LCH Tavaszi LADA találkozó
farzan76
Gazdik László
2015-10-15 03:21:37
utolsó bejelentkezése
farzan76

28 hozzászólás
nincsenek kedvencei és 2 tag kedveli őt
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
684801183
Napi oldal:
33149
Jelenleg:
1725
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
farzan76 hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 17 hozzászólás • 1 oldal
2015-09-22 05:49:34
Fodor úr!
Egy vicc az egész ember? Két évvel ezelőtt még az MNASZ-t fikázta, most meg előadja magát mint szakértő! No comment........
2013-10-08 13:26:56
Sziasztok,

Már nem is tudom milyen rég óta megyünk RTE-ben, amatőr bajnokságokban, stb. Hol teljes szezont sikerült mennünk, hol jóval kurtábbat. Eddig erősen bíztam, bíztunk abban, hogy az elmúlt évek fiaskói után majd csak jobb lesz. Hát a legújabb hírrel azt hiszem sok embernek sikerült tönkre tenni a szórakozását. Mert valljuk meg szórakozásról beszélünk nem kőkemény üzletről...... Bár a döntés alapján csak erősödött bennem a kétely, hogy itt csakis jó magyar szokásnak megfelelően pofátlan, gátlástalan lehúzásról van, lesz szó, amit ráadásul még leplezni sem próbálnak. Kezdődött ez év elején a "milyen anyagból van a bukócsöved" című agyrémmel. Aztán adjál be felelősségvállalási nyilatkozatot a gyártó részéről és minden rendben, máris megkaphatod a II. osztályú gépkönyvet.... Ettől még nem veszélyesebb a kocsi? Ezek után mi lesz majd a 2014-es gépkönyvezéseknél, rejtély....
Ezután látta az MNASZ, hogy gyakorlatilag a rally OBII. után már az OB I. is lemorzsolódott, s mit ad Isten gyorsan kellett cselekedni, ha önállóan nem megy, akkor majd megy erőszakkal! Nem vagyok kárörvedő, de nagyon remélem, hogy semmivel sem lesztek előrébb a jövő évben mint ezidáig! Őszintén remélem, hogy több honfitársamnak, barátomnak, versenyzőtársamnak lesz lehetősége külföldi versenyekre ellátogatni és hagyni ezt az egészet a jó fenébe!
Itt az a szó, hogy versenyzőbarát már régen nem létezik. Sőt, azt hiszem fordítva ültek néhányan a lóra! Uraim, el kell, hogy áruljam, tévedés, ha azt hiszitek a versenyzők vannak értetek!
De tudjátok mit, van ebben talán olyan dolog is amit üdvözölni is lehetne, ha értelmesen, fokozatosan nem egy tollvonással intéznétek el:
1. Tudom támogatni, hogy valóban felépüljön egy hasonló rendszer, ami régen volt, azaz szépen járja mindenki végig a lépcsőt amit kell, szerezzen pontokat, s azután jusson fel OB I-be már ha szeretne.
2. Ezt természetesen vonatkozzon a jelenleg OB I-ben versenyző emberkék egyrészére is, mert bizony volt aki semmiféle II osztályú uram bocsá sprint versenyzői múlttal sem rendelkezett, aztán hirtelen ( gondolom, mert megfelelő anyagi támogatottsággal rendelkezett, rendelkezik) , jobbnál jobb kocsiban találta magát, a kormány meg még most is a hátát szúrja!
3. Támogatnám azt is, hogy csak kétkerekes kocsi mehessen az alsóbb osztályokban, de a váltáshoz meg kell teremteni a feltételeket, a fokozatosságot. Nem mentem Mitsubishivel versenyen még életemben, de nyilván nem ugyanaz a ktsgvetése RTE versenyen, sprinten és OBI-ben vagy II-ben.
4. A lényeg a fokozatosságon van. Most azt mondjátok, hogy nem mehet a 4x4 meg a 2 literes vagy annál nagyobb szivómotor?! Mi van egy fullos, régi, kopott super 1600-os kocsival? Ha valakinek lesz lóvéja akkor garantáltan ugyanakkorát fog vele takarni mint egy M3-as BMW-vel! ( mondjuk mérnöki szemmel abban legalább van anyag a kis Citroennel szemben).
5. Miért hivatkoztok egy balesetre? Ha ennyire pofátlanul csináljátok a rallysport módszeres lejáratását, nyugodtan kijelenthetitek élő egyenesben, hogy nem kérjük az RTE és sprint bajnokságokat és mindenki fizessen be hozzánk mindent és kész. Nem kell ez az álságos viselkedés, mert nincs értelme.
6. Miért pont max. 1600 ccm? Miért nem 2000 ccm vagy 1800 ccm? Uraim, önök tudják a legjobban, hogy egy A-s 1,6-os kocsi jóval durvább lesz, mint egy mezei N-es 2,0-es! Mi alapján történt a döntés? Ennyi erővel mondhadtátok volna azt, is, hogy menjen az összes Lada OB I-ben, mert abból van a legtöbb, s több versenyző, több lóvé. Nyilván.

Egy szónak is száz a vége nagyon kilátástalannak érzem a rallysport jövőjét hazánkban. Szakértelem, versenyzői, nézői látásmód hiányában kizártnak tartom, hogy a jelenlegi érdekcsoportok égisze alatt működő MNASZ felelős, értelmes, több szempontból is megfelelő, kompromisszumos döntést hozzon! Pedig ha nem teszi, hamarosan megkondulnak a vészharangok.......

2013-10-08 13:26:56
Sziasztok,

Már nem is tudom milyen rég óta megyünk RTE-ben, amatőr bajnokságokban, stb. Hol teljes szezont sikerült mennünk, hol jóval kurtábbat. Eddig erősen bíztam, bíztunk abban, hogy az elmúlt évek fiaskói után majd csak jobb lesz. Hát a legújabb hírrel azt hiszem sok embernek sikerült tönkre tenni a szórakozását. Mert valljuk meg szórakozásról beszélünk nem kőkemény üzletről...... Bár a döntés alapján csak erősödött bennem a kétely, hogy itt csakis jó magyar szokásnak megfelelően pofátlan, gátlástalan lehúzásról van, lesz szó, amit ráadásul még leplezni sem próbálnak. Kezdődött ez év elején a "milyen anyagból van a bukócsöved" című agyrémmel. Aztán adjál be felelősségvállalási nyilatkozatot a gyártó részéről és minden rendben, máris megkaphatod a II. osztályú gépkönyvet.... Ettől még nem veszélyesebb a kocsi? Ezek után mi lesz majd a 2014-es gépkönyvezéseknél, rejtély....
Ezután látta az MNASZ, hogy gyakorlatilag a rally OBII. után már az OB I. is lemorzsolódott, s mit ad Isten gyorsan kellett cselekedni, ha önállóan nem megy, akkor majd megy erőszakkal! Nem vagyok kárörvedő, de nagyon remélem, hogy semmivel sem lesztek előrébb a jövő évben mint ezidáig! Őszintén remélem, hogy több honfitársamnak, barátomnak, versenyzőtársamnak lesz lehetősége külföldi versenyekre ellátogatni és hagyni ezt az egészet a jó fenébe!
Itt az a szó, hogy versenyzőbarát már régen nem létezik. Sőt, azt hiszem fordítva ültek néhányan a lóra! Uraim, el kell, hogy áruljam, tévedés, ha azt hiszitek a versenyzők vannak értetek!
De tudjátok mit, van ebben talán olyan dolog is amit üdvözölni is lehetne, ha értelmesen, fokozatosan nem egy tollvonással intéznétek el:
1. Tudom támogatni, hogy valóban felépüljön egy hasonló rendszer, ami régen volt, azaz szépen járja mindenki végig a lépcsőt amit kell, szerezzen pontokat, s azután jusson fel OB I-be már ha szeretne.
2. Ezt természetesen vonatkozzon a jelenleg OB I-ben versenyző emberkék egyrészére is, mert bizony volt aki semmiféle II osztályú uram bocsá sprint versenyzői múlttal sem rendelkezett, aztán hirtelen ( gondolom, mert megfelelő anyagi támogatottsággal rendelkezett, rendelkezik) , jobbnál jobb kocsiban találta magát, a kormány meg még most is a hátát szúrja!
3. Támogatnám azt is, hogy csak kétkerekes kocsi mehessen az alsóbb osztályokban, de a váltáshoz meg kell teremteni a feltételeket, a fokozatosságot. Nem mentem Mitsubishivel versenyen még életemben, de nyilván nem ugyanaz a ktsgvetése RTE versenyen, sprinten és OBI-ben vagy II-ben.
4. A lényeg a fokozatosságon van. Most azt mondjátok, hogy nem mehet a 4x4 meg a 2 literes vagy annál nagyobb szivómotor?! Mi van egy fullos, régi, kopott super 1600-os kocsival? Ha valakinek lesz lóvéja akkor garantáltan ugyanakkorát fog vele takarni mint egy M3-as BMW-vel! ( mondjuk mérnöki szemmel abban legalább van anyag a kis Citroennel szemben).
5. Miért hivatkoztok egy balesetre? Ha ennyire pofátlanul csináljátok a rallysport módszeres lejáratását, nyugodtan kijelenthetitek élő egyenesben, hogy nem kérjük az RTE és sprint bajnokságokat és mindenki fizessen be hozzánk mindent és kész. Nem kell ez az álságos viselkedés, mert nincs értelme.
6. Miért pont max. 1600 ccm? Miért nem 2000 ccm vagy 1800 ccm? Uraim, önök tudják a legjobban, hogy egy A-s 1,6-os kocsi jóval durvább lesz, mint egy mezei N-es 2,0-es! Mi alapján történt a döntés? Ennyi erővel mondhadtátok volna azt, is, hogy menjen az összes Lada OB I-ben, mert abból van a legtöbb, s több versenyző, több lóvé. Nyilván.

Egy szónak is száz a vége nagyon kilátástalannak érzem a rallysport jövőjét hazánkban. Szakértelem, versenyzői, nézői látásmód hiányában kizártnak tartom, hogy a jelenlegi érdekcsoportok égisze alatt működő MNASZ felelős, értelmes, több szempontból is megfelelő, kompromisszumos döntést hozzon! Pedig ha nem teszi, hamarosan megkondulnak a vészharangok.......

2013-07-31 13:24:19
Sziasztok,

R007 idéznék Tőled: "Tehát az RTE-ben maximálni kell a motor űrtartalmát 2000cm-ben, turbóval 1600cm-ben, hajtás 2WD, ki kell írni egy junior kupát max. 1600cm szívó motoros autókra "kereklámpás" műszaki változtatások lehetőségeivel. Az RTE-ben csak normál kereskedelemben (benzinkúton) kapható
üzemanyagot és széria utcai gumit lehessen használni. Akinek van pénze 4WD autóra vagy nagy motoros szörnyre az menjen az ORB-be. "
Én ugyan egy ideje RTE-ben próbálok levegőhöz jutni egy egyszerű A-s ladával, de az már észbontó, hogy mi zajlik ott is. Nem normális dolog sztem, hogy egy átlagos évadot 1,5-2 millió ft között lehet kihozni, ha nincs nagyobb javításod, törésed és max, minden 3. versenyre teszel fel új gumit, ha egyáltalán labdába akarsz rúgni. Itt Kom-Egom megye környékén teljesen megszűntek az ARK futamok, így más lehetőség nincs. Van egy két páros, aki igazán jól kijön egymással, de vannak akik vérre menő küzdelemnek élik meg az egészet, holott fogalmam sincs mit profitálnak belőle ( pláne egy ladával) a felhalmozott adósságokon kívül. A vége az, hogy eltűnik mindenki a süllyesztőben. Anno mikor versenyezni kezdtem még arról szólt az RTE is amiről kellett azaz küzdelemről, szórakozásról, utánpótlásról, stb. Most miről szól: akinek több a lóvéja, az már tud óvni, csalni, bejelentéseket tenni, stb. De ez van.
2013-05-27 10:40:04
Sziasztok,

Bárkinek van valami hiteltérdemlő híre a Salgó rallyval kapcsolatban?

Köszönöm előre is.
2013-05-19 10:54:41
Sziasztok,

Van bárkinek bármilyen infója a soron következő Salgó Rally-ról? Megrendezésre kerül vajon vagy sem?

Köszönöm.
2013-01-30 12:31:23
Szia,

Már bocs, de Neked az honnan jött le, hogy Csucsu-ék már korábban elkezdték a tréninget? Ha ismernéd Őket, akkor tudnán, hogy pont Ő nem fogja ezt megtenni. Mert, hogy a András ( a faterja) ezért biztosan helyretenné!
Laci
2012-07-02 10:49:42
Sziasztok,

Szeretnénk ezúton köszönetet mondani minden kedves nézőnek, akik a hétvégén segítettek a 2. gyorson (Máriahalom-Szomor) talpra állítani autónkat, bennünket és akik segítségével az autó legalább lábon kitámolygott a gyorsaságiról.

Gazdik Laci - Ruga Endre
2012-06-28 10:06:38
Kanyi,

Igazad van, sorry, csak egy kicsit mérges lettem, amikor itt a duen főoldalán elolvastam az újabb közleményt a rajthely módosításáról az Őrisáp-Bajna szakaszról. Közérthetően: a nyugdíjas otthon után fogunk rajtolni, mert előtte a kedves otthon vezető úgy gondolta, hogy korábbi engedély ide vagy oda Ő most mégis csak inkább "segget" csinál az arcából és elérte, hogy azt a szakaszt mégse kapja meg a rendezőség. Hát röviden ennyi.
Laci
2012-06-28 09:40:31
Sziasztok,

Ezek szerint a nyugdíjas otthon vezetője megint nem bírt magával. 3 km-rel ( ráadásul lényeges 3 km-rel) rövidebb pályán fogunk versenyezni a hétvégén. Hogy egyes emberek mit meg nem engedhetnek maguknak. De nem baj, a versenyen csak 3x kellett volna kíbírni 100 autó tempóját, most majd premier plane-ban végig nézheti, ahogy az egész mezőny ott melegíti a gumijait a rajt előtt, nem kis hangzavar közepette. ( He-he-he..... )Minden tiszteletem és csodálatom az Övé.

Gazdik L.
2012-06-28 09:40:31
Sziasztok,

Ezek szerint a nyugdíjas otthon vezetője megint nem bírt magával. 3 km-rel ( ráadásul lényeges 3 km-rel) rövidebb pályán fogunk versenyezni a hétvégén. Hogy egyes emberek mit meg nem engedhetnek maguknak. De nem baj, a versenyen csak 3x kellett volna kíbírni 100 autó tempóját, most majd premier plane-ban végig nézheti, ahogy az egész mezőny ott melegíti a gumijait a rajt előtt, nem kis hangzavar közepette. ( He-he-he..... )Minden tiszteletem és csodálatom az Övé.

Gazdik L.
2012-04-03 09:05:24
Tatabányával kapcsolatban az egyik szemem nevet ( király a gyors össztáv ) a másik sír ( rengeteget kell majd autózni szombaton is a pályabejáráskor, stb).

Laci
2012-04-02 12:43:19
Sziasztok Illetékesek,

Esetleg várható mostanában átdolgozott versenynaptár vagy még mindig tart az MNASZ vs. RTE akció? Jó lenne tudni a szabik miatt, hogy hogyan képzeljük az évet.

Köszönöm.
2012-03-28 10:56:01
Sziasztok,

Én pedig annyit tudok, hogy az RTE számára nem lesz Bükkfürdő, egyrészt Markó Tibi sajnálatos betegsége miatt, másrészt anyagi jellegű problémák miatt. Csak az MNASZ-t fogja érinteni a verseny.

2012-03-28 08:03:30
Szia,

Én ennyit láttam:

RaliTúra Bajnokság2012-03-26RTE - X. Ózd Rali új időpontja: 2012. 05. 19-20.
Ez itt jelent meg a sajtóanyagok között, csak a file-t nem tudom megnyitni.

Laci
2012-03-27 07:11:38
Sziasztok,

Szerintem Bükkfürdő sem lesz, mivel az Ózd Rally-ról most jelent meg egy közlemény, amely szerint május 15-20-ra került át, egy hét különbséggel Bükkfürdő után?????

2012-03-23 11:16:40
Sziasztok,

Mai napon ez jelent meg az MNASZ honlapján, közleményként: "Az MNASz Elnöksége által előzetesen felhatalmazott három vezető tisztségviselő a mai nappal Botka Endrét kinevezte a Rallye szakág vezetőjévé." - nos ehhez csak gratulálni tudok, ezzel az eddiginél is nagyobb lejtőn indult el a rallysport kis hazánkban.
2012-03-20 13:27:19
Sziasztok,

Ide kapcsolódva én is azt hallottam, hogy sajnálatos módom Markó úr betegsége és a Grupama szponzori visszavonulása miatt vélhetően Bükkfürdő sem kerül megrendezésre?! Azért egy biztos: nem egészen két hónap alatt sikerült teljesen lenulllázni a magyar rally bajnokságot. Minden szinten. Tényleg Gyulai úr, ki ezért a felelős?! Azt hiszem az MNASZ vezetése teljes mértékben hitelét vesztette az elmúlt néhány napban és kár lenne ezt fokozni még azzal, hogy továbbra is azon emberek próbálják majd menteni a menthetőt, akik leírták ezt az egész sorozatot! Kiváncsian várom, várjuk az egész végeredményét, mert ha ez így folytatódik az RTE bajnokság is csak 5 futamos lesz!
2012-02-02 10:12:06
Sziasztok Illetékesek,

Mikor tudhatunk meg valami megnyugatót - az " egyeztetések folynak" híren kívül - a gépkönyveztetéseket illetően. Csak azért kérdezem, mert elég nagy összevisszaság látott napvilágot, mind MNASZ és mind RTE szinten, nem beszélve a sportrendszám és társai ügyében - ami a közlönyben megjelenteket illeti. Adnánk be a licenceket, várnánk a téjékoztatást a gépkönyvezés időpontjairól, de semmi konkrétum, 2 hónap múlva meg már versenyezni kellene?!
Köszönettel: Gazdik L.
farzan76 hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 17 hozzászólás • 1 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k