In-Team!
"Mentünk a versenyzők után"??? Eléjük mentünk ! Elengedtük az egyik szervízpontról, mindent bedobáltunk az autóba, és "siettünk" hogy mi érjünk hamarabb, a következő találka helyre.
Se mobiltelefon se GPS... sokat improvizáltunk. Szép idők voltak.
Most szervízpark, hideg-meleg víz, w.c., világítás, főzőverseny habzsi-dőzsi.
/na jó, néha szoktak dolgozni is a srácok
2012-02-05 14:34:11
flegi!
Tudomásom szerint nincs olyan "elvárás", hogy övvágóval legyen fölszerelve egy rallye-autó. Mellesleg megnézném azt, a versenyzőt, aki egy laza mozdulattal önszántából elvág, egy 6pontos Schroth-ot vagy Sparco-t.
Viszont ha olyan a baleset, és a rescue nem lát más megoldást -a Te érdekedben- úgy is el fogja vágni.
2012-02-05 14:34:11
flegi!
Tudomásom szerint nincs olyan "elvárás", hogy övvágóval legyen fölszerelve egy rallye-autó. Mellesleg megnézném azt, a versenyzőt, aki egy laza mozdulattal önszántából elvág, egy 6pontos Schroth-ot vagy Sparco-t.
Viszont ha olyan a baleset, és a rescue nem lát más megoldást -a Te érdekedben- úgy is el fogja vágni.
Úgy rémlik, '77-ben láttam a Millenáris katlanban körözni egy ilyen fehér Alfa GTA-t, ott volt, akkori FŐTAXI versenyének a prológja. Emlékeim szerint a Rallye 2-ben, akkori nevén TÚRA- osztályban indultak. Egy fehér overálos szemüveges pilota vezette.
Bocs ha valamelyik adat téves, de "mindössze" 35 éve történt.
2011-12-14 18:28:02
viperafans!
Már én is elfeledtem, hogy 2010 decemberében készült-e versenynaptár tervezet vagy sem, a 2011-es évre.
Arra sem emlékszem pontosan, mi lett a tervezetből és mi maradt ki?
Az viszont biztos, hogy az RSB részéről a 2012-es versenynaptár- tervezet nov.17.-én elkészült, és itt a Duen-en megjelent 2011. november22.-én 08:38-kor.
Igen, ma december 14. van. És.....?
2011-12-08 10:49:49
jano77!
Nem vetted még észre?
Nálunk ha nem "LABDARÚGSZ" , akkor nem vagy sportoló, nincs jövőkép, nincs támogatás.............
historyfun!
Az első "lassító" -amivel gyorsaságin találkoztunk- az 1977-es Salgón, az előttünk rajtoló, egy limbó-hintót is megszégyenítő mozgású Renault 4-es volt.
Később, a bükkszenti mészkövet szállító lovasszekértől kezdve a farkasgyepűi fahordó saroglyáig, sokféle "lassító"-t volt szerencsénk túlélni.
Vagy lehet, hogy nem is ezt kérdezted?
2011-12-08 10:35:39
historyfun!
Az első "lassító" -amivel gyorsaságin találkoztunk- az 1977-es Salgón, az előttünk rajtoló, egy limbó-hintót is megszégyenítő mozgású Renault 4-es volt.
Később, a bükkszenti mészkövet szállító lovasszekértől kezdve a farkasgyepűi fahordó saroglyáig, sokféle "lassító"-t volt szerencsénk túlélni.
Vagy lehet, hogy nem is ezt kérdezted?
Nem hiszem, hogy valaha is meg lehet unni a győzelem ízét, hangulatát. Legyen az, hétszer, nyolcszor akár hányszor.
Aki ezt nem ismeri el, az vagy még nem élte át ezt az érzést, vagy rohadtul irigy. (esetleg mindkettő)
historyfun!
Köszi az 5letet, de ezen már túl vagyok. Évek óta nem volt gondom a szkenneléssel, úgy hogy csak a woodoo-probléma állhat a háttérben.
Majd megoldom....
2011-11-01 21:29:10
Talán most megy....
2011-10-31 17:23:44
Bocs, valami nem izéééé
2011-10-31 17:13:22
historyfun!
Azt hiszem ez az a " rettegett" fotó, a Kovács házaspárról.
Lámpás völgy, 1978 /remélem /
2011-10-26 22:36:41
historyfun!
Van valahol egy képem a Kovács-Kovácsné-Fiat trióról. Ha kéred, holnap megkeresem és fölteszem az "azonosításhoz".
Persze csak akkor, ha nem félsz.
2011-10-21 22:07:24
Nem volt előírva, hogy hol legyen az áramtalanító. Annyi volt az elvárás, hogy működjön (járó motornál is mindent megszakítson) és a jelzés ott legyen, ahol a működtetni lehet. Ez természetesen mindig az áramforráshoz legközelebb volt célszerű elhelyezni. A ladák kakukktojásnak számítottak, mert attól függött, milyen karbikkal szerelték a gépet. / vízszintes szívócsövek esetében hátra került az akku/
2011-10-21 10:50:25
Azért volt felvezetős "az" a gyepűi gyors, mert akkor lett hivatalosan a terület, Tájvédelmi (természetvédelmi?)Körzet. Ebben az időben kezdtek megerősödni a halvány-ZÖLDEK, és csak ilyen kontrollált formában lehetett a versenyt megrendezni.
Nem tudom ez mennyire volt igaz, de anno így (is) magyarázták.
2011-10-21 00:12:18
historyfun!
A '70-es évek vége felé a mi szakosztályunkban az volt a szokás, hogy előtte 1 héttel lementünk, a verseny színhelyére. Első nap délelőtt felírtuk a gyorsokat és mentünk egy "visszaolvasót" . Este levezetésnek megnéztük az etapok azon részeit, amelyeket napközben nem érintettünk, hogy semmi sem maradjon ki. Másnap délelőtt és délután 1-1 kör már csak a gyorsokon. Este haza. Egy hét múlva -verseny előtti napon- volt még egy "átgurulós" kontroll. Értelemszerűen ha éjszakai gyorsasági volt, akkor mindez sötétben történt. Ilyenkor már a verseny előtt 2 nappal átálltunk "éjszakai üzemmód"-ra. Szép idők voltak
2011-10-20 17:28:03
jollyzoli62!
Irigyellek, hogy milyen "súgóid" vannak. (Lala Hugó Presi.) Nekem csak a magányos harcos szerepe jut, itt a Vad-Keleten.
Ne vedd véresen komolyan, amikor okoskodok. Lehet, hogy néha igazam van, de lehet, hogy csak rosszul emlékszem...
Minden esetre, jó hogy van ez a fórum, az emlékek "karbantartására".