KZ Invest Kupa 3.forduló - Nyíregyháza - Piac
Maybe
Lórencz Péter
2010-05-25 03:09:15
utolsó bejelentkezése
Maybe

8 hozzászólás
nincsenek kedvencei és őt még senki nem jelölte kedvencnek
még nem töltött fel képet
Összes oldal:
685437814
Napi oldal:
143654
Jelenleg:
1888
Regisztrált:
0
h i r d e t é s
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

Autószöv Gyöngyös

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Share |
Maybe hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 8 hozzászólás • 1 oldal
2010-05-25 03:01:11
Köszönöm.
2010-05-24 23:11:11
Hillman, rozi64
Írtam egy fél oldalt, mire rányomtam a küldésre, kiléptetett az oldal. Nem fogom újrafogalmazni az egészet, lényeg, hogy nem értitek, amit mondok, és nem is akarjátok megérteni, mert végre találtatok 3 mondatot, amibe bele lehet kötni.
Rozi, a személyeskedésről csak annyit, hogy egyrészt nem általánosítottam, mivel akinek nem inge, nem veszi magára, másrészt az általánosítás SEM egyenlő a személyeskedéssel.
A személyeskedés az, amikor egy komment alapján megítélsz valakit, próbálod jó magasról leoltani, mert ő csak egy kis 23 éves s***os, aki nem tudhat semmit a régi rallyról.
2010-05-24 21:09:28
Hillman!
Én ezt tudom, és értem is. Nem ez a gond. Lehetett volna akár 50 méter is a salak, ha egyszer már a pályabejáráson is s*** volt, és mindenki tudta, hogy s*** lesz.
Akkor lehet gondolkozni, hogy beáldozok pár mp-et, de biztosan nem verem szét az autót, vagy lerakom a porba, és lehet, hogy ott hagyom a fél alját a salakon, mindkettő benne van a pakliban. Az én döntésem, és nem sírok, ha ott marad a fél autó.
Mindegy is, mint ahogy írtam, megértem, tényleg s*** volt, tényleg gyilkos volt. Aki elindult a versenyen, az tudta ezt.
Érdekes módon nagyon sok versenyzőnek tetszett a körgyors, ők megoldották valahogy.
2010-05-24 18:00:28
Kedves Uram!

Gondolom, miután ekkora fényévnyi korkülönbség van közöttünk, és Önnek sikerült elkezdenie személyeskedni, valamint a s***ba is belekötni, nem bántom meg a magázó formulával. Valójában még most is 13 éves vagyok, mint akkor, sőt, ugyanolyan nagy szakértő.
Nem felejtettem el olvasni az oldalon, hogy miért voltak ott a téglák. Tudom, miért voltak ott a téglák, ahogy azt is tudom, hogy mennyit szívtak vele a rendezők, hogy egyáltalán ilyen lehessen az út. Ha nem "belekötünk mindenbe" hozzáállással olvasta volna el a mondandómat, akkor lehet, hogy ezt észre is vette volna a szövegkörnyezetből. A kérdésem pedig elsősorban arra irányult, bár Ön szövegértésből már ennél a résznél elvérzett, hogy miután az autók kiforgatták őket, miért nem volt ott SENKI, aki esetleg lerugdosta volna őket...
Hogy tíz éve sírt-e MINDEN versenyző, azt nyilván nem tudhatom, mert bár nagy szakértő vagyok, 13 évesen sajnos nem volt lehetőségem diktafonnal végiginterjúvolnom a mezőnyt, úgyhogy erre válaszolni nem tudok. Arra igen, hogy akárhány pilótával beszélgettem, aki ment rajta, egyaránt azt mondták, hogy versenyzői szemszögből nem kihívás a pálya, a nézők miatt viszont imádták. Tegnap-ma viszont mindenhonnan a panaszkodás ömlött, és ahogy olvasom a fórumot ill. beszélgettem pár emberrel, nem csak én hallottam így. Dehát ez van, változnak az évek.
Tényleg aszfaltos verseny volt, amiben a salak volt a kakukktojás? Mik vannak, elnézést Uram, úgy tudtam, hogy a 4-es metró alagútjában volt a többi gyorsasági.

Mi 13 évesen úgy tanultuk a fogyatékos képzőben, hogy ha van murvás rész is, akkor ne rakjuk le a kocsit 2 centire az úttól, mert ha felakadunk, az nem a rendező hibája lesz. Sokan erre rájöttek, és gond nélkül áttolták padlógázzal a salakot ill. a téglagyárnál lévő részt is.

Én is gratulálok, mert Ön legalább nem írt sokat, csak hülyeséget.
2010-05-24 12:58:32
Ja, és szeretném megköszönni az élményt azoknak a versenyzőknek, akik nem vették el, akik elrakták, akik villogtak, akik integettek, akik nem fostak, akik visszahozták pár másodpercre a régi fílinget. Miattuk nem bántam meg, hogy elmentem! Köszönöm! kacsintok
2010-05-24 12:54:39
Na lenyugodtam tegnap óta, írnék pár sort a versenyről az én szemszögemből, abszolút szubjektív vélemény következik, lehet majd rajta vitatkozni.
Kisterenyén voltunk, a pálya majd' mindegyik részén álltunk egy kicsit, úgyhogy nem egy kanyar alapján ítélkezek.

Először is a szervezésről: Nem lennék a rendezők helyében. Eddig is sok fikát kaptak (egy részét jogosan), ezentúl még többet fognak. A terenyei körgyors 99%-ban várható volt, hogy ilyen lesz. Ha elmarad, az is baj, ha ilyen körülmények között megtartják, az is baj. Leginkább arra az "úriemberre" haragszom, aki nem volt hajlandó bérbe adni a salakot. Nyilvánvaló, hogy egy 30 éve ott lévő, lejárt, összeállt felület 10x többet bír, mint egy pár napja a nedves talajra leborított salakréteg. Az árvízről/belvízről sem tehetnek, pedig nagyrészt ezek miatt volt egy kalap s*** az egész rész. Viszont: Mik voltak azok a féltéglák az úton??? Az hagyján, hogy az autókat kinyírja, de ha valamelyik autó kereke belevágja egy néző fejébe, ott hal szörnyet. ÉLETVESZÉLYES volt!!! Ráadásul semmi igyekezetet nem láttam, hogy legalább nagy részüket eltüntessék/lerugdossák a pályáról. Bravó, ez gyönyörű volt.
A sok lassító engem nem zavart, bár kettővel kevesebb is elég lett volna, a hátsó részen engedhették volna még kicsit tempóból a versenyzőket, ez a kisebb baj. A nagyobb baj, hogy a rajt utáni harmadik (vagy második, nem emlékszem pontosan) lassítót nagyjából a mezőny fele lebontotta. Ott állt egy darab szerencsétlen ember, aki rohangált egész nap, próbálta újraépíteni, de esélye nem volt. Gondolom nem jött volna ki a költségvetésből az ilyen helyekre még 2 ember...
A belépő engem nem zavart, 170 km-t utaztunk, pont nem érdekelt már ez az ezer forint, mint ahogy az sem, hogy más nem fizetett - lelke rajta, mi megtettük, amit kellett. Néhány pillanatra sikerült átélnem az igazi régi Terenye fílinget, amikor 20 másodpercen belül 3 autó húzott el előttünk trepnin, akárki akármit mond, nem volt s*** látvány, még ha a legkomolyabb helyek körbe is voltak szalagozva.

A versenyzőkről: ehhez a síráshoz én valahogy nem vagyok hozzászokva. A salakos rész tényleg autógyilkos volt, az tény, aláírom. Az anyagi kár biztos sokuknál jelentős. Viszont mi ez, hogy sírunk, hogy jaj, mennek előttünk, jaj, utolértünk valakit, jaj, túl sok az autó a pályán? 10 éve miért nem sírt ezért senki, sőt, örültek a pilóták az új kihívásnak? Lehet, hogy nem voltak ennyire elkényelmesedve? Kedves pilóták, ennek a sportnak még mindig a nézőkről kéne leginkább szólnia. Ha van látvány, van néző, van szponzor, van média, van rally. Ha nincs látvány, nincs néző, nincs egyik sem. Nektek lenne s***, még ha pénzmosásból akkor is csurranna-cseppenne pár millió a következő versenyre...
Megdöbbenve láttam, hogy mennyire porba ültetett autóval indultak egyesek. Ja igen, a ceredi forma1-es pályán így hoztatok 3-4 másodpercet, Terenyén meg elbuktátok, mert vigyázni kellett (volna) az autóra? Akkor nem kell ennyire lerakni! Volt pályabejárás, tudtátok, hogy a salak egyre s***abb lesz, nem hiszem, hogy ennyi év tapasztalattal ennyire mellényúlt volna mindenki. Egyszerűbb volt Cereden íven kocsikázni, aztán Terenyét megvétózni, bravo ismét. Az unokáitoknak remélem azért el tudjátok majd magyarázni, hogy mi volt a különbség anno a rally és a hegyi versenyek között, talán lesz még róla halvány emléketek...

Mindettől függetlenül én láttam az embereken, hogy igenis van igény egy ilyen körgyorsra, csak nem ebben a formában, nem ilyen körülmények között. Bár van egy olyan gyanúm, hogy most újabb 10 évig semmi nem lesz Terenyén... szontyoli
2010-05-21 14:01:16
Jogos, végülis nem láttam a fától az erdőt nevetek
2010-05-21 13:08:28
Üdv!
Lehet, hogy hülye kérdés lesz:
Ha megnézzük az R1-et Kisterenyén, utána átugrunk nagyanyámhoz ebédre, és délután visszanézünk R2-historicra, akkor még érvényes lesz a reggeli belépő, vagy újat kell venni?
vigyorgok
Maybe hozzászólásai
oldalanként | növekvő
 
összesen: 8 hozzászólás • 1 oldal
  
  
  
 
  
  
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425 26 2728
29 30 0102030405
06 07 08 09 10 1112
13 14 15 16 17 1819
2024.05.01.

részletes infóink

2024.05.02-04.

részletes infóink

2024.05.04.

részletes infóink

k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k