Nem igazán értem, mi volt a terenyei gyors célja. Pénzszerzés? Több elment az útépítésre és a rendőri biztosításra, mint a bevétel lehetett. Egy régi legendás szakasz felélesztése? Én emlékszem, hogy köpködtek a versenyzők 20 éve, mert utólérték egymást, mert gyorsulási verseny volt egy 5km-es szakaszon kb 5 kanyarral. Azt is ideje lenne tudomásul venni, hogy változtak az idők, nem trabantok és ladák adják a mezőny nagy részét, hatalmasakat változtak az igyények és nem véletlenül szüntették meg a vegyes talajú versenyeket, mert aki azt állítja, hogy mély talajú salakra és új aszfaltra is jó egy beállítás, az valamit jobban tud, mint a gyári mérnökök.
A "pálya" minőségéról annyit, hogy az első kör végén az S csoportos mitsuk már túrták maguk előtt a salakot. 3 kör után!
És ezen menjél még hatot! Nevetséges. Leglább annyira, mint pénzt szedni egy gyakorlatilag nézők elől elzárt szakaszért. Aki ott volt Ózdon, láthatta, hogy már azt a salakot is szétásta még a másodosztály. Miből gondolták, hogy a két napja, sárba szétszórt salak majd háromszor annyit kibír?