő: Ha egy gumi van a belső íven, akkor annak nekimennek?

Válasz: Nem, tehát a funkcióját ugyan úgy ellátja, viszont ha mégis hibázik az ember és rámegy, akkor nem tesz akkora kárt a kocsiban mint egy 400 kilós farönk...Arról nem is beszélve, hogy ha egy rönköt úgy kap el egy versenyző, hogy kifordítja az útra, akkor azt 2, egyenként 40 kilós rendező nem fogja arrébb rakni 1 perc alatt, míg jön a következő kocsi...egy gumit viszont akár a nézők is vissza tudnak rakni a helyére, ha az adott kanyarban nincs rendező...A funkciója mind a kettőnek ugyan az, mind a kettőnek ugyan az az eredménye levágás szempontjából, viszont ha valaki hibázik, akkor anyagilag is drágább, és rendezői szempontból is gázos a rönkös megoldás. Gondolj bele, ha valaki kifordít egy rönköt mondjuk Pécsváradon, ahol ugye kevés néző volt. Ha valaki egy olyan helyen esik el ahol nincsenek nézők, nincs aki odafusson, nincs aki jelezzen a következőnek hogy lassíts, akkor a következő páros nagy tempóval érkezik egy beláthatatlan kanyarba, és egyszercsak azt látják hogy ott fekszik egy rönk keresztbe az úton...130-nál reagáld már le az esetet...főleg úgy hogy ha teljesen elzárja az utat....egy gumi legalább legurul az útról, vagy ha nem is, akkor is azt el lehet találni, alászorul a kocsi alá, de sokkal kisebb valószinűséggel lesz belőle óriási baleset, mint egy rönkből.
2011-09-15 22:36:18
Kérdésem a következő: Ha egy gumi van a belső íven, akkor annak nekimennek?

Válasz: Nem, tehát a funkcióját ugyan úgy ellátja, viszont ha mégis hibázik az ember és rámegy, akkor nem tesz akkora kárt a kocsiban mint egy 400 kilós farönk...Arról nem is beszélve, hogy ha egy rönköt úgy kap el egy versenyző, hogy kifordítja az útra, akkor azt 2, egyenként 40 kilós rendező nem fogja arrébb rakni 1 perc alatt, míg jön a következő kocsi...egy gumit viszont akár a nézők is vissza tudnak rakni a helyére, ha az adott kanyarban nincs rendező...A funkciója mind a kettőnek ugyan az, mind a kettőnek ugyan az az eredménye levágás szempontjából, viszont ha valaki hibázik, akkor anyagilag is drágább, és rendezői szempontból is gázos a rönkös megoldás. Gondolj bele, ha valaki kifordít egy rönköt mondjuk Pécsváradon, ahol ugye kevés néző volt. Ha valaki egy olyan helyen esik el ahol nincsenek nézők, nincs aki odafusson, nincs aki jelezzen a következőnek hogy lassíts, akkor a következő páros nagy tempóval érkezik egy beláthatatlan kanyarba, és egyszercsak azt látják hogy ott fekszik egy rönk keresztbe az úton...130-nál reagáld már le az esetet...főleg úgy hogy ha teljesen elzárja az utat....egy gumi legalább legurul az útról, vagy ha nem is, akkor is azt el lehet találni, alászorul a kocsi alá, de sokkal kisebb valószinűséggel lesz belőle óriási baleset, mint egy rönkből.
2011-09-15 22:28:53
A Fricis részhez: Első nap Hetvehely-Nyárásvölgyön álltunk, a Nyárásvölgy felőli végén egy igen tempós, dobálós részen. Ott ahol Asi-Janika-Kazár-Bútor-Herczig elvette, ott Frici áttolta padlón....ez nem a gyári kocsitól függ, hanem attól hogy kinek mennyi vér van a bizonyos testrészében...Úgyhogy ennyit arról, hogy milyen érdeme van a gyári kocsinak Friciék szereplésében...ülhetsz Te egy DS3 WRC-ben is, mégse fogsz úgy menni mint Loeb....
2011-09-08 16:54:59
Helyes, legalább több hely lesz a pálya szélén :)
2011-09-08 07:30:33
www. erdirallye. hu

A 2008-as belsők között 2-t is találsz. Igaz hogy nem olyan néven van fent, mert elírták, de van fent. Az egyiknek az elején Josi azt mondja hogy megnézem hogy jó-e az itiner, és röhögnek egyet.
2011-09-07 08:40:57
Azt jelenti, hogy májusban tervezik a Mecseket 2012-ben. Érdekes :) Mondjuk jó, mert az még pont nem vizsgaidőszak :)
2011-09-07 08:37:45
Mert az még csak tervezet :) Jelen Pista bá' azt mondta hogy amennyiben jól sikerül a rendezvény, abban az esetben plusz 2 éves opciója van a rendezésre. Gondolom ha a Jurósportosoknak nem fog tetszeni a hétvégi verseny, akkor ki is kerül a jövő évi naptárból :) De én bízok benne hogy ha bekerült, akkor az már azt jelenti hogy valamit jól csinálnak Jelen Úrék, és ha mindent úgy csinálnak mint tavaly, akkor nem lesz probléma a plusz két éves opció érvényesítésével :)
2011-09-06 23:28:27
Igazából a vasárnapi kanyarhoz kellene egy kis eső, úgyhogy azért szurkolok hogy cseperegjen egy kicsi, elég ha csak 2 percig szakad :D
2011-09-04 22:47:50
Mikor megláttam hogy Mecsek Rally topicban legfrissebb hsz Dom-é, egyből eszembe jutott hogy még nem olvastam előrejelzést :D

Én nem bánnám ha lenne egy kis eső, mert az azért elősegítené a látványos versenyt, és igencsak megkavarná az erőviszonyokat :) De ne este essen, mert sátorban nem éppen jó olyankor aludni :D
2011-09-04 18:37:28
Nagyon szépen köszönöm az információkat kacsintok Bár egy kicsit kétkedve fogadom hogy a verseny végéig nem is lesznek rönkök, mert az utóbbi években mindig tele volt farönkökkel az a szakasz, úgyhogy szerintem gyanús, hogy ki fogják rakni, csak később. De nem bánnám ha nem, mert akkor jelentősen megnövelné a célpontként szolgáló kanyarok számát :)

Főleg már csak azért is ki fogják rakni a rönköket, mert mindkét nap lesz a gyorsasági, így második napra használhatatlanná válna az erdei rész. De legyen igazad király
2011-09-04 17:40:33
Illetve még annyit szeretnék kérdezni a rutinos Mecsekre járóktól, hogy Nyárásvölgyön lehet sátorozni? Sosem voltam még azon a szakaszon, és sátorral készülnénk, így jó lenne nem úgy odamenni hogy este felkeltenek hogy pakoljunk és húzzunk innen.
2011-09-04 17:33:23
És Nyárásvölgyön miújság a rönkökkel?
FeketeMisi hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 63 hozzászólás • 4 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
2021 22 23 242526
2024.05.01.

részletes infóink

2024.05.02-04.

részletes infóink

2024.05.04.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k